Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-552 Wrocław, ul. Borowska 138
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3682201 , fax. 071 3673374
- Data zamieszczenia: 2009-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu
ul. Borowska 138 138
50-552 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3682201, fax. 071 3673374
REGON: 00017364000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwpsp.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa paliw płynnych dla Komendy Wojewódzkiej PSP we Wrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa paliw płynnych dla Komendy Wojewódzkiej PSP we Wrocławiu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 231112000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 155, poz. 1655 ze zm.). 2. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale VII niezbędnych do przeprowadzenia postępowania i wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 4. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o którym mowa w rozdz. VI pkt. 1a: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i pkt 9 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do podpisania oferty o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, poświadczone za zgodność z oryginałem, - w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego postępowania. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. Dokument, o którym mowa w pkt. 2 lit. a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 2 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 - Wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1) 6. Wypełniony i podpisany formularz cenowy (załącznik nr 2) 7. Zaakceptowany projekt umowy (załącznik nr 3) 8. Podpisane oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ilość stacji na terenie województwa dolnośląskiego obsługujących karty flotowe
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kwpsp.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup paliwa, olejów silnikowych oraz akcesoriów samochodowych na potrzeby Zarzadu Dróg Powiatowych w Jaworze z/s w Zębowicach Nr 44, w 2012 roku.
Dodano: 2011-10-14 - Sukcesywna dostawa benzyny bezołowiowej 95 oktanowej poprzez tankowanie służbowych samochodów osobowych eksploatowanych w Administracji Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Rakowicach Wielkich
Dodano: 2010-11-19 - Zakup paliwa na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Jaworze z/s w Zębowicach Nr 44
Dodano: 2009-12-28 - Sukcesywna dostawa benzyny bezołowiowej 95 oktanowej oraz gazu płynnego LPG poprzez tankowanie służbowych samochodów osobowych eksploatowanych w Administracji Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Rakowicach Wielkich
Dodano: 2009-12-23 - Sukcesywna dostawa paliw płynnycg - dla MZGM w Bolesławcu na rok 2010
Dodano: 2009-12-01 - Zakup oleju napędowego i benzyny dla pojazdów i sprzętu dla Polkowickiego Zarządu Dróg Powiatowych
Dodano: 2009-10-13 - na bezgotówkową dostawę (zakup) pędnych paliw płynnych do samochodów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu
Dodano: 2009-09-22 - przetarg nieograniczony na dostawę paliw dla potrzeb SP ZOZ Kłodzko
Dodano: 2009-08-13 - Sukcesywny, bezgotówkowy zakup Etyliny Pb-95 do samochodów służbowych Administracji Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Świdnicy
Dodano: 2009-08-06 - Sukcesywny bezgotówkowy zakup Etyliny Pb-95 do samochodów slużbowych Administracji Zasobu Własnosci Rolnej Skarbu Państwa w Świdnicy
Dodano: 2009-07-24