Szkoła Podstawowa nr 33 im. Stanisława Ligonia ogłasza przetarg
- Adres: 40-832 Katowice, ul. Witosa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 254 03 71 , fax. 32 254 03 71 wew. 40
- Data zamieszczenia: 2019-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 33 im. Stanisława Ligonia
ul. Witosa 23
40-832 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 254 03 71, fax. 32 254 03 71 wew. 40
REGON: 00072274000000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 33 im. Stanisława Ligonia w Katowicach przy ul. Witosa 23 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych wraz z transportem do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 33 im. Stanisława Ligonia w Katowicach przy ul. Witosa 23, na 2020 rok. 1.Przedmiot zamówienia składa się z 8 części: Część I – Świeże warzywa i owoce, Część II – Wyroby piekarskie, Część III – Mrożone artykuły spożywcze, Część IV – Jaja kurze świeże, Część V – Artykuły spożywcze sypkie, koncentraty, przyprawy i desery, Część VI - Mięso świeże, wędliny, drób, Część VII - Mleko i produkty mleczarskie, Część VIII - Wyroby garmażeryjne świeże. Wykonawca ma prawo złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawierają załączniki od 5.1. do 5.8. do SIWZ – formularze cenowe na dane części zamówienia, stanowiące integralną część SIWZ. 2.1.W związku z brakiem możliwości jednoznacznego określenia wielkości przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym Zamawiający posłużył się prawem opcji, o którym mowa w art.34 ust. 5 ustawy Pzp. Oznacza to, że wskazany został zakres minimalny artykułów żywnościowych w poszczególnych grupach asortymentowych - który Zamawiający na pewno zakupi oraz zakres maksymalny tego zamówienia, tzw. widełki do których zakres minimalny będzie mógł być powiększony wg realnych potrzeb Zamawiającego. Tym samym Zamawiającemu przysługuje prawo opcji do zwiększenia przedmiotu zamówienia do maksymalnej wartości podanej w formularzu cenowym kolumna „ILOŚĆ MAX.”, jednakże z zastrzeżeniem, iż jest to jego uprawnienie, z którego może skorzystać, lecz nie musi, w zależności od potrzeb. 2.2. Wykonawca w formularzu cenowym zobowiązany jest podać cenę na minimalny oraz maksymalny poziom zamówienia. Zamawiający zastrzega, że realizacja zakresu maksymalnego zamówienia uzależniona będzie od okoliczności niezależnych od zamawiającego i stanowi uprawnienie zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać. 2.3.Gwarantowana ilość produktów, które zostaną odebrane to ilość produktów wymienionych w formularzu cenowym, kolumna -„ILOŚĆ MIN.” - załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć: 1.Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2.Formularz cenowy – odpowiednio Załącznik od 5.1. do 5.8. do SIWZ – w zależności na którą część składana jest oferta; Uwaga: Brak formularza cenowego lub brak jakiejkolwiek pozycji lub ujęcie pozycji innej niż wskazana w „formularzu cenowym” - spowoduje odrzucenie oferty. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 23 w Chorzowie, ul. Floriańska 37 – I/2024
Dodano: 2024-06-27 - Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 8 w Chorzowie, ul. Kochanowskiego 18 – I/2024
Dodano: 2024-06-27 - Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025.
Dodano: 2024-06-25 - Zakup i dostawę poczęstunku dla uczestników projektu: „CIDER-CLUBS – Kluby Międzypokoleniowej Transformacji”, numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-03F0/23
Dodano: 2024-06-24 - Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: „Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji” wraz z artykułami drobnymi, numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-03EH/23-003
Dodano: 2024-06-17 - Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 25 w Chorzowie, ul. Kilińskiego 3 – I/2024
Dodano: 2024-06-05 - Dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Tychach w II półroczu 2024 r.
Dodano: 2024-05-27 - „Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Bestwince oraz 8 stołówek szkolnych na terenie gminy Bestwina".
Dodano: 2024-05-21 - Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 9 w Chorzowie, ul. Omańkowskiej 9 – I/2024
Dodano: 2024-05-21 - Sukcesywna dostawa soków, napojów i wody dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
Dodano: 2024-05-14