Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 30 im. Powstańców 1863 r. ogłasza przetarg
- Adres: 03-772 Warszawa, ul. Kawęczyńska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 619 53 82 , fax. 22 619 53 82 wew. 26
- Data zamieszczenia: 2020-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 30 im. Powstańców 1863 r.
ul. Kawęczyńska 2
03-772 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 619 53 82, fax. 22 619 53 82 wew. 26
REGON: 80199300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp30edu.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SZKOLY PODSTAWOWEJ Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI NR 30 IM POWSTAŃCOW 1863R W WARSZAWIE - NA 2021 ROK - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.1. Tytuł i zakres zamówienia 3.1.1. Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie – na 2021 rok” z podziałem na 6 części: Część 1: Pieczywo i wyroby cukiernicze Część 2: Wyroby garmażeryjne Część 3: Ryby i mrożonki. Część 4: Warzywa i owoce świeże. Część 5:. Mięso i wędliny. Część 6: Produkty ogólnospożywcze i nabiałowe oraz jaja. Artykuły żywnościowe wraz z podaniem maksymalnej wielkości zapotrzebowania zostały opisane w zestawieniach rodzajowo-ilościowych, stanowiących Załączniki o numerach od 2.1 do 2.6 SIWZ. 3.1.2. Podane ilości produktów w poszczególnych częściach są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, tzn. że nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w przedmiocie zamówienia z zastrzeżeniem, iż w wyniku ww. zmian nie zostanie przekroczona wartość umowy. Z tytułu zmniejszenia ilości produktów i wartości dostaw Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 3.1.3. Strony nie przewidują waloryzacji cen produktów zawartych w ofercie Wykonawcy w trakcie realizacji umowy. 3.1.4. Artykuły żywnościowe powinny być dostarczane do Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863 sukcesywnie, w miarę zgłaszanych potrzeb, z wyłączeniem przerw działalności stołówki związanych z organizacją roku szkolnego. 3.1.5. Dostawy realizowane będą na podstawie bieżących zamówień składanych przez uprawnionego pracownika Zamawiającego za pomocą faksu lub pocztą elektroniczną, bądź telefonicznie za pisemnym potwierdzeniem, wykonywanych z minimum jednodniowym wyprzedzeniem (składanych do godziny 15:00), od poniedziałku do piątku. 3.1.6. Wykonawca dostarczy zamówioną partię dostaw każdorazowo w ustalonych przedziałach godzinowych tj. odpowiednio: 1. pieczywo i wyroby cukiernicze (06:00–7:00), 2. wyroby garmażeryjne (06:00-8:00), 3. ryby i mrożonki (06:00-07:00), 4. warzywa i owoce świeże (06:00-07:00), 5. mięso i wędliny (06:00-07:00), 6. produkty ogólnospożywcze i nabiałowe oraz jaja (06:00-07:00). Godziny dostaw będą bezwzględnie egzekwowane. Dostawy realizowane będą od poniedziałku do piątku, w dniach pracy Szkoły . 3.1.7. Wykonawca zobowiązany jest do rozładowania i wniesienia towarów do wskazanych przez pracownika Zamawiającego pomieszczeń znajdujących się w siedzibie Zamawiającego przy ul. Kawęczyńska 2, 03-772 Warszawa. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup artykułów spożywczych, mięsa, drobiu, warzyw, owoców, mrożonek i artykułów garmażeryjnych na potrzeby stołówki szkolnej w Zalesiu Górnym
Dodano: 2024-03-08 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola nr 1 im. Krasnala Hałabały w Kobyłce w 2024 roku
Dodano: 2024-03-07 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych – wyrobów garmażeryjnych dla Publicznego Przedszkola nr 1 im. Krasnala Hałabały w Kobyłce w 2024 roku
Dodano: 2024-03-07 - Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół w Siemiątkowie w 2024 r.
Dodano: 2024-02-21 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
Dodano: 2024-02-18 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych, tłuszczy roślinnych i jaj dla Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w 2023 roku.
Dodano: 2024-02-16 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Placówek Oświatowych w Gołyminie-Ośrodku
Dodano: 2024-02-12 - „Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Świerczach w roku 2024”
Dodano: 2024-02-11 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych.
Dodano: 2024-01-31 - Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 2 im. Stefana Żeromskiego w Konstancin-Jeziornej w 2024 r.
Dodano: 2024-01-28