DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM ogłasza przetarg
- Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Franciszka Żwirki 5
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. (44) 647-51-72
- Data zamieszczenia: 2023-01-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
Franciszka Żwirki 5
97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
tel. (44) 647-51-72
REGON: 001026591 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Trybunalskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część I - Dostawa produktów mleczarskich dla Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie TrybunalskimMleko spożywcze 2% (± 0,5%) UHT, jednorodna ciecz o barwie białej z odcieniem jasnokremowym lub białej, bez odstoju śmietanki, o zapachu charakterystycznym dla mleka. Materiał opakowaniowy – folia, butelka z tworzywa sztucznego, pudełka kartonowe z laminatu wielowarstwowego, opakowanie: w kartonach 1L (± 0,2L)3800,00LMleko spożywcze 2% (± 0,5%), świeże, nie poddane procesowi UHT, jednorodna ciecz o barwie białej z odcieniem jasnokremowym lub białej, bez odstoju śmietanki, o zapachu charakterystycznym dla mleka. Materiał opakowaniowy – folia, butelka z tworzywa sztucznego, pudełka kartonowe z laminatu wielowarstwowego, opakowanie: w kartonach 1L (± 0,2L)3800,00LMasło 200g (± 50g) zawartość tłuszczu 82% (± 4%), pakowane w folię aluminiową lub pergamin. Tłuszcz jadalny otrzymywany ze śmietany z mleka krowiego bez zawartości tłuszczów roślinnych. Wygląd, barwa - kostka starannie uformowana, barwa jednolita, powierzchnia gładka.1100,00KGŚmietana 18% tłuszczu (± 3%), kubek 400g (± 50g), produkt nabiałowy otrzymywany ze śmietanki słodkiej, jednorodny, bez odstoju serwatki. Barwa jednolita jasnokremowa do kremowej. Czysty, lekko kwaśny smak.230,00SZTŚmietana 36% (± 3%) tłuszczu, karton 0,5L (± 0,3L), gęsta biała masa ,o typowym białym wyglądzie.10,00SZTSer biały, klasa I, zawartość tłuszczu 15% (± 3%), blok o konsystencji twardej, zwartej, umiarkowanie plastycznej, ale nie mazistej. Smak i zapach lekko kwaśny, barwa biała do lekko kremowej, jednolita bez smug i plam. Pakowany w foliowe woreczki lub pergamin.930,00KGSer żółty, zawartość tłuszczu 45% (± 5%) w masie serowej, nadający się do krojenia na maszynie, typu: gouda, edamski, ementaler, tylżycki, królewski lub równoważny (do wyboru przez Zamawiającego przy składaniu każdorazowo zamówienia)210,00KGKefir kubek 200g (± 20g) naturalny,zawartość tłuszczu 2% (±1,0%) , mleczny napój fermentowany charakteryzujący się kremową konsystencją, lekko luźny.1100,00SZTJogurt naturalny, zawartość tłuszczu 2% (± 1,0%), kubek 150g (±30g), masa jogurtu jednolita, gęsta, lekko ciągliwa.4100,00SZTJogurt owocowy, kubek 150g (±30g), smaki: truskawka, wiśnia, brzoskwinia, morela, śliwka, jagodowy, leśny lub równoważny (do wyboru przez Zamawiającego przy składaniu każdorazowo zamówienia), zawartość tłuszczu 2% (± 1,0%), smak typowy, konsystencja jednolita, gęsta, lekko ciągliwa.3500,00SZTMargaryna 250g (±30g) do smażenia typu zwykła, w składzie 60% (±10%) tłuszczu roślinnego, z olejów roślinnych ciekłych. Konsystencja margaryny twardej powinna być jednorodna i dość ścisła. Barwa wyrównana jasnokremowa do kremowej. Pakowana w folię aluminiową.420,00SZTMargaryna 250g (±30g) do ciast, do pieczenia, w składzie 72% (±10%) tłuszczu roślinnego, kostka, pakowana w folię aluminiową, w składzie witaminy A i D.350,00SZTSerek homogenizowany owocowy 150g (±30g), różne smaki: truskawka, wiśnia, brzoskwinia, morela, śliwka, jagodowy, leśny lub równoważny (do wyboru przez Zamawiającego przy składaniu każdorazowo zamówienia), zawartość tłuszczu 3% (±2%), zawartość syropu owocowego 3% (±2%), gładka jednolita struktura, gęsta lub bardziej płynna konsystencja.1600,00SZTDeser owocowy 150g, deserek z owocami podobny konsystencją i składem do serka homogenizowanego owocowego, skład głównie z sera twarogowego lub serka z mleka pasteryzowanego, cukru, owoców, wanilii, śmietany bądź syropu glukozowo-fruktozowego, smaki: waniliowy, truskawkowy, malinowy, czekoladowy lub inny owocowy1600,00SZTDrożdże świeże, w kostkach 100g (±20g), pakowane w pergamin lub folię aluminiową.65,00SZTSerek topiony, w składzie sery 40% (±10%) , kostka 100g (±20g), różne smaki: ziołowy, śmietankowy, z szynką, z papryką, z pieczarką lub równoważny (do wyboru przez Zamawiającego przy składaniu każdorazowo zamówienia). Łatwy do rozsmarowania, ciągliwy, pakowany w folię aluminiową.1900,00SZTSer twarogowy puszysty bez laktozy 150g (±20g), różne smaki, gładka jednolita struktura, spulchniona masa, delikatny smak. Zawartość laktozy 165,00SZTSerek homogenizowany bez laktozy 150g (±20g), różne smaki, zawartość tłuszczu min. 3%, gładka jednolita struktura, gęsta lub bardziej płynna konsystencja. Zawartość laktozy 180,00SZT1) Należy zaoferować wszystkie pozycje asortymentowe. Nie wypełnienie którejkolwiek pozycji oznacza odrzucenie oferty.2) Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia ilości są wielkościami planowanymi przyjętymi do celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Są to ilości szacunkowe. Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć ilości dostaw w okresie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian ilościowych tj. zmniejszenia lub zwiększenia poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia. Rzeczywiste ilości będą wynikać wyłącznie z bieżących potrzeb Zamawiającego.3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości podanych w poszczególnych Formularzach asortymentowo - cenowych, na które będzie większe od szacowanego zapotrzebowanie, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w ofercie. Powyższe nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę roszczeń o zakup pozostałej ilości produktów czy odszkodowania za ich niezamówienie.4) Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w ww. zakresie. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia w okresie trwania umowy dowolnej ilości danego asortymentu.5) Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy posiadał oznakowanie tj. nazwa, data produkcji, termin przydatności z minimum 14-dniowym okresem przydatności do spożycia od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia. Dla pozycji Mleko świeże – termin przydatności minimum 10 dni.6) Transport odbywał się będzie na koszt Wykonawcy wraz z dostarczeniem towaru do siedziby Zamawiającego zgodnie ze sposobem dostawy określonym przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym (kryterium w SWZ oprócz ceny).7) Przedmiot zamówienia będzie dostarczany we wtorki i w piątki w godz. 07:30 – 09:30. W szczególnych przypadkach zamówienie może być zrealizowane w innym dniu roboczym po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Wykonawcą (np.: dzień świąteczny wypadający we wtorek lub piątek, konieczność uzupełnienia dostawy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego).8) Dostawy odbywać się będą środkiem transportu przystosowanym do przewozu artykułów mleczarskich, zgodnie z przepisami sanitarno-epidemiologicznymi i innymi obowiązującymi przepisami, w tym zakresie.9) Produkty mleczarskie winny być w jednostkach miary i gramaturze ujętych w wykazie ilościowym, wskazanych w tabeli opisu przedmiotu zamówienia.10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia dostawy pod względem ilościowym i jakościowym na miejscu w obecności Wykonawcy (pracownik, kierowca).11) Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno–epidemiologiczne i zasady systemu HACCP oraz GMP/GHP, GAP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi:a) Posiadać odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty,b) Posiadać odpowiednie oznakowanie, czyli datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia,c) Posiadać odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu.12) Wykonawca zobowiązuje się do:a) dostarczenia przedmiotu zamówienia posiadającego odpowiednie świadectwa oraz spełniającego obowiązujące wymagania i normy jakościowe. Dostarczony asortyment winien być dobrej jakości w gatunku pierwszym oraz spełniać wymagania wynikające z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności określone:W ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2022 poz.2132 ).W ustawie z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych (Dz.U. z 2022 poz. 1688 ).W ustawie z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego ( Dz.U. z 2020 poz.1753.).Rozporządzenia (WE) 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. z UEL 39 z późn. zm.).Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (Dz. U. z 2015 poz 29 z późn. zm.).b) dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego na własne ryzyko i koszt,c) dostarczenia przedmiotu zamówienia specjalistycznym transportem własnym lub innego przewoźnika, spełniającym obowiązujące wymogi prawne, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami; środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne i HACCP do przewozu produktów spożywczych, w odpowiednich opakowaniach (zamknięte, nieuszkodzone), pojemniki plastikowe, z pokrywami, czyste, bez obcych zapachów, powinny być przeznaczone tylko do jednego asortymentu i posiadać atesty do kontaktu z żywnością,d) zabezpieczenia należycie przedmiotu zamówienia na czas przewozu i ponoszenia całkowitej odpowiedzialności za dostawę i jakość dostarczanego towaru,e) ponoszenia odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu przedmiotu zamówienia oraz ponoszenia wynikających z tego tytułu wszelkich skutków prawnych,f) posiadania zgodnie z art. 61 i 62 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2022 r. poz. 2132) wpisu do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej.Część II Dostawa produktów mięsnych i wędliniarskich dla Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie TrybunalskimOpis asortymentu SWZ - Część II (OPZ)Wymagania wspólne dla mięs:- czystość - mięso czyste bez śladów zanieczyszczeń ciałami obcymi, dobrze wykrwawione,- konsystencja - jędrna, elastyczna, odkształcająca się,- smak i zapach swoisty, charakterystyczny dla danego rodzaju mięsa, bez oznak zaparzenia lub zepsucia,- barwa - od jasnoczerwonej do ciemnoczerwonej,- mięso oznakowane przez lekarza weterynarii - zdatne do spożycia, ze sztuk zdrowych, niepochodzących od knurów, loch,- mięso świeże, niemrożone,mięso mielone - świeżo zmielone mięso z szynki wieprzowej.Wymagania wspólne dla wędlin:- klasa I, świeże, wystudzone, powierzchnia sucha, osłonka ściśle przylegająca, równomiernie pomarszczona, bez pęknięć i wycieków farszu,- skład farszu z mięsa wieprzowego, wieprzowo-wołowego, drobiowego, przypraw,- ścisła konsystencja umożliwiająca porcjowanie,- smak, zapach i konsystencja właściwa dla danego rodzaju wędliny.1) Należy zaoferować wszystkie pozycje asortymentowe. Nie wypełnienie którejkolwiek pozycji oznacza odrzucenie oferty.2) Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia ilości są wielkościami planowanymi przyjętymi do celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Są to ilości szacunkowe. Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć ilości dostaw w okresie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian ilościowych tj. zmniejszenia lub zwiększenia poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia. Rzeczywiste ilości będą wynikać wyłącznie z bieżących potrzeb Zamawiającego.3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości podanych w poszczególnych Formularzach asortymentowo - cenowych, na które będzie większe od szacowanego zapotrzebowanie, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w ofercie. Powyższe nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę roszczeń o zakup pozostałej ilości produktów czy odszkodowania za ich niezamówienie.4) Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w ww. zakresie. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia w okresie trwania umowy dowolnej ilości danego asortymentu.5) Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy posiadał oznakowanie tj. nazwa, data produkcji, termin przydatności z minimum:a) 4-dniowym okresem przydatności do spożycia dla mięsa świeżego od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia,b) 14-dniowym okresem przydatności do spożycia dla wędlin vacum od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia.6) Zamawiany towar ma być dostarczany do Zamawiającego w pojemnikach Wykonawcy.7) Transport odbywał się będzie na koszt Wykonawcy wraz z dostarczeniem towaru do siedziby Zamawiającego zgodnie ze sposobem dostawy określonym przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym (kryterium w SWZ oprócz ceny).8) Przedmiot zamówienia będzie dostarczany we wtorki i w piątki w godz. 07:30 – 09:30. W szczególnych przypadkach zamówienie może być zrealizowane w innym dniu roboczym po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Wykonawcą (np.: dzień świąteczny wypadający we wtorek lub piątek, konieczność uzupełnienia dostawy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego).9) Dostawy odbywać się będą środkiem transportu przystosowanym do przewozu artykułów spożywczych, zgodnie z przepisami sanitarno-epidemiologicznymi i innymi obowiązującymi przepisami, w tym zakresie.10) Produkty spożywcze winny być w jednostkach miary i gramaturze ujętych w wykazie ilościowym, wskazanych w tabeli opisu przedmiotu zamówienia.11) Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia dostawy pod względem ilościowym i jakościowym na miejscu w obecności Wykonawcy (pracownik, kierowca).12) Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno–epidemiologiczne i zasady systemu HACCP oraz GMP/GHP, GAP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi:a) Posiadać odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty,b) Posiadać odpowiednie oznakowanie, czyli datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia,c) Posiadać odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu.13) Wykonawca zobowiązuje się do:a) dostarczenia przedmiotu zamówienia posiadającego odpowiednie świadectwa oraz spełniającego obowiązujące wymagania i normy jakościowe. Dostarczony asortyment winien być dobrej jakości w gatunku pierwszym oraz spełniać wymagania wynikające z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności określone:W ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2022 poz.2132 ).W ustawie z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych (Dz.U. z 2022 poz. 1688 ).W ustawie z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego ( Dz.U. z 2020 poz.1753.).Rozporządzenia (WE) 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. z UEL 39 z późn. zm.).Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (Dz. U. z 2015 poz 29 z późn. zm.).b) dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego na własne ryzyko i koszt,c) dostarczenia przedmiotu zamówienia specjalistycznym transportem własnym lub innego przewoźnika, spełniającym obowiązujące wymogi prawne, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami; środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne i HACCP do przewozu produktów spożywczych, w odpowiednich opakowaniach (zamknięte, nieuszkodzone), pojemniki plastikowe, z pokrywami, czyste, bez obcych zapachów, powinny być przeznaczone tylko do jednego asortymentu i posiadać atesty do kontaktu z żywnością,d) zabezpieczenia należycie przedmiotu zamówienia na czas przewozu i ponoszenia całkowitej odpowiedzialności za dostawę i jakość dostarczanego towaru,e) ponoszenia odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu przedmiotu zamówienia oraz ponoszenia wynikających z tego tytułu wszelkich skutków prawnych,f) posiadania zgodnie z art. 61 i 62 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2022 r. poz. 2132) wpisu do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej.Cześć III Dostawa jaj klasy M dla Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie TrybunalskimJajka świeże klasy M, gat.I,waga jajka 60g (±5g), naświetlane promieniami UV-C. Jaja czyste, bez uszkodzeń skorupki. Każde jajko ma być oznakowane zgodnie z normą branżową. Na opakowaniach transportowych zawierających jajka należy umieścić certyfikat na jaja dezynfekowane, na którym ma być umieszczona informacja: nazwa lub numer producenta oraz adres, klasa jakości, liczba jaj w opakowaniu, data minimalnej trwałości.36.000szt1) Należy zaoferować wszystkie pozycje asortymentowe. Nie wypełnienie którejkolwiek pozycji oznacza odrzucenie oferty.2) Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia ilości są wielkościami planowanymi przyjętymi do celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Są to ilości szacunkowe. Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć ilości dostaw w okresie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian ilościowych tj. zmniejszenia lub zwiększenia poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia. Rzeczywiste ilości będą wynikać wyłącznie z bieżących potrzeb Zamawiającego.3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości podanych w poszczególnych Formularzach asortymentowo - cenowych, na które będzie większe od szacowanego zapotrzebowanie, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w ofercie. Powyższe nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę roszczeń o zakup pozostałej ilości produktów czy odszkodowania za ich niezamówienie.4) Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w ww. zakresie. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia w okresie trwania umowy dowolnej ilości danego asortymentu.5) Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy posiadał oznakowanie tj. nazwa, data produkcji, termin przydatności z minimum 14-dniowym okresem przydatności do spożycia od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia.6) Transport odbywał się będzie na koszt Wykonawcy wraz z dostarczeniem towaru do siedziby Zamawiającego zgodnie ze sposobem dostawy określonym przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym (kryterium w SWZ oprócz ceny).7) Przedmiot zamówienia będzie dostarczany we wtorki i w piątki w godz. 07:30 – 09:30. W szczególnych przypadkach zamówienie może być zrealizowane w innym dniu roboczym po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Wykonawcą (np.: dzień świąteczny wypadający we wtorek lub piątek, konieczność uzupełnienia dostawy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego).8) Dostawy odbywać się będą środkiem transportu przystosowanym do przewozu jaj, zgodnie z przepisami sanitarno-epidemiologicznymi i innymi obowiązującymi przepisami, w tym zakresie.9) Jaja winny być w jednostkach miary i gramaturze ujętych w wykazie ilościowym, wskazanych w tabeli opisu przedmiotu zamówienia.10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia dostawy pod względem ilościowym i jakościowym na miejscu w obecności Wykonawcy (pracownik, kierowca).11) Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno–epidemiologiczne i zasady systemu HACCP oraz GMP/GHP, GAP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi:a) Posiadać odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty,b) Posiadać odpowiednie oznakowanie, czyli datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia,c) Posiadać odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu.12) Wykonawca zobowiązuje się do:a) dostarczenia przedmiotu zamówienia posiadającego odpowiednie świadectwa oraz spełniającego obowiązujące wymagania i normy jakościowe. Dostarczony asortyment winien być dobrej jakości w gatunku pierwszym oraz spełniać wymagania wynikające z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności określone:W ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2022 poz.2132 ).W ustawie z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych (Dz.U. z 2022 poz. 1688 ).W ustawie z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzęcego ( Dz.U. z 2020 poz.1753.).Rozporządzenia (WE) 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. z UEL 39 z późn. zm.).Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (Dz. U. z 2015 poz 29 z późn. zm.).b) dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego na własne ryzyko i koszt,c) dostarczenia przedmiotu zamówienia specjalistycznym transportem własnym lub innego przewoźnika, spełniającym obowiązujące wymogi prawne, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami; środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne i HACCP do przewozu produktów spożywczych, w odpowiednich opakowaniach (zamknięte, nieuszkodzone), pojemniki plastikowe, z pokrywami, czyste, bez obcych zapachów, powinny być przeznaczone tylko do jednego asortymentu i posiadać atesty do kontaktu z żywnością,d) zabezpieczenia należycie przedmiotu zamówienia na czas przewozu i ponoszenia całkowitej odpowiedzialności za dostawę i jakość dostarczanego towaru,e) ponoszenia odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu przedmiotu zamówienia oraz ponoszenia wynikających z tego tytułu wszelkich skutków prawnych,f) posiadania zgodnie z art. 61 i 62 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2022 r. poz. 2132) wpisu do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15500000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa mleka i artykułów nabiałowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach
Dodano: 2024-01-16 - Sukcesywne dostawy mleka i produktów mleczarskich, na potrzeby wychowanków, do Bursy Szkolnej Nr 12 w Łodzi w roku szkolnym 2023/2024
Dodano: 2023-09-19 - Dostawa mleka i jego przetworów
Dodano: 2023-07-10 - MZŻ.262.12.2023.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
Dodano: 2023-07-03 - Dostawa mleka i jego przetworów
Dodano: 2023-05-30 - Dostawa mleka i przetworów mlecznych dla PCM Sp. z o.o.
Dodano: 2023-05-30 - Sukcesywna dostawa mleka i przetworów mleczarskich dla obiektów PGK Termy Uniejów Sp. z o.o. w Uniejowie
Dodano: 2023-03-29 - Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 231 w Łodzi
Dodano: 2023-02-18 - Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Czarnocinie w 2023r. (zamówienie z podziałem na 2 części).
Dodano: 2023-02-03 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Trybunalskim
Dodano: 2023-01-19