Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli ogłasza przetarg
- Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. Chałubińskiego 7
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3882111 , fax. -68 3871281
- Data zamieszczenia: 2013-06-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
ul. Chałubińskiego 7 7
67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
tel. 068 3882111, fax. -68 3871281
REGON: 97077473300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-nowasol.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych i biurowych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych i biurowych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-nowasol.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych
Dodano: 2016-06-06 - Dostawa i rozładunek materiałów biurowych, papieru do drukowania oraz oryginalnych, fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i faksów dla Lubuskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zielonej Górze
Dodano: 2016-04-29 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW PISMIENNO - BIUROWYCH. SPRAWA NR 21/PN/2016.
Dodano: 2016-04-06 - Dostawa materiałów biurowych i sprzętu
Dodano: 2016-03-24 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze.
Dodano: 2016-03-18 - Dostawa artykułów papierniczo-biurowych i nośników danych - płyc CD-DVD na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością
Dodano: 2016-03-04 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze.
Dodano: 2016-02-25 - Dostawy materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Szprotawie, Ośrodka Pomocy Społecznej w Szprotawie, oraz Szkół i Przedszkoli z terenu gminy Szprotawie w roku 2016.
Dodano: 2015-12-03 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA DOSTAWĘ MATERIAŁÓW I PRZEDMIOTÓW ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH. SPRAWA NR 78/PN/2015.
Dodano: 2015-09-02 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2015-08-13