Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8569000, 8569500 , fax. 061 8543988
- Data zamieszczenia: 2015-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
al. Niepodległości 10 10
61-875 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8569000, 8569500, fax. 061 8543988 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ae.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych do Zakładu Graficznego UEP w 2016 roku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienie jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów papierniczych do Zakładu Graficznego UEP w 2016 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego wielkość i asortyment zawarty jest w formularzu cenowym - załącznik nr 7 do SIWZ. Poszczególne dostawy będą każdorazowo potwierdzane odrębnym zamówieniem, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Ilości wymienione w załączniku nr 7 do SIWZ są szacunkowe i mogą ulec zmianom w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Artykuły papiernicze zaproponowane przez Wykonawcę, muszą spełniać wszystkie parametry i wymagania wyszczególnione przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia w załączniku nr 7 do SIWZ. Zamawiajacy wymaga, aby oferowane artykuły papiernicze z pozycji od 1 do 9 oraz 11 do 19 - w załączniku nr 7 posiadały certyfikat FSC Forest Stewardship Council lub równoważny. UWAGA: Zamawiający ze względu na planowany system wewnętrznej dystrybucji przedmiotu zamówienia wymaga, aby Wykonawca przed zawarciem umowy dostarczył do Działu Zamówień Publicznych UEP/Działu Zaopatrzenia: 1) fotografie wszystkich artykułów papierniczych lub ich opakowań. Przedstawione na fotografiach produkty muszą być takie same jak dostarczane w ramach realizacji umowy. Pliki zawierające fotografie muszą być nazwane oznaczeniami oferowanego artykułu (zgodnie z kolumną L.p. z oferty). Fotografie muszą być przekazane w postaci elektronicznej - na płycie CD/DVD w formacie JPEG w rozmiarze nie mniejszym niż 200 x 200 pkt o nazwach z formularza cenowego. W przypadku zmiany przez producenta wyglądu opakowania w trakcie obowiązywania umowy, Wykonawca ma obowiązek dostarczyć uaktualnione zdjęcie nie później niż 2 dni przed dokonaniem dostawy artykułów w nowych opakowaniach. Niedostarczenie aktualnych zdjęć lub niedostarczenie w powyższym terminie może skutkować nie przyjęciem dostawy. 2) wykaz artykułów, sporządzony wg wymagań określonych w nw. tabeli, w formie Przedmiotem zamówienie jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów papierniczych do Zakładu Graficznego UEP w 2016 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego wielkość i asortyment zawarty jest w formularzu cenowym - załącznik nr 7 do SIWZ. Poszczególne dostawy będą każdorazowo potwierdzane odrębnym zamówieniem, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Ilości wymienione w załączniku nr 7 do SIWZ są szacunkowe i mogą ulec zmianom w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Artykuły papiernicze zaproponowane przez Wykonawcę, muszą spełniać wszystkie parametry i wymagania wyszczególnione przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia w załączniku nr 7 do SIWZ. Zamawiajacy wymaga, aby oferowane artykuły papiernicze z pozycji od 1 do 9 oraz 11 do 19 - w załączniku nr 7 posiadały certyfikat FSC (Forest Stewardship Council) lub równoważny. UWAGA: Zamawiający ze względu na planowany system wewnętrznej dystrybucji przedmiotu zamówienia wymaga, aby Wykonawca przed zawarciem umowy dostarczył do Działu Zamówień Publicznych UEP/Działu Zaopatrzenia: 1) fotografie wszystkich artykułów papierniczych lub ich opakowań. Przedstawione na fotografiach produkty muszą być takie same jak dostarczane w ramach realizacji umowy. Pliki zawierające fotografie muszą być nazwane oznaczeniami oferowanego artykułu (zgodnie z kolumną L.p.z oferty). Fotografie muszą być przekazane w postaci elektronicznej - na płycie CD/DVD w formacie JPEG w rozmiarze nie mniejszym niż 200 x 200 pkt o nazwach z formularza cenowego. W przypadku zmiany przez producenta wyglądu opakowania w trakcie obowiązywania umowy, Wykonawca ma obowiązek dostarczyć uaktualnione zdjęcie nie później niż 2 dni przed dokonaniem dostawy artykułów w nowych opakowaniach. Niedostarczenie aktualnych zdjęć lub niedostarczenie w powyższym terminie może skutkować nie przyjęciem dostawy. 2) wykaz artykułów, sporządzony wg wymagań określonych w nw. tabeli, w formie elektronicznej na płycie CD/DVD i drukowanej w formacie .xls lub .csv: - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia pkt. 5 SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 229900006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas realizacji dostawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ue.poznan.pl/pl/wspolpraca,c10/zamowienia-publiczne,c115/ogloszenia,c127/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych dla Zakładu Graficznego Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu w 2015 roku
Dodano: 2014-11-12 - zakup artykułów różnych na potrzeby Szpitala
Dodano: 2014-02-20 - Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych w 2014 roku dla Zakładu Graficznego Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Dodano: 2013-10-03 - Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych w 2013 roku dla Zakładu Graficznego Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
Dodano: 2012-11-07 - Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych w 2013 roku dla Zakładu Graficznego UEP
Dodano: 2012-10-22 - Dostawa materiałów papierniczych, Część I: Papier biurowy., Część II: Materiały papiernicze do ploterów
Dodano: 2012-10-12 - Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych w 2013 roku dla Zakładu Graficznego Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Dodano: 2012-09-07 - dostawa papieru offsetowego do poligrafii
Dodano: 2012-07-31 - Materiały papiernicze
Dodano: 2011-10-26 - Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych w 2012 r. do Zakładu Graficznego
Dodano: 2011-09-12