Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ ogłasza przetarg
- Adres: 61-655 Poznań, ul. Gronowa 20
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8271861 , fax. 061 8271882
- Data zamieszczenia: 2011-10-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ
ul. Gronowa 20 20
61-655 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8271861, fax. 061 8271882
REGON: 63000393000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.geopoz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Materiały papiernicze - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Część I - materiałów papierniczych: papier biurowy; Część II - materiałów papierniczych do ploterów: EPSON 9600, OCE 9400, TDS 450, TCS 500. 2. Dokładny opis i ilość materiałów zawierają tabele - załączniki nr 1 i 2 do Formularza ofertowego. Wszelkie użyte nazwy należy traktować jako typu wskazujące minimalny dopuszczalny standard jakościowy materiałów. Wszystkie zaoferowane materiały muszą być pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od wad. Oferowane materiały muszą ściśle odpowiadać cechom i parametrom określonym przez Zamawiającego jak również posiadać określone właściwości użytkowe i przyjęte standardy jakości. Wszystkie materiały muszą posiadać oryginalne opakowania producenta, opatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tj. obejmujących materiały innych producentów, o innej nazwie handlowej, które posiadają nie gorsze cechy jakościowe, wydajnościowe, użytkowe od materiałów wskazanych przez Zamawiającego oraz o tej samej gramaturze, wielkości materiału. Materiały równoważne zaoferowane przez Wykonawcę muszą charakteryzować się właściwościami wskazanymi przez Zamawiającego. 4. Zamawiający zastrzega możliwość zlecenia wykonania ekspertyzy, jeżeli w trakcie użytkowania dostarczonych materiałów posiadany przez niego sprzęt ulegnie uszkodzeniu. W przypadku potwierdzenia uszkodzenia sprzętu przez użycie niewłaściwego materiału, Wykonawca zobowiązany będzie do poniesienia kosztów zleconej ekspertyzy oraz naprawy urządzenia. 5. Zestawienie zapotrzebowania przedstawione w załączniku nr 1 i 2 do Formularza ofertowego stanowi przybliżone zapotrzebowanie na poszczególne materiały. W wyniku konkretnych zamówień ilość materiałów w poszczególnych pozycjach może ulec zmniejszeniu, a tym samym koszt całego zamówienia może się zmniejszyć nie więcej jednak niż o 50% dostawy. 6. Materiały z każdej dostawy o ograniczonym terminie trwałości muszą mieć, co najmniej 24 miesięczny okres przydatności do użytku, licząc od daty dostawy. 7. Zamawiający każdą dostawę poprzedzi telefonicznym, pisemnym lub elektronicznym zamówieniem. 8. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia sukcesywnie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego do wskazanego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego każdorazowo w terminie: Część I - 21 dni, Część II - 40 dni od dnia złożenia zlecenia dostawy. 9. Każde zlecenie rozliczane będzie na podstawie cen jednostkowych podanych w ofercie. Ceny jednostkowe obejmują transport i ubezpieczenie do chwili odbioru towaru. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, jednakże nie stanowi to obowiązku, z którego Wykonawca mógłby wnosić roszczenie wobec Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w projekcie umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 229900006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.geopoz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych do Zakładu Graficznego UEP w 2016 roku.
Dodano: 2015-09-30 - Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych dla Zakładu Graficznego Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu w 2015 roku
Dodano: 2014-11-12 - zakup artykułów różnych na potrzeby Szpitala
Dodano: 2014-02-20 - Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych w 2014 roku dla Zakładu Graficznego Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Dodano: 2013-10-03 - Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych w 2013 roku dla Zakładu Graficznego Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
Dodano: 2012-11-07 - Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych w 2013 roku dla Zakładu Graficznego UEP
Dodano: 2012-10-22 - Dostawa materiałów papierniczych, Część I: Papier biurowy., Część II: Materiały papiernicze do ploterów
Dodano: 2012-10-12 - Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych w 2013 roku dla Zakładu Graficznego Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Dodano: 2012-09-07 - dostawa papieru offsetowego do poligrafii
Dodano: 2012-07-31 - Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych w 2012 r. do Zakładu Graficznego
Dodano: 2011-09-12