Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa artykułów mięsnych, wędliniarskich i drobiowych dla Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Trybunalskim przez okres 12 m-cy

Dzienny Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Wojska Polskiego 127
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 646 14 87 , fax. 44 646 14 87
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dzienny Dom Pomocy Społecznej
    ul. Wojska Polskiego 127 127
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 44 646 14 87, fax. 44 646 14 87
    REGON: 00102661600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa artykułów mięsnych, wędliniarskich i drobiowych dla Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Trybunalskim przez okres 12 m-cy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywna dostawa artykułów mięsnych, wędliniarskich i drobiowych dla Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Trybunalskim przez okres 12 m-cy tj. Postępowanie składa się z dwóch części tj: Część I: sukcesywna dostawa artykułów mięsnych i wędliniarskich przez okres 12 m-cy. Część II: sukcesywna dostawa artykułów drobiowych przez okres 12 m-cy. Szczegółowy zakres dostawy zawarty jest w projekcie umowy i opisie przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) b) będą realizować przedmiotowe zamówienie sukcesywnie w okresie 12 miesięcy od podpisania umowy tj. 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r. c) zapoznali się z projektem umowy i nie wnoszą zastrzeżeń co do jej treści i akceptują warunki w niej zawarte, d) udokumentują, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 1 porównywalną dostawę artykułów żywnościowych. tj. dla części I: Za wykonanie porównywalnych dostaw uważa się: - zrealizowane prawidłowo, porównywalne zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, polegający na dostawie mięsa i wędlin przez okres jednego roku co najmniej o wartości min. 40 tys. zł brutto (jest to zsumowana w okresie 1 roku, wartość brutto sukcesywnych dostaw mięsa i wędlin, u jednego Zamawiającego) tj. dla części II: Za wykonanie porównywalnych dostaw uważa się: - zrealizowane prawidłowo, porównywalne zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, polegający na dostawie drobiu co najmniej o wartości min. 12 tys. zł - (jest to zsumowana w okresie 1 roku, wartość brutto sukcesywnych dostaw drobiu, u jednego Zamawiającego) e) dostarczą artykuły żywnościowe pojazdami przystosowanymi do przewozu artykułów żywnościowych łatwo psujących się, we własnym zakresie i na własny koszt. f) dostawa artykułów żywnościowych nastąpi w terminie dwóch dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego g) dostarczą artykuły żywnościowe dobrej jakości odpowiadający polskim normom żywnościowym. Stosują system HACCP (certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą lub zaświadczenie Państwowego Lekarza Weterynarii). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ wypełniony i podpisany formularz oferty, na którym znajdują się oświadczenia dotyczące: SIWZ, terminu wykonania, spełniania warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), poniesienia kosztów transportu, oświadczenie dot. jakości i polskich norm żywieniowych, w tym posiadaniu HACCP, akceptacji projektu umowy. 2/ oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, 3/ dla części I: - wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw mięsa i wędlin, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw porównywalnych z przedmiotem zamówienia. Wykaz dot. części I winien zawierać: wartość w złotych dostarczonych mięsa i wędlin. Wykaz winien zawierać ponadto: datę rozpoczęcia i datę zakończenia realizacji zamówienia oraz nazwę, siedzibę wraz z numerem telefonu Zamawiającego. dla części II: - wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw drobiu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw porównywalnych z przedmiotem zamówienia. Wykaz dot. części II winien zawierać: wartość brutto złotych sukcesywnie dostarczonego drobiu. Wykaz winien zawierać ponadto: datę rozpoczęcia i datę zakończenia realizacji zamówienia oraz nazwę, siedzibę wraz z numerem telefonu Zamawiającego. 4/ aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5/ wykaz podwykonawców, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach