Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. Franciszka Żaczka w Pucku ogłasza przetarg
- Adres: 84-100 Puck, ul. 1 Maja 13
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6730912, 6730846 , fax. 058 6732281
- Data zamieszczenia: 2009-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. Franciszka Żaczka w Pucku
ul. 1 Maja 13 13
84-100 Puck, woj. pomorskie
tel. 058 6730912, 6730846, fax. 058 6732281
REGON: 00030822900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.puck.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowych na okres 12 miesięcy. 2. Nazwy poszczególnych artykułów i ich orientacyjne ilości znajdują się w załączniku nr 2 SIWZ - formularz cenowy. 3. Dopuszcza się możliwość przeliczenia w formularzu cenowym ogólnej ilości artykułów wg opakowań obecnie istniejących na rynku, jeśli dany artykuł jest konfekcjonowany w innych opakowaniach niż wskazanych w SIWZ (załącznik nr 2) Niemniej ostateczna ogólna ilość musi być taka sama jak wskazana w SIWZ. Ilość opakowań należy przeliczyć w taki sposób, aby ostateczna ilość zgodna z zapisami SIWZ. 4. Wykonawca, który wygra przetarg, obowiązany jest do przedstawienia certyfikatu CE lub certyfikaty wydane przez jednostkę notyfikowaną, na każde wezwanie Zamawiającego, (w przypadku istnienia takiego wymogu). 5. Termin ważności dostarczanych produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostawy. 6. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć po jednej próbce asortymentowej do zakresu nr 19 i 20. 7. Dopuszcza się załączenie do oferty kserokopii folderów lub innych ulotek informacyjnych dotyczących oferowanego sprzętu pod warunkiem, że będą one czytelne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5. wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ; 6. zaoferują termin płatności nie krótszy niż 30 dni; 7. zaoferują okres niezmienności ceny nie krótszy niż 6 m-cy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt 1 Wykonawcy mają obowiązek złożyć: 1) stosowne oświadczenia na załączonym formularzu (załącznik nr 3, 4, 6), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie; 3. Wykonawcy zobowiązani są złożyć również: 1) wypełniony druk oferty (załącznik nr 1), 2) wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 2), 3) upoważnienie do składania oferty w imieniu firmy, jeżeli osoba składająca ofertę nie widnieje w dokumentach rejestrowych jako upoważniona do reprezentowania firmy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpuck.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa stymulatorów, elektrod ablacyjnych, cewników, kaniul do pompy, introducerów, cewników do FFR oraz płytek do ablatora dla Pracowni Urządzeń Wszczepiennych Serca i Pracowni Elektrofizjologicznej oraz dla Pracowni Hemodynamicznej
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa pasków do glukometrów i płynów kontrolnych
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa systemu zamkniętego aspiracyjno próżniowego lub próżniowego do pobierania krwi wraz z dzierżawą analizatora do OB kompatybilnego z oferowanym systemem 62-PN-2016
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa jednorazowych rękawic diagnostycznych
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa materiałów do sterylizacji.
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa materiałów do sterylizacji - 61/PN/2016
Dodano: 2016-06-28 - Dostawę automatycznych nakłuwaczy do pobierania krwi włośniczkowej z palca
Dodano: 2016-06-28 - Dostawa wiskoelastyków i akcesorii do fakoemulsyfikatora.
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku.
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa obłożeń
Dodano: 2016-05-17