Przetargi.pl
Remont Rejestracji i Laboratorium w siedzibie SP ZOZ Przychodnia Lekarska w Starogardzie Gdańskim, przy ulicy Hallera 21.

SP ZOZ Przychodnia Lekarska ogłasza przetarg

  • Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Hallera 21
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 7754499 , fax. 058 7754498
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ Przychodnia Lekarska
    ul. Hallera 21 21
    83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. 058 7754499, fax. 058 7754498
    REGON: 19003649900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-starogard.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Rejestracji i Laboratorium w siedzibie SP ZOZ Przychodnia Lekarska w Starogardzie Gdańskim, przy ulicy Hallera 21.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont Rejestracji i Laboratorium w siedzibie SP ZOZ Przychodnia Lekarska w Starogardzie Gdańskim, przy ulicy Hallera 21. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z kosztorysami: kosztorys inwestorski - adaptacja i aranżacja pomieszczenia recepcji wg projektu modernizacji rejestracji w SP ZOZ Przychodnia Lekarska w Starogardzie Gdańskim oraz kosztorys inwestorski - remont pomieszczenia laboratorium, stanowiące odpowiednio załączniki nr 2, 2a i 2b do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Prace remontowe w Rejestracji odbywać się będą w godzinach od 21.00 do 07.00, natomiast w Laboratorium od 07.00 do 21.00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się jedynie Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, co wykażą składając następujące dokumenty: a. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. oświadczenie o spełnianiu warunków wynikające z treści art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2. wykonali w okresie minionych 5 lat od daty ogłoszenia niniejszego przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane o charakterze remontowym o wartości min. 50 000 zł brutto każda. 3. dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami branży budowlanej 4. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 150.000 zł
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokument wymieniony w pkt 1a należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dokument wymieniony w pkt 1b należy złożyć w oryginale. W przypadku oferty wspólnej wykonawców: dokument wymieniony w pkt 1a składa każdy z wykonawców, dokument wymieniony w pkt 1b składa każdy z wykonawców lub pełnomocnik wykonawców składających wspólną ofertę. Sposób dokonania oceny spełniania warunku (pkt 2): spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez wykonawcę wykazu robót wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (referencje, protokoły odbioru itp.) W przypadku oferty wspólnej wykonawców powyższy warunek można spełnić łącznie. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku oferty wspólnej wykonawców warunek można spełnić łącznie. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Sposób dokonywania oceny spełniania warunku (pkt 3): spełnia/nie spełnia na podst.: - złożonego przez wykonawcę wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; - pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, - dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, W przypadku oferty wspólnej wykonawców powyższy warunek można spełnić łącznie. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Sposób dokonywania oceny spełniania warunku (pkt 4): spełnia/nie spełnia na podst. złożonej przez wykonawcę informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty wspólnej wykonawców powyższy warunek można spełnić łącznie. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunku należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Niespełnienie chociaż jednego z warunków wymienionych skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania i uznania jego oferty za odrzuconą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-starogard.gda.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach