Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg
- Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
- Data zamieszczenia: 2014-09-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
ul. Bażyńskiego 1A 1A
80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych dla Uniwersytetu Gdańskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów higienicznych dla Uniwersytetu Gdańskiego zwanych w dalszej części artykułami. 2. Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33760000-5; 33761000-2; 33711900-6. 3. Szczegółowy wykaz artykułów (opisy i ilości) zawarty jest w załączniku nr 2 (do SIWZ - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia). 4. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie na podstawie jednostkowych zamówień z poszczególnych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego, według załącznika nr 9 do SIWZ (składanych pocztą elektroniczną poprzez system zamówień wewnętrznych Zamawiającego), transportem Wykonawcy i na jego koszt, wraz z wyładunkiem wykonanym przez Wykonawcę w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Zamówiona dostawa winna być zrealizowana w maksymalnie najkrótszym terminie jednak nie dłużej niż 3 dni robocze od daty złożenia zamówienia w godzinach od 7:00 do 15:00. 5. Przez określenie dzień roboczy należy rozumieć: dzień, który nie jest dniem ustawowo wolnym od pracy od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem sobót i niedziel oraz określonych ustawą świąt. 6. Pod pojęciem sukcesywnej dostawy należy rozumieć: dostawy dokonywane etapami w różnych dowolnych ilościach nie przekraczających wartości umowy, w terminach wskazanych przez Zamawiającego. 7. Wyceniając złącznik nr 2 do SIWZ, Wykonawca winien wziąć pod uwagę złożoność struktury organizacyjnej Uniwersytetu Gdańskiego, w związku z czym dostawy artykułów będą niejednokrotnie małe kwotowo jak i ilościowo. 8. Podane ilości zamawianych artykułów - załącznik nr 2 (do SIWZ) są szacunkowe i zostały obliczone na podstawie wstępnego rozeznania wśród jednostek organizacyjnych Zamawiającego i mogą ulec zmianie co nie będzie stanowić zmiany umowy. 9. Zamawiający zastrzega prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości jednak nie więcej niż 30 % wartości brutto umowy. W tym przypadku Wykonawcy nie będą przysługiwać roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego z tytułu rezygnacji z części artykułów określonych w załączniku nr 2 (do SIWZ). 10. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia, w celu zachowania odpowiednich parametrów technicznych, funkcjonalnych i standardów jakościowych był taki, jak wymieniony w załączniku nr 2 do SIWZ. 11. Wszystkie dostarczone w ramach złożonej oferty artykuły winny spełniać warunki określone w (PN) i (PN - EN). 12. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonych artykułów, w przypadku: 1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonych artykułów a przedstawionymi w załączniku nr 2 do SIWZ, 2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie artykułów w ich pełnym zakresie. 13. W razie stwierdzenia wad w odebranych artykułach Zamawiający złoży stosowną reklamację (pisemną). 14. Zamawiający wymaga, aby dostarczone artykuły posiadały nienaruszone cechy pierwotnego opakowania oraz opatrzone były metkami z nazwą artykułu i producenta oraz datą produkcji lub przydatności do użycia i spełniały wszystkie wymagania określone przez producentów. 15. Zamawiający wymaga aby termin przydatności do użycia lub gwarancji dostarczonych artykułów (mydła w płynie poz.3,4 załącznika nr 2 do SIWZ) wynosił minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. 16. Ceny jednostkowe netto będą podstawą przy rozliczeniach faktur częściowych przez cały okres trwania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 337600005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy artykułów chemicznych i środków czystości
Dodano: 2016-05-31 - DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU GOSPODARCZEGO DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI ORAZ PAPIERU TOALETOWEGO I RĘCZNIKÓW JEDNORAZOWYCH Część I: Dostawa drobnego sprzętu gospodarczego do utrzymania czystości Część II: Dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych
Dodano: 2015-03-23 - Dostawa środków higieny.
Dodano: 2014-12-12 - Dostawa środków czystości ZP11/2014/II
Dodano: 2014-05-27 - Dostawa środków czystości ZP11/2014
Dodano: 2014-05-08 - Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych dla Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2013-10-01 - Zakup i dostawy artykułów czystościowych, worków foliowych
Dodano: 2013-07-11 - Dostawy artykułów chemicznych i środków czystości
Dodano: 2013-04-10 - CRZP 6/2013 Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości
Dodano: 2013-01-21 - Dostawa środków czystości i materiałów biurowych na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku
Dodano: 2012-10-26