Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg
- Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
- Data zamieszczenia: 2013-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
ul. Bażyńskiego 1A 1A
80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych dla Uniwersytetu Gdańskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest : Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego wraz z dostawą zwanych w dalszej części artykułami. Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33760000-5; 33761000-2; 33711900-6. 1. Szczegółowy opis artykułów stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Dostawy odbywać się będą sukcesywnie na podstawie jednostkowych zamówień składanych przez jednostki organizacyjne Uczelni ( według struktury organizacyjnej Zamawiającego) pocztą elektroniczną poprzez System wewnętrznych zamówień Uniwersytetu Gdańskiego, transportem Wykonawcy i na jego koszt, wraz z wyładunkiem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 3. Pod pojęciem sukcesywnej dostawy należy rozumieć: dostawy dokonywane etapami w różnych dowolnych ilościach nie przekraczających wartości umowy, w terminach wskazanych przez Zamawiającego. 4. Zamówiona dostawa (częściowa) winna być zrealizowana w maksymalnie najkrótszym terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty otrzymania zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30 - 14:30. 5. Wyceniając złącznik nr 2 (formularz cenowy), Wykonawca winien wziąć pod uwagę dostawę artykułów do Zamawiającego oraz złożoność struktury organizacyjnej Uczelni a dostawy mogą być małe kwotowo jak i ilościowo. 6. Podane ilości poszczególnych asortymentów są wielkościami przewidywanymi (szacunkowymi) i mogą być zarówno mniejsze jak i większe, lecz ogólna wartość zamówień brutto nie przekroczy kwoty określonej w umowie. 7. Zamawiający wymaga aby oferowany przedmiot zamówienia w celu zachowania odpowiednich parametrów i standardów jakościowych, był taki, jak wymieniony w załączniku nr 2 do SIWZ. 8. Zamawiający może odmówić przyjęcia częściowej dostawy(partii) artykułów, w przypadku: 1)stwierdzenia rozbieżności pomiędzy zamawianymi a dostarczonymi artykułami, 2)widocznego uszkodzenia lub wad artykułów uniemożliwiającej ich użycie, 3)dostawy artykułów poza godzinami, których mowa w pkt. 4 niniejszego rozdziału. 9. Wszystkie dostarczone w ramach złożonej oferty artykuły winny spełniać warunki określone w (PN) i (PN - EN). 10. Ceny jednostkowe netto będą podstawą przy rozliczeniach faktur częściowych przez cały okres trwania umowy. 11. W razie stwierdzenia wad w odebranych artykułach Zamawiający złoży stosowną reklamację (pisemną) zgodnie z § 6 projektu umowy do SIWZ. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji zgodnie z zapisem rozdziału XVI pkt. 14 SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 337600005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy artykułów chemicznych i środków czystości
Dodano: 2016-05-31 - DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU GOSPODARCZEGO DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI ORAZ PAPIERU TOALETOWEGO I RĘCZNIKÓW JEDNORAZOWYCH Część I: Dostawa drobnego sprzętu gospodarczego do utrzymania czystości Część II: Dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych
Dodano: 2015-03-23 - Dostawa środków higieny.
Dodano: 2014-12-12 - Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych dla Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2014-09-19 - Dostawa środków czystości ZP11/2014/II
Dodano: 2014-05-27 - Dostawa środków czystości ZP11/2014
Dodano: 2014-05-08 - Zakup i dostawy artykułów czystościowych, worków foliowych
Dodano: 2013-07-11 - Dostawy artykułów chemicznych i środków czystości
Dodano: 2013-04-10 - CRZP 6/2013 Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości
Dodano: 2013-01-21 - Dostawa środków czystości i materiałów biurowych na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku
Dodano: 2012-10-26