Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych i elektrotechnicznych na potrzeby Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji

Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 61-553 Poznań, Jana Spychalskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 357 901, , fax. 618 334 651
  • Data zamieszczenia: 2020-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy
    Jana Spychalskiego 34
    61-553 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 357 901, , fax. 618 334 651
    REGON: -0000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.posir.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych i elektrotechnicznych na potrzeby Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych i elektrotechnicznych dla oddziałów Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu. - Wykaz asortymentu składającego się na przedmiot zamówienia wyszczególniony został w załączniku nr 1 do Specyfikacji. Ilekroć w załączniku Zamawiający charakteryzuje asortyment poprzez podanie nazwy producenta, normy lub opis konkretnego rozwiązania, Zamawiający wskazuje, że Wykonawca może zaproponować rozwiązania o charakterze równoważnym do tych opisanych w załączniku nr 1 do Specyfikacji. - W przypadku jeżeli w tabeli znajduje się asortyment, który na dzień upływu składania ofert został/będzie wycofany z użytkowania, Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w formularzu cenowym informację/adnotację o wycofaniu danego produktu z użytkowania. Produkty wycofane z użytkowania, a wycenione w formularzu cenowym nie będą uwzględniane przy ocenie oferty. - Wykonawca będzie realizował dostawy w ciągu dwóch dni roboczych, następujących po dniu złożenia przez Zamawiającego zamówienia. Zamówienie każdorazowo składane będzie Wykonawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej. Za dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Miejsca dostaw artykułów: Dyrekcja ul. J.Spychalskiego 34, Poznań; Oddział Chwiałka ul. J.Spychalskiego 34, Poznań; Oddział Malta ul. Wiankowa 3, Poznań; Oddział Kasprowicza ul. Wyspiańskiego 33, Poznań; Oddział Młodzieżowy Ośrodek Sportowy ul. Gdańska 1, Poznań; Stadion Miejski, ul. Bułgarska 5/7 Poznań; Camping Hotel Malta, ul. Krańcowa 98, Poznań; Oddział Rataje Os. Piastowskie 106 A, Poznań; Oddział Golęcin, ul. Warmińska 1, Poznań; Pływalnia Rataje, Os. Piastowskie 55a, Poznań; Oddział Atlantis, Os. Batorego 101, Poznań; Kąpielisko w Krzyżownikach, ul. Nad Jeziorem 21, Poznań. - Przedmiot zamówienia obejmuje również odbiór w okresie trwania umowy zużytych artykułów elektrycznych przeznaczonych do recyklingu lub utylizacji. Koszt odbioru, recyklingu lub utylizacji Wykonawca powinien uwzględnić w ofercie. Odbiór zużytych materiałów winien być potwierdzony kartą przekazania odpadów. - Transport przedmiotu zamówienia do miejsca dostaw odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. - Wszystkie zamawiane towary muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, dobrej jakości, posiadać instrukcje stosowania w języku polskim oraz jeżeli wymagają tego odpowiednie przepisy prawa, muszą posiadać deklaracje zgodności z obowiązującymi w tym zakresie normami, atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego. Wykonawca przedstawi te dokumenty na każde wezwanie Zamawiającego. - Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych. - Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. - Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zastosowania aukcji elektronicznej. - Wykonawca wymieni na swój koszt i ryzyko towar wadliwy maksymalnie w ciągu dwóch dni roboczych, następujących po dniu zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego. - Ilości asortymentu określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ mają charakter szacunkowy, a Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu zakupu przez Zamawiającego asortymentu w ilości mniejszej aniżeli wynika to z załącznika nr 1 do SIWZ. Jednocześnie Zamawiający deklaruje zlecenie dostaw asortymentu w okresie obowiązywania umowy w wysokości co najmniej 60 % wartości oferty Wykonawcy. - W niniejszym postępowaniu stosuje się procedurę, o której mowa w art. 24aa ustawy. - Z wybranym Wykonawcą podpisana zostanie umowa. Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31531000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach