Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 53-413 Wrocław, pl. Hirszfelda
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 3689584 , fax. 71 36 89 583; 36 89 234
- Data zamieszczenia: 2020-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu
pl. Hirszfelda 12
53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 3689584, fax. 71 36 89 583; 36 89 234
REGON: 00029009600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dco.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów drobnych AGD oraz czystościowych z podziałem na 10 pakietów: - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywna dostawa artykułów drobnych AGD oraz czystościowych z podziałem na 10 pakietów: Pakiet Nr 1 – Drobne AGD*, Pakiet Nr 2 - Środki czystości*, Pakiet Nr 3 - Artykuły sprzątające*, Pakiet Nr 4 – Worki foliowe*, Pakiet Nr 5 – Prześcieradła jednorazowe w rolce*, Pakiet Nr 6 – Ręczniki papierowe w roli* Pakiet Nr 7 – Papier toaletowy* Pakiet Nr 8 - Dozowniki*, Pakiet Nr 9 - Wycieraczki*, Pakiet Nr 10 – Preparaty czystościowe do dozowników*, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: łącznie 8.910,00 zł. Dla poszczególnych pakietów: Pakiet nr 1 – 750,00 zł, Pakiet nr 2 – 1.200,00 zł, Pakiet nr 3 – 400,00 zł, Pakiet nr 4 – 3.000,00 zł, Pakiet nr 5 – 1.500,00 zł, Pakiet nr 6 – 1.200,00 zł, Pakiet nr 7 – 650,00 zł, Pakiet nr 8 – 40,00 zł, Pakiet nr 9 – 20,00 zł, Pakiet nr 10 – 150,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy Arkusz asortymentowo-cenowy – Załącznik Nr od 1 do 1i (według oferowanego Pakietu) do SIWZ. Zamawiający prosi o złożenie Arkusza w formie nośnika informatycznego (płyta CD), na którym Wykonawca umieści nazwę i adres Wykonawcy oraz opis, której pozycji, dotyczy Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy Druk oferty – Załącznik Nr 2 do SIWZ Wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy – Załącznik Nr 3 do SIWZ. Pełnomocnictwo – jeżeli jest niezbędne. Potwierdzenie wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa transportem wykonawcy lub na jego koszt środków czystościowych dla Spółki Uzdrowisko Szczawno - Jedlin S.A. z podziałem na zadania
Dodano: 2023-12-20 - .Zakup ( wraz z montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego) pierwszego wyposażenia hali sportowej w LO nr XIII oraz zakup wyposażenia hali szermierczej SP nr 85- II POWTÓRKA
Dodano: 2023-10-23 - Dostawa transportem wykonawcy lub na jego koszt środków czystościowych dla Spółki Uzdrowisko Szczawno - Jedlin S.A. z podziałem na zadania
Dodano: 2023-10-06 - Dostawa wyposażenia do mieszkań gminnych na potrzeby Repatriantów
Dodano: 2023-09-06 - Dostawa wraz z montażem mebli w budynku Urzędu Gminy w ramach zadania pn. „Przebudowa obiektów użyteczności publicznej”
Dodano: 2023-06-15 - Zakup ( wraz z montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego) pierwszego wyposażenia hali sportowej w LO nr XIII oraz zakup wyposażenia hali szermierczej SP nr 85- POWTÓRKA
Dodano: 2023-04-27 - Dostawa sprzętu gospodarczego
Dodano: 2023-04-25 - 15/AGD/DCZP/2023/P Sukcesywna dostawę wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem wykonawcy - sprzętu AGD dla „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.
Dodano: 2023-04-13 - Dostawa gotowych mebli biurowych: część I Dostawa mebli część II Dostawa foteli i krzeseł
Dodano: 2021-05-12 - Dostawa sprzętu gospodarczego:
Dodano: 2021-02-26