Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w MIKOŁOWIE w roku 2018. Postępowanie nr OP.WOP.ZP.11.2017.U

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 08 ogłasza przetarg

  • Adres: 01-207 Warszawa, Karolkowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 661-72-72
  • Data zamieszczenia: 2017-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 08
    Karolkowa 30
    01-207 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 661-72-72
    REGON: 367849538-00113
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kowr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w MIKOŁOWIE w roku 2018. Postępowanie nr OP.WOP.ZP.11.2017.U
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Mikołowie. 2. Dostawy materiałów biurowych mają odbywać się w dni robocze w godzinach od 8:00 do 15:00 do Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Mikołowie, ul. Karola Miarki 18, 43-190 Mikołów. 3. Szczegółowy asortyment zamawianych artykułów biurowych będących przedmiotem zamówienia jest zawarty formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do siwz. 4. Ilości podane w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do siwz są wartościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia ilości kupowanych artykułów biurowych do wartości umowy. Wykonawca nie będzie względem Zamawiającego wnosił roszczeń z tytułu zakupu mniejszej ilości artykułów biurowych niż określona w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do siwz. 5. Artykuły biurowe muszą być dostarczone w oryginalnych nieuszkodzonych opakowaniach bez śladu ingerencji lub przepakowywania. Na opakowaniach musi znajdować się nazwa producenta, znak firmowy oraz data ważności nie krótsza niż 3 miesiące licząc od dnia dostarczenia artykułów do siedziby Zamawiającego. Artykuły te muszą posiadać atesty lub inne wymagania dopuszczające do obrotu, wymagane prawem polskim lub UE, które mają do danego wyrobu zastosowanie. 6. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt i staraniem własnym do sukcesywnego, w miarę zgłaszanych potrzeb Zamawiającego, dostarczenia oraz wniesienia materiałów biurowych we wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego miejsce. 7. Koszty załadunku, transportu do siedziby Zamawiającego oraz koszty rozładunku obciążają Wykonawcę. 8. Dodatkowo Opis Przedmiotu Zamówienia został uszczegółowiony w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) zobowiązanie innego podmiotu (załącznik nr 6 do siwz)– w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów w celu spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 6 do siwz stanowi jedynie propozycję treści zobowiązania): a) w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:  zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;  czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. b) Zobowiązanie, o którym mowa powyżej składane jest w oryginale. 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz/lub do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - oryginał bądź notarialnie potwierdzona kopia; a) jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3a ustawy Pzp).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach