Burmistrz Miasta Mława ogłasza przetarg
- Adres: 06-500 Mława, Stary Rynek
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 23 654 33 82 , fax. 236 543 652
- Data zamieszczenia: 2019-08-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Mława
Stary Rynek 19
06-500 Mława, woj. mazowieckie
tel. 23 654 33 82, fax. 236 543 652
REGON: 52482600000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
,,Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest: ,,Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek” na potrzeby Urzędu Miasta Mława, mającego siedzibę we wskazanych poniżej lokalizacjach: - przy ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława; - przy ul. Padlewskiego 13, 06-500 Mława; - przy ul. Sienkiewicza 1, 06-500 Mława; - przy ul. 18 Styczna 4 lokal 25, 06-500 Mława. 1.2. Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych wymienionych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załączniki nr 4 i nr 5 do SIWZ. 1.3. Przybliżone roczne zapotrzebowanie na artykuły biurowe, określone zostało w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (załączniki nr 4 i nr 5 do SIWZ). 1.4. Uzgodniona wielkość umowy jest wielkością szacunkową i uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości przedmiotu umowy w poszczególnych asortymentach w ramach ustalonej ogólnej wartości umowy. 1.5. Ewentualne zmniejszenie ilości poszczególnych artykułów stanowiących przedmiot umowy, nie spowoduje zmiany ich cen jednostkowych, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 1.6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy do siedzib Zamawiającego, zgodnie ze zgłaszanymi zapotrzebowaniami, które mogą obejmować dostawę do Urzędu Miasta Mława przy ul. Stary Rynek 19, ul. Padlewskiego 13, ul. Sienkiewicza 1 i ul. 18 Styczna 4 lokal 25. 1.7. Wszystkie oferowane materiały biurowe muszą być fabrycznie nowe, nie mogą nosić znamion użytkowania oraz muszą być pełnowartościowe w pierwszym gatunku, w tym bez odkształceń, nie uszkodzone mechanicznie, kompletne. Materiały biurowe muszą być opakowane oryginalnie. Opakowania muszą być nienaruszone, posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt. 1.8. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot umowy na własny koszt do siedziby Zamawiającego, o której mowa w ust. 1 pkt 2, w godzinach od 9.00 do 15.00 i po uprzednim zawiadomieniu (drogą elektroniczną). 1.9. Wykonawca zapewni w ramach wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 Umowy transport i rozładunek zamówionych materiałów biurowych do siedziby (kilka lokalizacji) Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia dostarczonych materiałów biurowych do pomieszczeń wskazanych przez pracownika Zamawiającego. 2.0. Fakt dostarczenia przedmiotu umowy przez Wykonawcę zostanie potwierdzony przez Zamawiającego podpisaniem odpowiedniego dokumentu potwierdzenia przyjęcia odbioru bez uwag. 2.1. Wykonawca zapewnia, iż przedmiot umowy jest nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz nie jest przedmiotem praw osób trzecich. 2.2. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych lub ilościowych w dostarczonym przedmiocie umowy, Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnej wymiany lub uzupełnienia przedmiotu umowy w ciągu 3 dni roboczych od dnia zawiadomienia Wykonawcy o zaistniałych wadach. 2.3. Na dostarczone materiały biurowe Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi za wady na okres minimum 12 miesięcy licząc od dnia każdorazowej dostawy. 2.4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji jakości i rękojmi za wady zmniejszające wartość techniczną i użytkową materiałów biurowych ujawnione w okresie gwarancyjnym, a także za ich usunięcie. Usunięcie wady polega każdorazowo na wymianie materiału wadliwego na materiał wolny od wad o parametrach zgodnych z ofertą lub dostarczeniu brakujących ilości materiałów biurowych. 2.5. Gwarancja obejmuje zarówno wady niewykryte w momencie odbioru danej dostawy przez Zamawiającego, jak i wszelkie inne wady fizyczne, powstałe z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność. 2.6. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego. 2.7. W przypadku stwierdzenia przy odbiorze braków ilościowych lub jakościowych Zamawiający ma prawo nie przyjąć dostawy niezgodnej z zamówieniem i zgłosić reklamację. Zamawiający ma możliwość podjęcia decyzji o konieczności wymiany całości lub tylko części materiałów na nowe. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat co najmniej jedną dostawę w zakresie przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy, to w tym okresie za sumę nie mniejszą niż 10 000,00 zł wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane w sposób należyty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych do magazynu Szpitala przez okres 24 miesięcy
Dodano: 2024-06-14 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców
Dodano: 2024-06-14 - Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A4, na potrzeby BP i MzOR ARiMR
Dodano: 2024-05-07 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2024-05-05 - Zakup oraz sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych do siedziby Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie
Dodano: 2024-04-17 - Dostawa materiałów biurowych i papieru dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu.
Dodano: 2024-04-12 - Zakup oraz sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych do siedziby Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie
Dodano: 2024-03-26 - 07/2024
Dodano: 2024-02-22 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i papieru
Dodano: 2023-12-06 - Dostawa artykułów biurowych i baterii
Dodano: 2023-11-17