Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, druków akcydensowych i formularzy oraz papieru kserograficznego dla Urzędu Miasta Zduńska Wola w 2017 r.

Miasto Zduńska Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 98220 Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 825 02 00 , fax. 43 825 02 02
  • Data zamieszczenia: 2016-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zduńska Wola
    ul. Stefana Złotnickiego 12
    98220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 43 825 02 00, fax. 43 825 02 02
    REGON: 59842800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, druków akcydensowych i formularzy oraz papieru kserograficznego dla Urzędu Miasta Zduńska Wola w 2017 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru kserograficznego i artykułów biurowych oraz druków akcydensowych i formularzy dla Urzędu Miasta Zduńska Wola w 2017 r., z podziałem na części: Część I zamówienia pn.: Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego oraz artykułów biurowych fabrycznie nowych dla Urzędu Miasta Zduńska Wola 1)Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru kserograficznego oraz artykułów biurowych fabrycznie nowych dla Urzędu Miasta Zduńska Wola. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem asortymentowego i ilościowego zakresu zamówienia, jak również wymagań technicznych i jakościowych znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularzu Ofertowym. 2)Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez Zamawiającego. Ofertę należy złożyć na wszystkie elementy wymienione w wykazie artykułów - Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy. Pominięcie którejkolwiek z pozycji wymienionych w załączniku skutkować będzie odrzuceniem oferty. 3)Przez „produkt fabrycznie nowy” Zamawiający rozumie produkt wykonany z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, wolny od wad technicznych, kompletny, w nienaruszonym opakowaniu fabrycznym, z widocznym terminem przydatności do użytku. 4)Dostawa papieru kserograficznego oraz artykułów biurowych będzie się odbywać sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego zgodnie z określoną ilością oraz charakterystyką (np. kolor) zamawianego asortymentu. Papier kserograficzny oraz artykuły biurowe przy każdorazowym dostarczeniu do siedziby Zamawiającego powinny być opakowane w sposób zabezpieczający przed zniszczeniem i zamoczeniem. 5)Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia papieru kserograficznego oraz artykułów biurowych do siedziby Zamawiającego w zadeklarowanym (w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu Ofertowym) terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia złożenia zamówienia w dowolnej formie: pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną pod adres, numer, e-mail wskazany przez Wykonawcę. Wszelkie koszty transportu, koszty ubezpieczenia oraz opakowania materiałów na czas trwania transportu do miejsca dostarczenia ponosi Wykonawca. 6)Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia okresu gwarancji jakości na produkty z pozycji 42, 107, 108 i 122 zgodnie z zadeklarowaną (w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu Ofertowym) liczbą miesięcy nie mniejszą niż 24 miesiące. Część II zamówienia pn.: Sukcesywna dostawa druków akcydensowych i formularzy urzędowych dla Urzędu Miasta Zduńska Wola 1)Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa druków akcydensowych i formularzy urzędowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem asortymentowego i ilościowego zakresu zamówienia, jak również wymagań technicznych i jakościowych znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu Ofertowym. 2)Zamawiający podając opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu Ofertowym wskazując typ produktu, określa jego parametry ogólne. Nadruk (treść i forma) musi zostać każdorazowo zaakceptowany przez Zamawiającego oraz odpowiadać przepisom ustawowym obowiązującym na dzień złożenia zamówienia. 3)Ofertę należy złożyć na wszystkie elementy wymienione w wykazie druków/formularzy - Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularzu Ofertowym. Pominięcie którejkolwiek z pozycji wymienionych w załączniku skutkować będzie odrzuceniem oferty. 4)Dostawa druków akcydensowych i formularzy będzie się odbywać sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego zgodnie z określoną ilością oraz po wcześniejszym ustaleniu wzoru zamawianego asortymentu. Druki akcydensowe oraz formularze urzędowe przy każdorazowym dostarczeniu do siedziby Zamawiającego powinny być opakowane w sposób zabezpieczający przed zniszczeniem i zamoczeniem. 5)Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia druków akcydensowych i formularzy urzędowych do siedziby Zamawiającego w zadeklarowanym (w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu Ofertowym) terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia złożenia zamówienia w dowolnej formie: pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną pod adres, numer, e-mail wskazany przez Wykonawcę. Wszelkie koszty transportu, koszty ubezpieczenia oraz opakowania materiałów na czas trwania transportu do miejsca dostarczenia ponosi Wykonawca. 6)Wykonawca zobowiązany jest do wykonania twardej oprawy produktów z pozycji 41, 42 i 57 zgodnie z zadeklarowanym rodzajem oprawy (w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu Ofertowym). 2.Przewidywany okres realizacji zamówienia dla każdej z części – od 01 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. lub do wyczerpania maksymalnej wartości umowy. 3.Zamawiający zastrzega, że rzeczywiste ilości artykułów biurowych, papieru kserograficznego oraz druków akcydensowych i formularzy urzędowych wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu Ofertowym będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego i mogą odbiegać od ilości podanych w tym Załączniku. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu Ofertowym. 4.Podane przez Zamawiającego ilości poszczególnych artykułów biurowych, papieru kserograficznego oraz druków akcydensowych i formularzy urzędowych - Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz Ofertowy mają charakter szacunkowy, stanowią element niezbędny służący wyborowi najkorzystniejszej oferty i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do realizacji przedmiotu zamówienia w podanych ilościach. 5.Minimalny okres gwarancji na dostarczone artykuły objęte przedmiotem zamówienia wynosi 12 miesięcy od daty ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego z wyjątkiem pozycji 42, 107, 108, 122 z części I zamówienia, dla których okres gwarancji będzie zgodny z zadeklarowaną w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu Ofertowym liczbą miesięcy nie mniejszą niż 24 miesiące. 6.Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych artykułów niekorzystnie odbiega od parametrów wymaganych przez Zamawiającego, Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien artykuł oferowany w asortymencie, którego żądanie dotyczy, wymienić na spełniający wymagania Zamawiającego bez zmiany ceny, w terminie do 3 dni roboczych Zamawiającego (tj. poniedziałek – piątek w godz. 08:00 – 15:00) licząc od momentu zgłoszenia wady przez Zamawiającego. 7.Dostawa winna być realizowana w dni robocze Zamawiającego, tj. poniedziałek – piątek w godzinach 08:00 – 15:00. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli dostarczonego towaru w obecności dostawcy. 8.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3A i 3B do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30100000-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach