SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ-INSTYTUT LOTNICTWA ogłasza przetarg
- Adres: 02-256 Warszawa, Aleja Krakowska 110/114
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-07-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ-INSTYTUT LOTNICTWA
Aleja Krakowska 110/114
02-256 Warszawa, woj. mazowieckie
REGON: 387193275 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://ilot.lukasiewicz.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) określa załącznik nr 1 do SWZ oraz Specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 1a do SWZ.3. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ – Wzór umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium wynosi: 3 000,00 PLN.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku niżej podanych formachw zależności od wyboru Wykonawcy:1) pieniądzu na rachunek Zamawiającego na konto Bank Pekao S.A. o numerze 39 1240 6973 1111 0010 9750 3751 z dopiskiem: Wadium – sukcesywna dostawa artykułów biurowych znak sprawy: AZLZ.26.144.2023;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada zdolność techniczną lub zawodową niezbędną do wykonania zamówienia tj.: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 (dwie) umowy/realizacje zamówień polegające na sukcesywnym dostarczaniu artykułów biurowych trwających nieprzerwalnie przez okres co najmniej 12 miesięcy każda, o łącznej wartości każdej umowy/realizacji zamówienia co najmniej 100 000,00 PLN brutto.W przypadku wykazania się przez Wykonawcę doświadczeniem w zakresie umowy/dostaw wykonywanej (będącej w trakcie realizacji), Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli do upływu terminu składania ofert, wykazana umowa trwała nieprzerwanie co najmniej 12 miesięcy i obejmowała zrealizowane dostawy o łącznej wartości co najmniej 100 000 PLN brutto.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-11
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów i materiałów biurowych oraz materiałów poligraficznych i introligatorskich
Dodano: 2024-07-25 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, chemicznych i papieru xero
Dodano: 2024-07-18 - Dostawa artykułów biurowych do magazynu Szpitala przez okres 24 miesięcy
Dodano: 2024-06-14 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców
Dodano: 2024-06-14 - Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A4, na potrzeby BP i MzOR ARiMR
Dodano: 2024-05-07 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2024-05-05 - Zakup oraz sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych do siedziby Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie
Dodano: 2024-04-17 - Dostawa materiałów biurowych i papieru dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu.
Dodano: 2024-04-12 - Zakup oraz sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych do siedziby Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie
Dodano: 2024-03-26 - 07/2024
Dodano: 2024-02-22