Przetargi.pl
Sukcesywna 36 miesięczna dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów zużywalnych, materiałów kontrolnych do wykonania 21.600 badań parametrów równowagi kwasowo-zasadowej wraz z dzierżawą analizatora kompaktowego oraz modułu do badań kardiologicznych do wykonania 16.140 oznaczeń dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Wolsztynie

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 64-200 Wolsztyn, ul. Wschowska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 68 347 73 00, 347 73 63 , fax. 683 842 590
  • Data zamieszczenia: 2019-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Wschowska 3
    64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie
    tel. 68 347 73 00, 347 73 63, fax. 683 842 590
    REGON: 97077342600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozwolsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SPZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna 36 miesięczna dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów zużywalnych, materiałów kontrolnych do wykonania 21.600 badań parametrów równowagi kwasowo-zasadowej wraz z dzierżawą analizatora kompaktowego oraz modułu do badań kardiologicznych do wykonania 16.140 oznaczeń dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Wolsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna 36 miesięczna dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów zużywalnych, materiałów kontrolnych do wykonania 21.600 badań parametrów równowagi kwasowo-zasadowej wraz z dzierżawą analizatora kompaktowego oraz modułu badań kardiologicznych do wykonania 16.140 oznaczeń dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Wolsztynie; nr sprawy PN/17/2019 opisanej szczegółowo w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby składając ofertę Wykonawca uwzględnił wszystkie pozycje asortymentowe w pakiecie. Nie dopuszcza się możliwości pominięcia pozycji w pakiecie. Pominięcie pozycji spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagane ilości odczynników (formularz asortymentowo-cenowy) oraz parametry graniczne analizatorów zostały odpowiednio opisane - w załącznikach nr 2 i w załączniku 3 SIWZ. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na przedmiot zamówienia inny niż opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) Zamawiający wymaga, aby zaoferowane odczynniki w dniu dostawy posiadały nie krótszą niż 6 miesięczną datę przydatności do użytku, c) Zamawiający wymaga, aby na każdym dostarczonym opakowaniu przedmiotu umowy była podana data ważności. d) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia, który został zakwalifikowany do wyrobów medycznych spełniał narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadał wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne z godnie z Ustawą o wyrobach medycznych Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2019.175 t.j.) e) Wszystkie odczynniki muszą spełniać właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe, wymogi co do opakowania (znak CE na opakowaniu) i przechowywania oraz posiadać pozwolenie dopuszczające do obrotu. f) Dzierżawione analizatory musi posiadać dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań narzuconych przez Zamawiającego opisanych w załączniku nr 3 do SIWZ. g) Szczegółowe postanowienia dotyczące warunków sukcesywnych dostaw, dzierżawy oraz serwisowania przedmiotu zamówienia (przedmiotu umowy) zawarto we wzorze umowy, która stanowi integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. h) Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z pierwszą dostawą odczynników - wykazu substancji niebezpiecznych, metodyk i kart charakterystyk w formie papierowej lub w formie elektronicznej na płycie CD, i) Zamawiający wymaga, aby zaoferowany analizator i odczynniki pochodziły od jednego producenta, j) Zamawiający wymaga zapewnienia bezpłatnego udziału w Międzynarodowym Programie Kontroli Jakości Badań Laboratoryjnych, częstotliwość – jedna próbka minimum jeden raz w miesiącu. k) Zamawiający wymaga termin płatności 60 dni. Dodatkowe informacje: W laboratorium Zamawiającego na podstawie zakupionej licencji używany jest informatyczny system laboratoryjny o nazwie Prometeusz. Obsługę informatyczną celem zapewnienia kompatybilności sprzętu w tym zakresie pełni Firma GEM Jarosław Kołton, ul. Borkowska 11A/7, 30-438 Kraków,. Firma ta jest odpowiedzialna za utrzymanie i działanie całego systemu informatycznego w Laboratorium. W związku z powyższym będzie również nadzorowała od strony technicznej podłączenie zaoferowanych analizatorów do systemu informatycznego. Wykonawca w cenę złożonej oferty wkalkuluje sobie koszty związane z podłączeniem analizatorów do sieci laboratoryjnej przez firmę GEM.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b) Wypełniony odpowiednio załącznik nr 2 - (formularz asortymentowo-ilościowo- cenowy), c) Wypełniony i podpisany załącznik nr 3 -z parametrami technicznymi analizatorów, d) informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - na formularzu oferty, e) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 1, 2, 3, 4, (załącznik nr 4 A, B). f) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, g) oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryteriach oceny ofert - na formularzu oferty, h) oświadczenie w zakresie RODO na formularzu ofertowym, i) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. j) dokumenty potwierdzające równoważność tj. o których mowa w rozdziale 3 pkt. 7.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach