Przetargi.pl
Suchy Las- budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Śnieżnej

Gmina Suchy Las ogłasza przetarg

  • Adres: 62-002 Suchy Las, ul. Szkolna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8926250 , fax. 61 8125212
  • Data zamieszczenia: 2020-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchy Las
    ul. Szkolna 13
    62-002 Suchy Las, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8926250, fax. 61 8125212
    REGON: 54933500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchylas.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Suchy Las- budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Śnieżnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie kanalizacji sanitarnej w ulicy Śnieżnej w Suchym Lesie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ (zbiorczo- załączona dokumentacja projektowo- kosztorysowa). 3. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: - budowę kanalizacji sanitarnej o długości ok 190 m i średnicy 200mm, - montaż studni rewizyjnych, - wykonanie przyłączy sanitarnych do granicy pasa drogowego, - włączenie do istniejącej studni, - wykonanie wszystkich niezbędnych prób i badań wymaganych do oddania kanalizacji do użytkowania, - odtworzenie nawierzchni do stanu istniejącego, - przebudowa kolizji - zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej przez cały czas trwania robót (w tym na każdy wniosek Zamawiającego oraz inspektora nadzoru inwestorskiego w celu sprawdzenia rzędnych oraz poprawności wykonywanych robót), - wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym geodezyjnej dokumentacji powykonawczej zatwierdzonej przez Starostwo Powiatowe w Poznaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę/osoby uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 23 ust. 2 PZP;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach