Przetargi.pl
Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Suchy Las

Gmina Suchy Las ogłasza przetarg

  • Adres: 62-002 Suchy Las, ul. Szkolna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8926250 , fax. 61 8125212
  • Data zamieszczenia: 2019-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchy Las
    ul. Szkolna 13
    62-002 Suchy Las, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8926250, fax. 61 8125212
    REGON: 54933500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.suchylas.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Suchy Las
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową oświetlenia drogowego na terenie gminy Suchy Las w miejscowościach: - Biedrusko, ul. Truflowa – 5 lamp 1/11, 1/12, 1/13, 1/14, 1/15 - długość sieci ok. 151,00m; - Suchy Las, ul. Serdeczna – 5 lamp – długość sieci ok. 216,00m; - Suchy Las, osiedle Na Wzgórzu – 54 lampy – długość sieci ok. 1852,00m; - Suchy Las, ul. Kraterowa – 6 lamp – długość sieci ok. 186,00m; - Suchy Las, ul. Borówkowa/Wałecka – 11 lamp, 14 opraw oświetleniowych (dla lamp 3/5, 3/6, 3/7 zastosować podwójne oprawy) – długość sieci ok. 300,00m; - Golęczewo, ul. Agrestowa, Malinowa – 19 lamp, 20 opraw – długość sieci ok. 847,00m; - Zielątkowo, ul. Morwowa, Wierzbowa – 11 lamp – długość sieci ok. 383,00m; 2. Zakres zamówienia obejmuje: − wybudowanie oświetlenia drogowego w oparciu o dokumentację przetargową, w szczególności projekty budowlane oraz przedmiary robót (charakter pomocniczy); −próby, rozruchy, odbiory itp. − wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym pełnej geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ (zbiorczo- załączona dokumentacja projektowo- kosztorysowa).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne wymagane przez Zamawiającego dokumenty/oświadczenia: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy- załącznik nr 2A do SIWZ; 2) jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę/osoby uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 23 ust. 2 PZP;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach