Przetargi.pl
Stworzenie przestrzeni kulturalno-edukacyjnej w zabytkowym budynku dawnego C.K. Sądu Powiatowego w Stalowej Woli – ROBOTY BUDOWLANE etap II

Muzeum Regionalne w Stalowej Woli ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, Sandomierska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8448556 , fax. 015 8448557
  • Data zamieszczenia: 2018-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli
    Sandomierska 1
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 015 8448556, fax. 015 8448557
    REGON: 83041400600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.muzeum.stalowawola.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Muzeum Regionalne - samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Stworzenie przestrzeni kulturalno-edukacyjnej w zabytkowym budynku dawnego C.K. Sądu Powiatowego w Stalowej Woli – ROBOTY BUDOWLANE etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach II etapu inwestycji polegającej na rewaloryzacji zabytkowego budynku dawnego C.K. Sądu Powiatowego w Stalowej Woli w celu utworzenia Galerii Malarstwa Alfonsa Karpińskiego. Celem etapu II jest modernizacja parteru zabytkowego budynku dawnego C.K. Sądu Powiatowego w Stalowej Woli oraz zakup nowoczesnego wyposażenia służącego udostępnianiu i upowszechnianiu zasobów dziedzictwa kulturowego. Dzięki realizacji II etapu przedsięwzięcia stworzone zostaną zasoby lokalowe i dodatkowa przestrzeń na parterze budynku dla nowej oferty kulturowo - edukacyjnej. Zasadniczy zakres robót budowlanych w ramach etapu II remontu obejmuje: 1. Wykonanie prac rozbiórkowych w budynku (rozebranie podłóg i posadzek w pomieszczeniach holu reprezentacyjnego, korytarza wejściowego, szatni, sklepiku, spocznika na poziomie gruntu i wejście do windy, spocznik na poziomie parteru, schody 5 stopni, demontaż drzwi wewnętrznych pomiędzy holem reprezentacyjnym a pomieszczeniami - 3 szt., wykucie otworów w ścianach nośnych dla otworów drzwiowych i przejść do pomieszczeń digitalizacji, ekspozycji stałej, sklepiku, wykucie wnęki w ścianie holu reprezentacyjnego, rozebranie ścianek z cegły w sklepiku, rozbiórka tynków wewnętrznych w sklepiku i holu reprezentacyjnym, wywóz gruzu z utylizacją. 2. Wykonanie robót konstrukcyjnych: zabezpieczenie (nadproża) nowych i modernizowanych otworów w ścianach holu reprezentacyjnego, przejścia do pomieszczeń ekspozycji stałej, sklepiku, digitalizacji, zamurowanie otworów w ścianach holu reprezentacyjnego, przejścia do pomieszczeń ekspozycji stałej, budowa nowych ścianek działowych w sklepiku, wykonanie tynków wewnętrznych w holu reprezentacyjnym i sklepiku, izolacja termiczna ścian zewnętrznych od wewnątrz w holu reprezentacyjnym i sklepiku. 3. Montaż nowych drzwi wejściowych do ekspozycji stałej, sklepu i pomieszczeń digitalizacji. 4. Wykonanie posadzek: wykonanie warstw pod posadzkowych w holu reprezentacyjnym, wejściu głównym, recepcji, szatni, sklepiku, korytarzyku do windy, spoczniku na gruncie, spocznik na poziomie parteru, schody 5 stopni, wykonanie posadzek marmurowych w holu reprezentacyjnym, wejściu głównym, recepcji, sklepik, szatnia: 149 m2. 5. Wykonanie posadzki z piaskowca w korytarzu do windy i spoczniku na poziomie gruntu, spocznik na poziomie parteru oraz na 5 stopniach schodowych. 6. Wykonanie robót wykończeniowych: malowanie pomieszczeń farbami lateksowymi (sufity, ściany), tapetowanie ścian w pomieszczeniu sklepiku. 7. Wykonanie elementów dekoracyjnych w pomieszczeniach holu reprezentacyjnego, recepcji, szatni, korytarza do windy, sklepiku: listwa przypodłogowa, listwa przysufitowa oświetleniowa, listwy przysufitowe, listwy sufitowe, panele boazeryjne, listwy przyścienne, tafle szkła hartowanego. 8. Wykonanie instalacji c.o.: wykonanie ogrzewania podłogowego 4 pętli z rurek PE dn 16 mm w pomieszczeniach holu reprezentacyjnego, recepcji wraz z instalacją zasilającą. 9. Wykonanie instalacji elektrycznych i dostawa oświetlenia: położenie przepustów kablowych od pomieszczenia ochrony do pomieszczeń ekspozycyjnych na parterze powyżej sufitu podwieszanego, inst. oświetleniowa i gniazdkowa w pom. szatni i sklepiku, montaż żyrandoli do pom. sklepiku (2 szt.), montaż głośników nagłośnienia w holu wejściowym i holu reprezentacyjnym - 6 szt. 10. Dostawa i montaż mebli: lada do pomieszczenia sklepiku z szufladami i przeszkolonym blatem, wg projektu - 1 szt., witryna wysoka z przeszkolonymi drzwiami i zamykaną szafką do prezentowania książek i folderów pionowo, wg projektu - 1 szt. Szczegółowy zakres robót określa: a) Dokumentacja projektowa (rysunki wg zakresu objętego Etapem II), b) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Obiekt objęty realizacją projektu stanowi zabytek wpisany do Rejestru Zabytków Województwa Podkarpackiego pod nr A-1199 (wpis z 22.11.2013 r.). Zamówienie jest realizowane w ramach projektu realizowanego ze środków pozostających w dyspozycji ministra właściwego do spraw kultury i ochrony dziedzictwa narodowego: Infrastruktura kultury 2018. W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, które są wymienione w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i szczegółowych specyfikacjach technicznych pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne oraz estetyczne (np. tapety) jak materiały wymienione w w/w dokumentach. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy, oświadczenie RODO – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, 2) Parafowany wzór umowy, 3) oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, 4) oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, 5) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy), 6) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach