Przetargi.pl
Stworzenie infrastruktury rekreacyjno - sportowej w podobszarze rewitalizacji w Biesiadkach

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 32-864 Gnojnik, Gnojnik
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 869 600, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    Gnojnik 363
    32-864 Gnojnik, woj. małopolskie
    tel. 146 869 600, , fax. -
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gnojnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Stworzenie infrastruktury rekreacyjno - sportowej w podobszarze rewitalizacji w Biesiadkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest stworzenie atrakcyjnego terenu rekreacyjno-sportowego w centrum miejscowości Biesiadki w gm. Gnojnik. Projekt realizowany będzie na działkach nr 382/1, 383/1, 384/1 i 261. W ramach przedmiotu zamówienia wykonane zostaną: - boisko wielofunkcyjne (do piłki siatkowej, koszykowej i ręcznej) o nawierzchni poliuretanowej, bezspoinowej z obrzeżami betonowymi oraz skocznia w dal o łącznej powierzchni 620 m2, - plac zabaw z wyposażeniem (huśtawki, karuzele, zestawy do zabaw, piaskownica) o powierzchni 210 m2 i nawierzchni z bezspoinowej syntetycznej nawierzchni bezpiecznej na bazie granulatu gumowego i kleju poliuretanowego, - ławki, ścieżka piesza, elementy małej architektury przy boisku, - odnowienie studni i wykonanie wokół niej ławek, - wykonanie odwodnienia i oświetlenia terenu boiska, - budowa ogrodzenia boiska i placu zabaw, - plac utwardzony i dojście do boiska z kostki betonowej o łącznej powierzchni 895 m2. TRANSPORT UROBKU Z ROBÓT ZIEMNYCH BĘDZIE ODBYWAŁ SIĘ NA MIEJSCE WSKAZANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO Z ZACHOWANIEM ODLEGŁOŚCI OKREŚLONYCH W PRZEDMIARACH ROBÓT Wszystkie urządzenia muszą być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu na terenie Polski i Unii Europejskiej, tj. posiadających znak CE albo deklaracji zgodności ze znakiem CE lub certyfikaty wystawione przez producenta oraz winny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca jest zobowiązany przed podpisaniem umowy do dostarczenia certyfikatów lub deklaracji zgodności dla każdego urządzenia oraz kart technicznych. 1.2 Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację techniczną: opis techniczny, projekt zagospodarowania, projekt budowlany, stanowiące załącznik do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz dokumentacja techniczna. Zamawiający zastrzega, że na etapie realizacji zamówienia od Wykonawcy zostaną odebrane tylko i wyłącznie te urządzenia, które w całości będą zgodne z wymaganiami określonymi w dokumentacji postępowania. Zamawiający dopuszcza możliwość odstępstw od podanych wszystkich wymiarów urządzeń opisanych w dokumentacji +/- 5cm z jednoczesnym zachowaniem podanych dla każdego urządzenia wymiarów strefy bezpiecznej. 1.3 Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu: Stworzenie infrastruktury rekreacyjno-sportowej w podobszarze rewitalizacji w Biesiadkach, który jest dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 11 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej, Działanie 11.2 Odnowa obszarów wiejskich. Warunki równoważności: Jeżeli Zamawiający określił w SIWZ wymagania z użyciem konkretnego rozwiązania lub nazw własnych produktów lub marek producentów, w szczególności w obszarze specyfikacji przedmiotu zamówienia, to należy traktować wskazane "produkty" (rozwiązania, marki produktów itp.) jako rozwiązania wzorcowe (tj. minimalne wymagania). W każdym takim przypadku Zamawiający oczekuje dostarczenia produktów wzorcowych lub rozwiązań równoważnych, spełniających poniższe warunki równoważności. A/. W przypadku dostarczania produktów/rozwiązań równoważnych względem wyspecyfikowanych przez Zamawiającego w SIWZ, Wykonawca musi na swoją odpowiedzialność i swój koszt udowodnić, że dostarczane "produkty-rozwiązania techniczne" spełniają wszystkie wymagania i warunki określone SIWZ, w szczególności w zakresie: A1/. warunków decyzji pozwolenia na budowę (wraz z warunkami uzgodnień do tej decyzji) które nie mogą być gorsze niż dla produktu/ rozwiązania wymienionego w SIWZ, A2/. funkcjonalności równoważnej "produktu/rozwiązania", która nie może być gorsza od funkcjonalności i trwałości "produktu/rozwiązania" wymienionego w SIWZ, A3/. warunków i zakresu gwarancji, asysty technicznej konserwacji i okresu normalnego użytkowania, zasad konserwacji i okresu trwałości i technicznego zużycia / wymiany - dla "produktu równoważnego/rozwiązania", z tym , iż muszą być one nie gorsze niż dla produktu/ rozwiązania wymienionego w SIWZ. B/. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę "produktu/rozwiązania równoważnego" wykonawca dokona wspólnie z Zamawiającym symulacji - testu dla "produktu równoważnego/rozwiązania' w środowisku Zamawiającego. C/. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego Wykonawca dokona transferu wiedzy w zakresie utrzymania i rozwoju rozwiązania opartego o zaproponowane "produkty/rozwiązania". D/. Wraz z produktem/rozwiązaniem równoważnym Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia niżej wymienionego oświadczenia i następujących dokumentów: - D1/.oświadczenia dotyczącego zastosowania produktu/rozwiązania równoważnego, - D2/. pełnego postanowienia licencji/sublicencji produktu równoważnego jeśli jest taka., - D3/. pełnego wykazu funkcjonalności, trwałości technicznej, cech i parametrów technicznych dla produktu/rozwiązania równoważnego, - D4/. pełnych warunków i zasad świadczenia usług gwarancji, asysty technicznej w okresie eksploatacji, cech jakościowych i funkcjonalno-użytkowych, zasad i kosztów konserwacji w normalnym użytkowaniu, okresu normalnego zużycia technicznego (śmierci technicznej) zasad i kosztów dla: remontu, naprawy lub wymiany na nowy dla produktu/rozwiązania równoważnego, - D5/. wykazu miejsc użycia produktu/rozwiązania równoważnego. E/. Zastosowanie produktu równoważnego/rozwiązania nie może (z powodów np. technologicznych, okresu dostawy lub wykonania itp.) być przyczyną zmiany terminu zakończenia budowy wymaganego w SIWZ. W przypadkach, których Zamawiający opisał przedmiot zamówienia poprzez wskazanie Polskich norm przenoszących normy europejskie lub innych norm, aprobat technicznych lub innych technicznych systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Jednocześnie, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. WYMAGANIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 3A PZP. 1) Ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót objętych przedmiotem zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych w szczególności: a) roboty związane z podbudową, położeniem nawierzchni sportowych i inne towarzyszące 2) Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, robotami, wykonujących usługi dostaw materiałów budowlanych, usługi transportowe, sprzętowe i podobne. 3) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy, pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy Wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2018, poz. 2177). Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wymienione w pkt. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 4) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do SIWZ. 5) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem do SIWZ Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach