Przetargi.pl
Stworzenie i opracowanie koncepcji kampanii multimedialnej promującej zarządzanie popytem na energię

Ministerstwo Gospodarki ogłasza przetarg

  • Adres: 00-507 Warszawa, Plac Trzech Krzyży 3/5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 693 59 45, 693 54 16 , fax. 022 693 40 07, 693 40 95
  • Data zamieszczenia: 2009-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Gospodarki
    Plac Trzech Krzyży 3/5 3/5
    00-507 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 693 59 45, 693 54 16, fax. 022 693 40 07, 693 40 95
    REGON: 00001773300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mg.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Stworzenie i opracowanie koncepcji kampanii multimedialnej promującej zarządzanie popytem na energię
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest stworzenie i opracowanie koncepcji kampanii multimedialnej promującej zarządzanie popytem na energię skierowanej bezpośrednio do końcowych użytkowników energii. Zadaniem kampanii jest zmiana zachowań społecznych w zakresie oszczędności energii. Kampania ma być skierowana do trzech grup docelowych: o młodzież, o osoby z przedziału wiekowego 25-40 lat, o kadra menadżerska małych i średnich przedsiębiorstw. Głównym celem kampanii jest zmiana zachowań społecznych w zakresie oszczędności energii poprzez podniesienie świadomości na temat potrzeby racjonalnego gospodarowania energią, co istotnie przyczynia się do zmniejszenia zużycia energii i ograniczenia emisji gazów cieplarnianych oraz poprawy konkurencyjności polskiej gospodarki. Cele szczegółowe kampanii to: a) propagowanie wiedzy z zakresu racjonalnego gospodarowania energią, b) upowszechnianie informacji na temat potrzeby zachowań proefektywnościowych (korzystania z efektywnych energetycznie urządzeń, produktów, technologii, itp.), c) kreowanie postaw i zachowań społecznych zmierzających do racjonalnego i oszczędnego korzystania z energii w życiu codziennym. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 289 515.00 zł
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią poniższe warunki udziału w postępowaniu: 1. Posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień), oraz nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie - co najmniej 3 zamówienia polegające na opracowaniu i przeprowadzeniu kampanii informacyjnej, edukacyjnej lub społecznej o wartości nie niższej niż 150 000,00 zł brutto każde z tych zamówień; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Zał. nr 2 do SIWZ); 3. Wykaz wykonanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów (np. referencji) potwierdzającej, że usługi te zostały wykonane należycie (Zał. Nr 3 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: koncepcja spotów telewizyjnych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mg.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach