Przetargi.pl
Stworzenie Bajkowego Parku Rozrywki - OAZA - działań zmierzających do popularyzacji szeroko rozumianej kultury dla mieszkańców Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w roku 2016.

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus ogłasza przetarg

  • Adres: 02-495 Warszawa, Plac Czerwca 1976 roku nr 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 60 00 , fax. 22 443 60 11
  • Data zamieszczenia: 2016-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus
    Plac Czerwca 1976 roku nr 1
    02-495 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 60 00, fax. 22 443 60 11
    REGON: 01525966001220
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursus.warszawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Stworzenie Bajkowego Parku Rozrywki - OAZA - działań zmierzających do popularyzacji szeroko rozumianej kultury dla mieszkańców Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w roku 2016.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Stworzenie Bajkowego Parku Rozrywki - OAZA - działań zmierzających do popularyzacji szeroko rozumianej kultury dla mieszkańców Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w roku 2016. Kompleksowa organizacja oraz przeprowadzenie cyklu imprez w dzielnicy Ursus w Parku Achera, imprezy powinny być promowane przez media lokalne. Ponadto zapewnienie infrastruktury, obsługi technicznej, koordynacji całości prac nad imprezami, prowadzenia akcji informacyjno-promocyjnej. Główny przedmiot zamówienia CPV-92 31 20 00 1 - Usługi artystyczne Dodatkowe przedmioty zamówienia: CPV-92 33 12 10 -5 Usługi animacji dla dzieci CPV-80 40 00 00 -8 Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne CPV- 79 34 22 00-5 Usługi w zakresie promocji CPV-97 82 00 00-8 Usługi związane z drukowaniem Cel przedmiotu zamówienia Bajkowy Park Rozrywki OAZA to działania mające na celu popularyzację działań kulturalnych w szerokim zakresie dla mieszkańców Dzielnicy Ursus. Będą to zajęcia animacyjno-kulturalne dla dzieci i dorosłych, spotkania z ciekawymi ludźmi, gry i zabawy stolikowe Grupy docelowe: Organizowane na rzecz Zamawiającego imprezy powinny być adresowane w szczególności do szeroko rozumianej opinii publicznej ze szczególnym nastawieniem na rodziny, dzieci, seniorów Miejsce: Acherówka oraz Park Achera przy ul. W. Sławka Terminy realizacji: -okres wakacyjny: lipiec - sierpień w godzinach 10.00-20.00 -1 wrzesień-15 grudzień tj. soboty i niedziele w godz.18.00-21.00 Zamawiający w przedmiotowym zamówieniu przewidział 3 niżej wymienione zadania: Zadanie 1: Zajęcia animacji kulturalnej dla dzieci i dorosłych 1.Karaoke dla dzieci i dorosłych 2.Zabawy taneczne dla dzieci 3.Zabawy taneczne dla dorosłych z poczęstunkiem - co dwa tygodnie 4.Gry stolikowe - planszowe dla wszystkich uczestników codziennie 5.Warsztaty plastyczne dla dzieci 1 raz w tygodniu 6.Warsztaty taneczne 1 raz w tygodniu 7.Warsztaty teatralne dla dzieci 1 raz w tygodniu 8.Spotkania z ciekawymi ludźmi raz w tygodniu - czwartki. Spotkania mają odbywać się w Acherówce 9.Występy artystyczne raz w tygodniu w soboty. Występy w przypadku sprzyjającej pogody na tarasie Acherówki lub w namiocie, a razie niepogody w Acherówce 10.Zabawy rekreacyjne codziennie Do obowiązków wykonawcy będzie należało: -zatrudnienie 3 animatorów przez siedem dni w tygodniu w zależności od frekwencji miesiące wakacyjne: lipiec i sierpień. Zatrudnieni animatorzy muszą posiadać co najmniej-3 letnie doświadczenie, umiejętność pracy z grupą dzieci, młodzieży jak i grupą dorosłych w tym z seniorami. -zatrudnienie koordynatora. Do zakresu prac koordynatora będzie należało: zatrudnienie animatorów do prowadzenia poszczególnych zajęć, zakupy sprzętu i materiałów do zajęć, bieżące nadzorowanie przebiegu zajęć, wykonywanie prac techniczno-organizacyjnych związanych z prowadzeniem Bajkowego Parku Rozrywki. -zatrudnienie 1 animatora w miesiącu wrzesień-grudzień w każdą sobotę i niedziele godzinach 18.00-21.00. Do zadań animatora będzie należało integrowanie społeczności Ursusa. -zatrudnienie 1 animatora do spotkań z ciekawymi ludźmi - 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu różnego rodzaju spotkań w roli moderatora. -zatrudnienie 1 animatora prowadzącego występy artystyczne, zabawy taneczne, zajęcia z karaoke dla dzieci i dorosłych - 3 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia imprez w charakterze wodzireja. -zatrudnienie 1 instruktora w odniesieniu do zajęć plastycznych. Zatrudniony instruktor musi posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć plastycznych. -zatrudnienie 1 instruktora w odniesieniu do zajęć teatralnych. Zatrudniony instruktor musi posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć teatralnych. -zatrudnienie 1 instruktora w odniesieniu do zajęć tanecznych. Zatrudniony instruktor musi posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć tanecznych. -zapewnienie materiałów do prowadzenia zajęć, -zapewnienie prowadzenia zajęć przy obecności co najmniej 1 uczestnika -zapewnienie bezpłatnego uczestnictwa w zajęciach -zapewnienie dostępu do toalety i szatni -ubezpieczenie ogólne ubezpieczenie od wypadków -informowanie, że zajęcia zostały sfinansowane ze środków Budżetu Partycypacyjnego 2015 Dzielnicy Ursus poprzez umieszczenie stosownej informacji w materiałach, publikacjach i informacjach do mediów, plakatach i ulotkach-prowadzenie dokumentacji odbywających się zajęć, w tym listy obecności -przedstawienie sprawozdania z działalności raz na miesiąc z uwzględnieniem frekwencji na zajęciach. Zadanie 2: Warunki techniczne - organizacja 1 wypożyczenie elektrycznego grilla na 8 spotkań 2 wypożyczenie namiotu 5 m 5 z podłogą plus stoło-ławy plus składane krzesła - Ilość krzeseł 30. 3 wynajęcie ochrony w okresie wakacyjnym lipiec-sierpień do pilnowania namiotu i sprzętu technicznego 4 wynajem toalet przenośnych 2 toalety, sprzątanie raz w tygodniu w miesiącach lipiec-sierpień 5 usługa sprzątania parku i Acherówki 6 wynajem nagłośnienia do występów artystycznych i spotkań z ciekawymi ludźmi. 7 wynajem zamków dmuchanych i innych atrakcji 8 ogólne ubezpieczenie od wypadków 9 zakup gier puzzle, klocki jenga, układanki, szachy, warcaby, szachy, chińczyk, piłki do siatkówki, piłki nożnej, przenośna koszykówka, badminton, karty, tablice dla dzieci do malowania, kredki, farby, bloki techniczne i rysunkowe 10 zakup warnika do wody Opis produktu: wykonany z polerowanej stali nierdzewnej, wyposażony w wydajną, zakrytą grzałkę, zakres regulacji temperatury 30-110 st.C, wskaźnik poziomu zawartości zbiornika, termostat zabezpieczający, niekapiący kranik z tworzywa, zasilanie 230 V, moc 2 kW, pojemność 10 l, średnica 21,5 cm, wysokość 42 cm, odkamieniacz do warnika w płynie lub tabletki, 9. zakup artykułów spożywczych do zabaw z poczęstunkiem tj. kawa, herbata, cukier, woda gazowa i niegazowana, soki, ciastka. 10. zakup materiałów do warsztatów teatralnych, tanecznych i plastycznych tj. krepina, kolorowe kredki, papier kolorowy, bloki rysunkowe i techniczne, płyty CD z piosenkami, modelina, plastelina, kleje, ołówki, gumki 11. zakup 3 gaśnic do namiotów - gaśnice proszkowe Typ: GP-6x ABC z podstawą ABS 12. zakup 2 sztuk lodówek kompaktowych, turystycznych dla zastosowań przenośnych - również w samochodach, z możliwością podłączenia do gniazdka. OPIS: obudowa wykonana z tworzywa sztucznego, pojemność: 19 litrów, termoelektryczne chłodzenie, chłodzenie: 15st C do 18 st C poniżej temperatury otoczenia, oświetlenie wewnątrz chłodziarki, moc przyłączeniowa: AC 230 V / DC 12 V / 0,056 kW, wymiary: szer. 330 x gł. 370 x wys. 460 mm, w zestawie kabel adaptera 12 V, 13. zakup 2 rolapów. Wykonanie na jednym rolapie loga budżetu partycypacyjnego a na drugim Urzędu Dzielnicy Ursus - pliki loga budżetu jak i Urzędu Dzielnicy zostaną przekazane drogą elektroniczną. Loga muszą być wykonane według obowiązujących w m.st. Warszawy standardów w pełnej gamie kolorów OPIS: solidna, wykonana z grubego aluminium kaseta z wyposażona w jedną lub dwie stabilne nogi, składany 3-częściowy maszt aluminiowy wyposażony w pewny i niewidoczny od frontu zaczep. Górna listwa zastrzaskowa z aluminium, pełnokolorowy wydruk na materiale dedykowanym do roll-upów , poręczna i wygodna torba transportową z grubą wkładką, wyposażoną w wygodny pas naramienny oraz okienko na wizytówkę, 12 miesięczną gwarancję wydruk i mechanizm r roll-upu. Na roll-upach loga: budżetu partycypacyjnego i Urzędu Dzielnicy Ursus. Loga zostaną przesłane Wykonawcy droga e-mailową. Druk w pełnej gamie kolorów, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego. 14. zakup 3 sztuk namiotów nieprzemakalnych przenośnych z systemem rozkładania Express Comfort o wymiarach 3x3m z logo budżetu partycypacyjnego i Urzędu Dzielnicy. OPIS: namioty w kolorze zielonym z 4 ściankami , każdy. Ścianki bez okien, ściana wejściowa zamykana na zamek błyskawiczny. Wykonanie na namiotach na jednym logo budżetu partycypacyjnego na drugim Urzędu Dzielnicy Ursus . Loga zostaną przesłane Wykonawcy droga e-mailową. Loga muszą być wykonane według obowiązujących w m.st. Warszawy standardów w pełnej gamie kolorów. Jeden namiot z logo budżetu partycypacyjnego, 2 z logo Urzędu. 15. zakup sprzętu do karaoke OPIS: zestaw karaoke z odtwarzaczem CD z obsługą wielu formatów, 9cm -3,5 kolorowym wyświetlaczem TFT i wbudowanym głośnikiem szerokopasmowym. Sekcja mikrofonowa z dwoma 6,3mm wejściami jack, oddzielną regulacją głośności, efektem echa i funkcją AVC. Wraz z dwoma mikrofonami dynamicznymi i trzema płytami karaoke CD + G. 16. Zakup przenośnego sprzętu nagłaśniającego OPIS: Dwie kolumny o dużej mocy 800 Wat, wbudowany akumulator wielokrotnego ładowania, wzmacnianych, podwójnych kółkach i aluminiowej rączce umożliwiającej łatwy transport zestawu. Dodatkowo, 2 bezprzewodowe mikrofony VHF -jeden nagłowny i jeden -do ręki, wbudowany odtwarzacz MP3, USB i SD. Do wyżej wymienionych głośników niezbędne są dwa statywy do umieszczenia ich na wysokości oraz futerały do ochrony przed szkodliwymi warunkami atmosferycznymi tj. deszcz, śnieg. 17. zakup trzech dużych parasoli z podstawami - średnica parasoli 300-350 cm 18. zakup 25 drewnianych leżaków z logo OPIS: na leżakach winno być umieszczone logo Zakochaj się w Warszawie w Ursusie, Wymiary po złożeniu do transportu: długość: 120cm, szerokość: 58cm, wysokość: 4,5cm, materiał na pokrycie - poliester odporny na warunki atmosferyczne 19. zakup 2 przedłużaczy na bębnie OPIS: Długość: 40 metrów, rodzaj kabla: polwintowy H05VV-F, ilość gniazd: 4/16A 230V 2P+Z IP20, moc przesyłowa zwinięty: 900W, moc przesyłowa rozwinięty: 2300W, uziemienie: polskie- poprzez bolec, wbudowany włącznik bezpieczeństwa 20. zakup agregatu prądotwórczego Diesel 400V OPIS: rodzaj agregatu: trójfazowy ,rodzaj paliwa: olej napędowy, maksymalna moc: 8500.00 W, napięcie zasilania: 400.00 V, częstotliwość: 50 Hz , pojemność silnika: 499.001, moc silnika: 15.00 KM, waga urządzenia: 152 kg, stabilizacja napięcia -AVR: z układem AVR 21. wykonanie 3 banerów: dwóch z logo Urzędu Dzielnicy i jednego z logo budżetu partycypacyjnego OPIS: banery w pełnej gamie kolorystycznej, oczkowane. 2 banery z napisem Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy, adresem strony internetowej oraz z logo Zakochaj się w Warszawie w Ursusie, 1 z logo budżetu partycypacyjnego. Wymiary banerów 3,5m długości, 1 m wysokości. Informacje jak mają być wykonane banery zostaną przekazane Wykonawcy drogą e-mailową 22. zakup 2 czajników elektrycznych OPIS; pojemność 1,7 l wody, moc 220 W 23. zakup namiotu pneumatycznego typu pająk OPIS: namiot typu vento o wymiarach 4x4 m i powierzchni reklamowej ok. 15m2, cztery samodzielne, wypełnione powietrzem moduły oraz poliestrowe poszycie, które może zostać wykonane z tkaniny kolorowej z wyposażeniem obowiązkowym. Wykonanie dodatkowo dwóch napisów reklamowych przypinanych do powierzchni reklamowych na rzepy. Napisy w pełnej gamie kolorów. Jeden napis budżet partycypacyjny z logo a drugi Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy z logo Zakochaj się Warszawie w Ursusie. 24. zakup boomboxa OPIS: radioodtwarzacz boombox musi posiadać radio Mp3, USB, pilot. 25. zakup paliwa do agregatu. Uwaga! Do wszystkich zakupionych sprzętów niezbędne jest posiadanie dowodów zakupu - faktur. Zadanie 3: Promocja działań 1.Opracowanie graniczne, druk plakatów, ulotek, banerów reklamujących oraz kolportaż na terenie Dzielnicy Ursus -słupy ogłoszeniowe znajdujące się na terenie Dzielnicy Ursus 2.ogłoszenia na stronach internetowych i portalach społecznościowych Dotyczy punktu 1. OPIS: plakaty w ilości 600 sztuk, kolorystyka 4+0, materiał kreda 170 gr/m2 mat, format B-2, ulotki: format A2 210x148,5 cm, kolorystyka 4+0, format B2 480 x 680 mm, materiał 170 gr offset ,nakład 1000 szt., ilość 1000 sztuk. Banery: sztuk 5 oczkowane, kolorystyka 4+0, wymiary: 3 x1 m. Dotyczy punktu 2. Przygotowanie i zredagowanie informacji prasowych o całości przedsięwzięcia do umieszczenia na stronie Urzędu Dzielnicy oraz na Facebooku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 923120001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wiedza i doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursus.warszawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach