Przetargi.pl
Standaryzacja Placówek Opiekuńczo wychowawczych – Budowa budynków przy ul Sarmackiej w Poznaniu

Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 61714 Poznań, Al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618842010 , fax. 618666004
  • Data zamieszczenia: 2017-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.
    Al. Niepodległości 27
    61714 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618842010, fax. 618666004
    REGON: 30268953900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Standaryzacja Placówek Opiekuńczo wychowawczych – Budowa budynków przy ul Sarmackiej w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych pn.: Standaryzacja Placówek Opiekuńczo wychowawczych – Budowa budynków przy ul Sarmackiej, Umultowskiej, Aragońskiej, które zostaną wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, sztuki inżynierskiej, powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz: a) dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do SIWZ i Umowy, b) decyzją nr 527/2016 Prezydenta Miasta Poznania z dnia 23.03.2016r zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę. Zadanie inwestycyjne winno być wykonane w następującym zakresie: a) budowy czterech dwukondygnacyjnych obiektów placówek opiekuńczo wychowawczych o pow. użytkowej 390m2 każdy oraz jednego 3 - kondygnacyjnego budynku administracyjnego o pow. użytkowej 450 m2, b) wykonania zagospodarowania terenu wokół budynków wskazanych w pkt a) powyżej (nasadzenia zieleni, małą architekturę, utwardzenia) oraz modernizacji części ul. Aragońskiej c) wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i kompletnej dokumentacji powykonawczej – w wersji papierowej w 3 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej (w postaci zapisu na płycie DVD lub dysku zewnętrznym w formacie .pdf), d) przywrócenia do stanu pierwotnego terenu budowy, a także nieruchomości osób trzecich, jeżeli zostały naruszone przez Wykonawcę w trakcie realizacji prac budowlanych, e) uzyskania wszelkich koniecznych zgód i zezwoleń wydanych przez instytucje publiczne, osoby prawne bądź osoby fizyczne wymaganych do niezbędnego zamontowania, zdemontowania lub usunięcia istniejących bądź tymczasowych instalacji, jak również ich ponownego zamontowania albo odtworzenia - każdorazowo na podstawie uzgodnień poczynionych z personelem Zamawiającego, f) uzyskania ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie wydanej dla Zadania inwestycyjnego, g) uzyskania świadectwa efektywności energetycznej budynków, h) wykonania instrukcji bezpieczeństwa p-poż. Realizacja przedmiotu zamówienia powinna przebiegać zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki inżynierskiej oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Przedmiot zamówienia obejmuje także usługi i dostawy, związane z wykonywanymi robotami budowlanymi. Dodatkowe informacje dotyczące szczegółowego zakresu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – Załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowe zakresy poszczególnych Etapów realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w Załączniku nr 2 (przedmiarze robót o charakterze pomocniczym, orientacyjnym, zawierającym szacowane ilości prac do wykonania, przy czym Wykonawca wycenia w składanej ofercie realizację zamówienia zgodnie z udostępniona dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót) i 4 do SIWZ (Harmonogramie rzeczowo-finansowym realizacji przedmiotu umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215215-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia Wadium w kwocie 200 000,00 pln (dwieście tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach