Przetargi.pl
Odwodnienie i utwardzenie terenu wokół budynku Domu Dziecka w Bodzewie

Dom Dziecka w Bodzewie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-820 Bodzewo, Bodzewo
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 730 123 , fax. 655 730 123
  • Data zamieszczenia: 2020-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Dziecka w Bodzewie
    Bodzewo 64
    63-820 Bodzewo, woj. wielkopolskie
    tel. 655 730 123, fax. 655 730 123
    REGON: 73992300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbip.pl/ddb/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odwodnienie i utwardzenie terenu wokół budynku Domu Dziecka w Bodzewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Odwodnienie i utwardzenie terenu wokół budynku Domu Dziecka w Bodzewie”. 2. Przedmiotowe zadanie podzielone jest na dwa etapy: 1) Etap I - „Odwodnienie terenu wokół budynku Domu Dziecka w Bodzewie”. Zakres prac obejmuje: 1) budowę przyłącza kanalizacji deszczowej do budynku Domu Dziecka w Bodzewie; 2) odwodnienie terenu utwardzonego wokół budynku; 2) Etap II - „Utwardzenie terenu wokół budynku Domu Dziecka w Bodzewie”. Zakres prac obejmuje: 1) utwardzenie drogi oraz miejsc postojowych; 2) utwardzenie ciągów pieszych; 3) remont schodów zewnętrznych od strony północnej i wymianę rur spustowych; 4) wycinkę drzew (kolizja z projektowanym utwardzeniem). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą: 1) projektów budowlanych, które stanowią Załącznik Nr 7 do SIWZ, 2) przedmiarów i kosztorysów zerowych, które stanowią Załącznik Nr 8 do SIWZ, 3) Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, która stanowią Załącznik Nr 9 do SIWZ. 4. Zamawiający informuje, że projekty budowlane oraz wszelkie wymagane pozwolenia i uzgodnienia wystawione są na Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych w Bodzewie. W międzyczasie nastąpiła zmiana inwestora na Dom Dziecka w Bodzewie nr 1. 5. Podstawą do przygotowania oferty winny być przedmiary i kosztorysy zerowe stanowiące Załączniki Nr 8 do niniejszej SIWZ. 6. Nazwy własne producentów lub wyrobów, wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiału, mogące występować w dokumentacji, zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych przez Zamawiającego rozwiązań. Należy przyjąć, iż wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 10. Zamawiający określa następujące wymagania odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę: 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający określa, iż wszelkie czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia na terenie budowy, mają być wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten nie dotyczy kierownika budowy, dostawców materiałów budowlanych oraz innych podmiotów świadczących usługi na rzecz wykonania przedmiotu umowy. 2) Obowiązek wskazany w ust. 10 pkt 1 dotyczy także Podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 3) W celu udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 10 pkt 1 Wykonawca powinien oświadczyć w formularzu ofertowym, że osoby wykonujące czynności we wskazanym przez Zamawiającego zakresie będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 4) Zamawiający ma prawo do skontrolowania Wykonawcy w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 10 pkt 1, wzywając go na piśmie do przekazania niezbędnych do weryfikacji informacji, w terminie 7 dni od otrzymania takiego wezwania. Informacje, o których mowa wyżej to imienny wykaz osób oraz udostępnienie do wglądu druku RCA dla każdej z nich. Zamawiającemu niezbędne są tylko informacje zawarte w poz. III.A.01 i 02, w poz. III.B.01 (kod tytułu ubezpieczenia 01.10, który mówi o tym, że pracownik podlega ubezpieczeniu emerytalnemu i zdrowotnemu), a także poz. V.01. Pozostała część druku winna być zanonimizowana. 5) W przypadku, gdy Wykonawca nie dotrzyma ww. terminu Zamawiający obciąży Wykonawcę karami umownymi za każdy dzień zwłoki w wysokości 0,1% całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w umowie o udzielenie zamówienia publicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215215-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000.00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej 4. Formularz ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach