Przetargi.pl
Stały nadzór techniczny nad aparaturą medyczną, tj. aparatami do hemodializy, uzdatniaczem wody w Stacji Dializ i w innych jednostkach organizacyjnych SPWSZ w Szczecinie

Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 71-455 Szczecin, Arkońska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 813 90 21 , fax. 918 139 079
  • Data zamieszczenia: 2019-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie
    Arkońska 4
    71-455 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 813 90 21, fax. 918 139 079
    REGON: 29027400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwsz.szczecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Stały nadzór techniczny nad aparaturą medyczną, tj. aparatami do hemodializy, uzdatniaczem wody w Stacji Dializ i w innych jednostkach organizacyjnych SPWSZ w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest stały nadzór techniczny nad aparaturą medyczną, tj. aparatami do hemodializy, uzdatniaczem wody w Stacji Dializ i w innych jednostkach organizacyjnych SPWSZ w Szczecinie. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 4 250,00 PLN. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto w PEKAO S.A., nr rachunku 57 1240 6292 1111 0010 7358 3739, z dopiskiem na przelewie: „Wadium do postępowania EP/220/75/2019”
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) wypełniony formularz oferty, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 3) parametry podlegające ocenie jakościowej, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1B do SIWZ, 4) oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, 5) oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3A do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, 6) zobowiązania podmiotów trzecich, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ wraz z dokumentami (np. odpisy z rejestru, pełnomocnictwa)potwierdzającymi umocowanie osoby/osób, które podpisały zobowiązanie, do reprezentowania podmiotu trzeciego – w przypadku powoływania się przez wykonawcę na zasoby innych podmiotów w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, 7) odpowiednie pełnomocnictwa lub dokumenty (np. odpisy z rejestru) wykazujące umocowanie osoby podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy). UWAGA! Wypełnione załączniki nr 1 i 1B do SIWZ stanowią integralną część oferty i nie podlegają uzupełnieniu. W przypadku niezłożenia lub złożenia niekompletnego załącznika nr 1 do SIWZ, oferta podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. W przypadku niezłożenia lub złożenia niekompletnego załącznika nr 1B do SIWZ, Wykonawcy nie zostaną przyznane punkty w kryterium jakościowym. 2. Wykonawca, bez wezwania, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (oryginał). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór oświadczenia (zobowiązania) podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Oświadczenie podmiotu trzeciego należy złożyć wraz z ofertą. W terminie określonym w wezwaniu, o którym mowa w pkt III.4) powyżej, Wykonawca składa również opisany w tym punkcie dokument dotyczący podmiotu trzeciego, na którego zasobach polega na zasadzie art. 22a ustawy Pzp. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 3 i 4 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 5. Oświadczenie dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp składane są w oryginale. 6. Przed zawarciem umowy, Wykonawca, którego oferta została wybrana, zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu na jego wezwanie, w terminie wskazanym w treści wezwania, nie krótszym jednak niż 5 dni: a) kserokopie dyplomów ukończenia studiów wyższych na kierunku technicznym przez osobę, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (wskazaną w wykazie osób), b) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie przez osobę, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia (wskazaną w wykazie osób), uprawnień, o których mowa w rozdziale V pkt 1 ppkt 2) litera c2) ii. SIWZ, c) kserokopie wydanych przez producenta lub autoryzowany serwis certyfikatów potwierdzających posiadanie przez osobę, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia (wskazaną w wykazie osób) ukończonych szkoleń w zakresie obsługi technicznej aparatów do hemodializy firmy Fresenius dla modeli 4008B, 4008S, d) kserokopie wydanych przez producenta lub autoryzowany serwis certyfikatów potwierdzających posiadanie przez osobę, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia (wskazaną w wykazie osób) ukończonych kursów z podstawowej obsługi technicznej aparatów do hemodializy firmy Gambro/Baxter dla modeli AK96, e) kserokopie wydanych przez producenta lub autoryzowany serwis certyfikatów potwierdzających posiadanie przez osobę, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia (wskazaną w wykazie osób) ukończonych szkoleń z podstawowej obsługi serwisowej aparatów do hemodializy firmy B.braun model Dialog, f) kserokopie wydanych przez producenta lub autoryzowany serwis certyfikatów potwierdzających posiadanie przez osobę, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia (wskazaną w wykazie osób) ukończonych szkoleń z teoretycznej i praktycznej znajomości uzdatniacza wody firmy Gambro/Baxter modelu WRO. W przypadku nieprzedłożenia przez Wykonawcę wszystkich wyżej wymienionych dokumentów w terminie określonym w treści wezwania, Zamawiający uzna, że Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie i zatrzyma wniesione przez Wykonawcę wadium na podstawie art. 46 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach