Nadleśnictwo Borne Sulinowo ogłasza przetarg
- Adres: 78-449 Borne Sulinowo, Al. Niepodległości
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. +48 94 37 331 22 , fax. +48 94 37 331 24
- Data zamieszczenia: 2019-08-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Borne Sulinowo
Al. Niepodległości 32
78-449 Borne Sulinowo, woj. zachodniopomorskie
tel. +48 94 37 331 22, fax. +48 94 37 331 24
REGON: 33011106600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_borne_sulinowo/zamowienia_publiczne
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Skarbu Państwa nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przebudowa budynków siedziby Nadleśnictwa Borne Sulinowo – ETAP I” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dokonanie przebudowy istniejących budynków siedziby nadleśnictwa zlokalizowanych na terenie działki 36/13 w obrębie 0007, w miejscowości Borne Sulinowo. Prace w zakresie robót budowlanych, dotyczące przedmiotowego zamówienia realizowane będą w oparciu o dokumentację projektową (stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ), składającą się z następujących opracowań: a) projekt architektoniczno - budowlany b) projekt wykonawczy c) przedmiar robót d) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Dokumentacja projektowa obejmuje zakresem całe zadanie inwestycyjne polegające na przebudowie budynków siedziby nadleśnictwa. ETAP I inwestycji dotyczy jedynie budynków oznaczonych w dokumentacji projektowej jako 1A, 1B oraz 2. Pozostałe prace związane z budynkami 3A, 3B oraz zagospodarowanie terenu przewidziane są do realizacji w kolejnym etapie.Inwestycja posiada pozwolenie na budowę nr 786/2018/2019 (AB.6740.1.786.2018.BK). Przeznaczenie poszczególnych budynków podlegających przebudowie: a) 104/00000063 (budynek magazynowy) - przebudowa na budynek biurowy z czterema kancelariami dla leśniczych, pomieszczeniem sanitarnym, pomieszczeniem gospodarczym, magazynkiem broni oraz pomieszczeniami socjalnymi, pow. 127,04 m2; b) 104/00000064 (budynek magazynowo-warsztatowy) – przebudowa na izbę pamięci i edukacji z salą edukacyjną, pomieszczeniem sanitarnym, pomieszczeniem gospodarczym oraz magazynkiem, pow. 132,95 m2; Projektowana rozbudowa ma na celu rozwiązanie obecnych problemów Nadleśnictwa z niedoborem powierzchni biurowej, w tym pomieszczeń kancelaryjnych dla leśniczych, a także stworzenie miejsca do prowadzenia edukacji historycznej, ekologicznej oraz związanej z bieżącą działalnością Lasów Państwowych. Aktualne funkcje przebudowywanych budynków nie odpowiadają bieżącym potrzebom Nadleśnictwa, a ich stan techniczny wymaga podjęcia pilnych prac remontowych. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia tj. pracowników budowlanych wykonujących roboty budowlane: • roboty ciesielskie • roboty dekarskie • roboty ogólnobudowlane • instalacje elektryczne, teletechniczne • roboty z zakresu instalacji sanitarnych Pod kierownictwem kierownika budowy / kierowników robót branżowych w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U z 2019 poz. 1040) oraz w art. 10 ustawy Prawo budowlane (Dz.U z 2019 poz. 1186). Szczegółowe obowiązki Wykonawcy dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych obowiązków zostały szczegółowo opisane we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 11 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100 gr).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z kosztorysem. Kosztorys należy sporządzić metodą kalkulacji szczegółowej wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów, czynników produkcji tj. stawki rbh (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa), kosztów pośrednich, kosztów zakupu i zysku oraz stawki jednostkowej pracy podstawowego sprzętu i urządzeń, które Wykonawca będzie używał do wykonania przedmiotu zamówienia, odpowiadającego cenie oferty. 2) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej, 3) pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej, 4) oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) oraz dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ); 5) oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) oraz dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, 6) zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci zgodnie z pkt 7.3. SIWZ, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, niewiążący wzór zobowiązania o oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, 7) dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa kompleksu rekreacyjno – sportowego przy Szkole Podstawowej nr 8 w Stargardzie – ETAP III
Dodano: 2024-05-06 - Roboty budowlane polegające na wymianie kanałowej sieci ciepłowniczej
Dodano: 2024-05-05 - Termomodernizacja i remont budynku mieszkalnego przy ul. Młyńskiej 10 w Stargardzie.
Dodano: 2024-04-30 - Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej w miejscowościach popegeerowskich na terenie gminy Czaplinek: Broczyno, Byszkowo, Kamienna Góra i Trzciniec.
Dodano: 2024-04-25 - Budowa dróg wraz z uzbrojeniem na osiedlu Glinki przy ul. Szosa Polska w Szczecinie – etap IIIa
Dodano: 2024-04-22 - Przebudowa dróg na terenie Gminy Golczewo
Dodano: 2024-04-22 - Remont dachów w 3 budynkach Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
Dodano: 2024-04-19 - Budowa w technologii murowanej budynku biurowego samodzielnej podwójnej kancelarii leśniczego Leśnictwa Barnówko Grzymiradz wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodar. terenu na dz.248/10
Dodano: 2024-04-19 - Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. Spójne trasy rowerowe dla Szczecina – ul. Matejki.
Dodano: 2024-04-19 - Remont budynku warsztatu terapii zajęciowej w Choszcznie
Dodano: 2024-04-15