Gmina Stalowa Wola ogłasza przetarg
- Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Wolności 7
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 015 6433456 , fax. 015 6433412
- Data zamieszczenia: 2009-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Stalowa Wola
ul. Wolności 7 7
37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
tel. 015 6433456, fax. 015 6433412
REGON: 83040908600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zetorzeszow.pl/umstalowawola/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Stalowa społeczność sportowa - MOJE BOISKO - ORLIK 2012- budowa kompleksu sportowego na terenie Zespołu Szkół nr 3 przy ul. Poniatowskiego 55 w Stalowej Woli - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie obejmuje budowę: boiska do piłki nożnej o nawierzchni z trawy syntetycznej, boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej przepuszczalnej modułowego zaplecza boisk - ORLIK 2012 ciągu komunikacyjnego oświetlenia ogrodzenia z bramą wjazdową i furtkami podziemnej infrastruktury technicznej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 25 000zł (słownie: sto tysięcy tysięcy złotych zero groszy) , do dnia 10.08.2009 r. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Stalowej Woli Nr 47 9430 0006 0000 1111 2000 0007 3. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Zamawiający dokonuje zwrotu wniesionego przez wykonawców wadium w trybach i na zasadach określonych w art.46 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2.Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.2. Wykonawcy winni spełniać następujące warunki: 1.są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, 2.wykonali w okresie ostatnich 5 lat (2004 - 2008) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zadania tożsame lub zbliżone do przedmiotu zamówienia (roboty budowlano - drogowe) o wartości minimum 500000 zł każde co winni potwierdzić dokumentami o ich należytym wykonaniu, 3.posiadają kadrę techniczną z uprawnieniami i kwalifikacjami ze wszystkich branż, które wystąpią przy realizacji przedmiotu zamówienia tj. branży budowlanej, drogowej, sanitarnej oraz elektrycznej 4.dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami - tj. co najmniej: 1) koparkę 2) zagęszczarkę wibracyjną powierzchniową o ciężarze powyżej 500 kg , 3) samochód samowyładowczy lub skrzyniowy, 4) szlifierki do cięcia płytek, 5) agregaty prądotwórcze, 5.posiadają sytuację finansową zapewniającą realizację zamówienia tj posiadają środki obrotowe lub zdolność kredytową zapewniającą realizacje zamówienia w wysokości co najmniej 500 000 zł, 6.winni być ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 7.przed przygotowaniem oferty Wykonawcy winni dokonać wizji lokalnej w terenie, oraz zapoznać się z dokumentacją techniczną aby zdobyć wszelkie informacje, które mogą okazać się konieczne do przygotowania oferty, 8.zaakceptują warunki udziału w postępowaniu i postanowienia umieszczone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji 9.nie są wykluczeni z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10.treść złożonej przez nich oferty będzie odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 11.udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres 5 lat. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie będące przedmiotem niniejszego postępowania kilku wykonawców, działających w trybie art. 23 ustawy - Prawo zamówień publicznych, warunki udziału formalne, tj. warunek posiadania uprawnienia do występowania w obrocie prawnym i warunek, aby nie być wykluczonym z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych muszą być spełnione oddzielnie przez każdego z tych wykonawców, natomiast określone powyżej przez Zamawiającego warunki udziału merytoryczne, tj. posiadanie niezbędnej wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego, dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania mogą być spełnione łącznie przez wszystkich tych wykonawców. 4). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę. 2.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - 3 ustawy z dnia 29.01.2004 - Prawo Zamówień Publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 powołanej powyżej ustawy - załącznik nr 4 3.Parafowany wzór umowy, 4.Kosztorys ofertowy. 5.Zaświadczenie o wniesieniu wadium 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert; 4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( minimum trzech zadań o wartości każde powyżej 500 000zł), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 1- doświadczenie zawodowe, 2.wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wykaz kadry i ksero ich uprawnień oraz dokumenty potwierdzające przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa) - załącznik nr 2 wykaz kadry, 3.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca w przypadku braku potrzebnego sprzętu należy podać źródło pozyskania i przedłożyć umowę najmu - załącznik nr 3 wykaz sprzętu. 4) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy jest nie mniejsza od kwoty 500 000 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5) Postanowienia dotyczące składanych dokumentów 1.Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 2.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zetorzeszow.pl/umstalowawola/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa infrastruktury sportowej i technicznej na stadionie sportowym w Dąbrówkach
Dodano: 2016-07-27 - Budowa boiska wielofunkcyjnego, placu zabaw, siłowni terenowej przy SP nr 1 w Rudniku n/S (II)
Dodano: 2016-07-26 - Budowa boiska wielofunkcyjnego, placu zabaw, siłowni terenowej przy SP nr 1 w Rudniku n/S
Dodano: 2016-07-04 - Przebudowa boiska sportowego ze skocznią do skoku w dal przy Szkole Podstawowej w Matysówce
Dodano: 2016-06-30 - Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Gimnazjum Nr 1 i na osiedlu Malce, oraz placów zabaw przy Przedszkolu Nr 1 i na osiedlu Podwolina w Nisku.
Dodano: 2016-06-15 - Budowa wielofunkcyjnego boiska przy Wyb. Marszałka F. Focha w ramach programu pn. Aktywne społeczeństwo Przemyśla
Dodano: 2016-05-31 - Budowa boisk wielofunkcyjnych przy ZS: w Jabłonicy Polskiej i ZS w Malinówce.
Dodano: 2016-05-13 - BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO W PEŁKINIACH
Dodano: 2016-03-18 - Budowa orlika lekkoatletycznego w miejscowości Przyszów Zapuście
Dodano: 2015-10-12 - Uzbrojenie terenu pod budowę obiektów CRS przy ul. Bursaki w Krośnie
Dodano: 2015-06-11