Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg
- Adres: 00-002 Warszawa, ul. Świętokrzyska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 5054444 , fax. 22 8271960
- Data zamieszczenia: 2020-05-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej Państwowy Instytut Badawczy
ul. Świętokrzyska 20
00-002 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 5054444, fax. 22 8271960
REGON: 00008049900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ierigz.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowy instytut badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Stałe sprzątanie pomieszczeń biurowych i powierzchni ogólnodostępnej IERiGŻ – PIB - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi stałego utrzymania czystości w budynkach i wokół budynków Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej – Państwowego Instytutu Badawczego. a) Powierzchnia do sprzątania w budynkach kształtuje się następująco: ul. Świętokrzyska 20 2 107,74 m2 ul. Szkolna 2/4 3 001,47 m2 Pl. Dąbrowskiego 3 175,05 m2 ul. Jasna 15 221,51 m2 -------------------- Powierzchnia biurowa ogółem 5 505,77 m2 Powierzchnia do stałego sprzątania w okresie realizacji zamówienia może ulegać wahaniom zarówno powyżej, jak i poniżej ilości wymienionej w pkt. 3.1.a. 3.2. Charakterystyka obiektów i zakres stałego sprzątania: a) Budynek biurowy przy ul. Świętokrzyskiej 20 – 8 kondygnacyjny. Zakres prac obejmuje sprzątanie: powierzchni biurowej usytuowanej na parterze, I i II piętrze, sprzątanie sal konferencyjnych oraz powierzchni ogólnodostępnej w całym budynku (na kondygnacjach od piwnicy do V piętra - korytarze, klatki schodowe, holl, pomieszczenia sanitarne, windy) i tablice informacyjne przed wejściem do budynku. b) Budynek biurowy przy ul. Szkolnej 2/4 – 5 kondygnacyjny. Zakres prac obejmuje sprzątanie: powierzchni biurowej i ogólnodostępnej na parterze, I, II, III i IV piętrze wraz z ciągami komunikacyjnymi, pomieszczeń bibliotecznych i sal konferencyjnych, ciągu komunikacyjnego, pomieszczeń sanitarnych i pomieszczeń magazynowych w piwnicy. c) Budynek biurowy – Pl. Dąbrowskiego 3 - 3 kondygnacyjny. Zakres prac obejmuje sprzątanie na parterze i I piętrze wyłącznie powierzchni ogólnodostępnej (korytarze, klatka schodowa, holl, pomieszczenia sanitarne, schody). d) Budynek biurowy – ul. Jasna 15 – 6 kondygnacyjny. Zakres prac obejmuje sprzątanie pomieszczenia portierni i powierzchni ogólnodostępnej (ciąg komunikacyjny, schody, winda, pomieszczenie sanitarne i korytarz w piwnicy) oraz tablice informacyjne przed wejściem do budynku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, które każdy Wykonawca obowiązany jest złożyć na dzień składania ofert: a) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) pełnomocnictwo w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, złożone w formie pisemnej w postaci oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, c) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w rozdziale 6 SIWZ, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ: • dotyczące Wykonawcy albo każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – w celu wykazania braku istnienia wobec danego Wykonawcy podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym dany Wykonawca wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, d) załącznik nr 4 do SIWZ – oświadczenie o tajemnicy przedsiębiorstwa (jeśli dotyczy). e) oryginał lub kopię poświadczoną notarialnie pisemnego zobowiązania podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 19 – III postępowanie.
Dodano: 2024-04-29 - usługa kompleksowego sprzątania przestrzeni budynków i terenów zewnętrznych należących do Muzeum Niepodległości w Warszawie i jego Oddziałów
Dodano: 2024-04-26 - Usługa sprzątania
Dodano: 2024-04-25 - Usługa sprzątania siedziby FRSE
Dodano: 2024-04-25 - USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W WYSZKOWIE PRZY UL. KOŚCIUSZKI 50 ORAZ TERENU POSESJI PRZY BUDYNKU I PRZYLEGŁYCH CHODNIKACH
Dodano: 2024-04-17 - Usługa sprzątania wewnętrznego - utrzymanie czystości w obiektach przy ul. Mińskiej 65 i ul. Chodakowskiej 26/32 w Warszawie oraz opcjonalne sprzątanie hal wykorzystywanych na cele eventowe
Dodano: 2024-04-16 - Sprzątanie wybranych pomieszczeń laboratoryjnych, biurowo-dydaktycznych, korytarzy, klatek schodowych i sanitariatów w Instytucie Chemii i Techniki Jądrowej przy ul. Dorodnej 16 w Warszawie
Dodano: 2024-04-15 - Usługa sprzątania
Dodano: 2024-04-15 - Sprzątanie nieruchomości administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy stanowiących własność m.st. Warszawy (teren AN-7) zamówienie podobne do umowy nr GN/PS/64/22/NZ z dnia 01.09.2022 r.
Dodano: 2024-04-15 - Utrzymanie czystości w obiekcie oraz na terenach zewnętrznych Teatru Muzycznego ROMA.
Dodano: 2024-04-09