Przetargi.pl
Stała pielęgnacja i bieżące utrzymanie zieleni miejskiej - 5 części

Gmina Śrem ogłasza przetarg

  • Adres: 63-100 Śrem, Pl. 20 Października
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (61) 2835225 w. 133 , fax. (61) 2835337
  • Data zamieszczenia: 2020-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Śrem
    Pl. 20 Października 1
    63-100 Śrem, woj. wielkopolskie
    tel. (61) 2835225 w. 133, fax. (61) 2835337
    REGON: 63125813500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umsrem.bip.eur.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Stała pielęgnacja i bieżące utrzymanie zieleni miejskiej - 5 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje stałą pielęgnację i bieżące utrzymanie zieleni miejskiej - 5 części: 1) Stała pielęgnacja i bieżące utrzymanie zieleni miejskiej w rejonie lewobrzeżnej części miasta Śrem 2) Stała pielęgnacja i bieżące utrzymanie zieleni miejskiej w rejonie osiedla Helenki w Śremie 3) Stała pielęgnacja i bieżące utrzymanie zieleni miejskiej w rejonie osiedla Jeziorany w Śremie 4) Stała pielęgnacja i bieżące utrzymanie zieleni miejskiej w rejonie prawobrzeżnej części miasta Śrem 5) Stała pielęgnacja i bieżące utrzymanie zieleni miejskiej w rejonie Jeziora Grzymisławskiego oraz Odlewni Żeliwa w Śremie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211500-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 4 000.00 zł Zadanie nr 2 - 6 000.00 zł Zadanie nr 3 - 3 000.00 zł Zadanie nr 4 - 3 000.00 zł Zadanie nr 5 - 1 000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom Dokumenty potwierdzające zatrudnianie pracowników przeznaczonych do realizacji zamówienia w pełnym wymiarze czasu pracy na umowę o pracę. Zamawiający zastrzega, że do oceny oferty brane będzie pod uwagę maksymalnie 10 osób. Dokumenty potwierdzające zatrudnianie osób objętych umową z Centrum Integracji Społecznej, lub też zatrudnionych przez Centrum Integracji Społecznej lub w Klubie Integracji Społecznej i skierowane do pracy u Wykonawcy lub też osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Do oceny ofert będą brane osoby, które są objęte umową z Centrum Integracji Społecznej, lub też są zatrudnione przez Centrum Integracji Społecznej lub w Klubie Integracji Społecznej i skierowane do pracy u Wykonawcy lub też osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Należy przedłożyć kserokopie takich umów, bądź zaświadczenie właściwego CIS lub KIS o zatrudnieniu danej osoby lub dokumenty potwierdzające zatrudnianie osób niepełnosprawnych. Dokumenty potwierdzające dysponowanie sprzętem ogrodniczym zasilanym w inny sposób niż silnik spalinowy, który będzie wykorzystywany przy pracach pielęgnacyjnych na zieleni Zamawiający przyzna dodatkowe punkty, gdy Wykonawcy wykażą, że dysponują min. 3 urządzeniami ogrodniczymi zasilanymi w inny sposób niż silnik spalinowy, które będą wykorzystywane przy pracach pielęgnacyjnych na zieleni (np. kopie faktur nabycia itp.). Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach