Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-967 Poznań, ul. Kościuszki 92/98
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8573323 , fax. 061 8572727, 8572489
- Data zamieszczenia: 2009-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu
ul. Kościuszki 92/98 92/98
60-967 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8573323, fax. 061 8572727, 8572489
REGON: 63015300300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa MON
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Stała konserwacja serwisowanie urządzeń transportu bliskiego suwnice, wciągarki, dźwigi osobowe zamontowanych w obiektach zlokalizowanych na terenach Jednostek Wojskowych administrowanych przez WAK podległe Wojskowemu Zarządowi Infrastruktury w Poznaniu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Stała konserwacja serwisowanie urządzeń transportu bliskiego suwnice, wciągarki, dźwigi osobowe) zamontowanych w obiektach zlokalizowanych na terenach Jednostek Wojskowych administrowanych przez WAK podległe Wojskowemu Zarządowi Infrastruktury w Poznaniu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505314000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 29 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone art.22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Dysponują personelem posiadającym uprawnienia do realizacji zamówienia 3. Osoby, przewidziane do realizacji zadania nie mogą być karane . 4. Spełniają warunki ustawy z dn. 22 stycznia 1999r o ochronie informacji niejawnych - do ZASTRZEŻONE - dla zadania 1. W celu potwierdzenia spełniania opisanych warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w rozdziale VI. pkt. 1
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełnienia warunków przedstawionych w Rozdziale V Wykonawca załączy do formularza oferty następujące dokumenty: 1Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do I cz. SIWZ, 3 Oświadczenie Wykonawcy- załącznik nr 8 do SIWZ, że osoby przewidziane do realizacji zadania posiadają zaświadczenia, certyfikaty, paszporty wydane przez producentów urządzeń i systemów, które uprawniają do wykonywania ich konserwacji serwisowania zgodnie z załącznikiem nr 2 do III cz. SIWZ. 4 Zobowiązanie do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. - załącznik nr 7 5 Wykaz osób, które będą odpowiedzialne za realizację zamówienie załącznik nr 3 do I cz. SIWZ, wraz z kopiami następujących dokumentów : - świadectwa kwalifikacyjne wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003r. Dz. U Nr 89 poz.828 z późniejszymi zmianami : serii E w zakresie obsługi, konserwacji i kontrolno - pomiarowych do 1 kV grupa 1 pkt.2,10 oraz serii D grupa 2 i 10 - zaświadczenia uprawniające do wykonywania konserwacji serwisowania wymienionych urządzeń transportu bliskiego wydane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18.07.2001 (Dz. Nr 79 poz. 849 z późniejszymi zmianami. 6 Oświadczenie Wykonawcy, załącznik nr 9 do cz. I SIWZ że spełnia warunki ustawy z dn. 22 stycznia 1999r o ochronie informacji niejawnych - do ZASTRZEŻONE oraz posiada poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ZASTRZEŻONE dla wszystkich pracowników, którzy będą realizowali zamówienie - dotyczy zadania 1. 7 Osoby nie będące pracownikami Wykonawcy winny załączyć do oferty zobowiązanie do współpracy wg. wzoru załącznika nr 5 do I cz. SIWZ 8 Oświadczenie Wykonawcy, ze pracownicy wyznaczeni do realizacji zamówienia nie są karani załącznik nr 6 do I cz. SIWZ, a oryginały aktualnej Informacji z KRK dla każdego pracownika zatrudnionego przez wykonawcę do wglądu przed rozpoczęciem prac pełnomocnikowi ds. ochrony informacji niejawnych w danej Jednostce Wojskowej - dotyczy zadania 2,3,4,5. 9 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzipoznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi w zakresie konserwacji wraz z całodobowym nadzorem i napraw dźwigów (wind) zainstalowanych w obiektach WSZ w Kaliszu
Dodano: 2015-12-03 - Wykonywanie miesięcznych konserwacji i przeglądów dźwigów osobowych, towarowych, platform przyschodowych i pionowych w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu - przedmiot zamówienia został podzielony na 9 części
Dodano: 2014-10-17 - WYKONYWANIE PRZEGLĄDÓW KONSERWACYJNYCH, NAPRAW, POMIARÓW ELEKTRYCZNYCH URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH W I ODDZIALE ZUS W POZNANIU UL. DĄBROWSKIEGO 12, INSPEKTORACIE W POZNANIU UL. FABRYCZNA 27/28 I INSPEKTORACIE W MIĘDZYCHODZIE UL. SŁOWACKIEGO 7.
Dodano: 2013-11-14 - Wykonywanie usługi utrzymania w stałej sprawności technicznej i nienagannym działaniu dźwigów oraz przeprowadzania stałej konserwacji dźwigów
Dodano: 2013-08-22 - STAŁA KONSERWACJA I SERWISOWANIE URZĄDZEŃ TRANSPORTU BLISKIEGO
Dodano: 2013-08-09 - Wykonywanie usługi utrzymania w stałej sprawności technicznej i nienagannym działaniu dźwigów oraz przeprowadzania stałej konserwacji dźwigów
Dodano: 2013-07-11 - Usługa Serwisowania urządzeń dźwigowych dla potrzeb WSM im. J Strusia w Poznaniu
Dodano: 2013-01-24 - Świadczenie usługi w zakresie konserwacji wraz z całodobowym nadzorem i napraw dźwigów (wind) zainstalowanych w obiektach Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Perzyny położonych przy ulicy Toruńskiej 7
Dodano: 2012-12-07 - Konserwacja i naprawa dźwigów znajdujących się w obiektach Wojewódzkiego szpitala Zespolonego w Koninie
Dodano: 2012-12-05 - Świadczenie usługi w zakresie konserwacji wraz z całodobowym nadzorem i napraw dźwigów (wind)
Dodano: 2012-11-20