Przetargi.pl
Wykonywanie usługi utrzymania w stałej sprawności technicznej i nienagannym działaniu dźwigów oraz przeprowadzania stałej konserwacji dźwigów

Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-355 Poznań, ul. Przybyszewskiego 49
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8691759 , fax. 061 8691847
  • Data zamieszczenia: 2013-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
    ul. Przybyszewskiego 49 49
    60-355 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8691759, fax. 061 8691847
    REGON: 00028883400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usługi utrzymania w stałej sprawności technicznej i nienagannym działaniu dźwigów oraz przeprowadzania stałej konserwacji dźwigów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonywanie usługi utrzymania w stałej sprawności technicznej i nienagannym działaniu dźwigów oraz przeprowadzania stałej konserwacji dźwigów. Wykonywanie usługi utrzymania w stałej sprawności technicznej i nienagannym działaniu dźwigów oraz przeprowadzania stałej konserwacji dźwigów znajdujących się w Szpitalu Klinicznym przy ul. Przybyszewskiego 49 i Grunwaldzkiej 16/18 Pozycja nr 1: przeglądy i serwis Wykonawca w ramach ryczałtu zobowiązuje się do: 1. przeprowadzania konserwacji zgodnie z wytycznymi producenta, dokumentacją techniczno-ruchową urządzeń, instrukcją konserwacji oraz przepisami dozoru technicznego jak również wykonywanie koniecznych napraw. 2. utrzymania urządzeń dźwigowych w stałym ruchu z wyjątkiem zaplanowanych postojów niezbędnych do wykonania czynności konserwacyjnych i naprawczych. 3. zapewnienia 24h serwisu na wypadek awarii 4. zapewnienia reakcji na telefoniczne powiadomienie o awarii (tj. przybycie konserwatora w celu dokonania naprawy) w terminie jak najkrótszym. Jednak musi nastąpić nie później niż w czasie 2h od momentu zgłoszenia awarii. 5. przestrzeganie terminów badań kontrolnych i konserwacyjnych 6. dopilnowywanie aby każdy dźwig miał wymagane przepisami pozwolenia na funkcjonowanie, 7. wykonywanie koniecznych badań rezystancji izolacji obwodów elektrycznych oraz skuteczności działania elektrycznych urządzeń ochronnych dla dźwigów 8. reprezentowanie Zamawiającego podczas przeprowadzanych kontroli przez Inspektorat Dozoru Technicznego, ppoż., Do obowiązków szczegółowych Wykonawcy jako konserwatora należeć będą: - przegląd zespołów i części dźwigowych, zgodnie z obowiązującymi normami Urzędu Dozoru Technicznego i DTR producentów urządzeń - prowadzenie dziennika konserwacji i odnotowywanie w nim każdorazowo przeprowadzonej konserwacji, - wymiana i dostarczania w ramach ryczałtu drobnych materiałów np. smarów, styków, przekaźników i styczników, sprężynek, żarówek sygnalizacyjnych i oświetlenia kabiny, bezpieczników, śrub, podkładek, nafty, czyściwa, zawleczek, dzwonków, cewek styczników - powiadamianie Zamawiającego o stwierdzonych przypadkach dewastacji, kradzieży lub wadliwej eksploatacji dźwigu, a zwłaszcza gdy może to mieć wpływ na bezpieczeństwo pracy urządzenia. - wyprzedzająco informowanie Zamawiającego o stanie konserwowanego urządzenia oraz konieczności wykonania prac typu: remonty, naprawy, modernizacje, badania ochronne przeciwporażeniowe itp. - przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie uwalniania uwięzionych w unieruchomionej kabinie dźwigu osób, - zawiadamianie UDT o każdym wykonaniu napraw wymagających badań nadzwyczajnych dźwigu przez UDT, - dbałość o posiadanie przez każdy dźwig instrukcji obsługi oraz wymagane przepisami napisy informacyjno- ostrzegawcze. - Pracownicy przeprowadzający czynności konserwacyjne winni posiadać identyfikatory oraz w razie wezwania uprawnienia do wykonywania w imieniu firmy czynności konserwacyjnych. Pozycja nr 2: naprawy i części Rozliczenie umowy odbywać się będzie wg zestawienia zużytych części, a fakt wymiany konkretnych części z uwzględnieniem jej wartości będzie rejestrowany w miesięcznym protokole odbioru robót. W kwotę ryczałtu wliczone będą używane do napraw części na kwotę 24 000,00 zł brutto w ciągu czasu obowiązywania umowy. Koszt części użytych do napraw według faktur z marżą % zaproponowaną w ofercie przetargowej. Roboczogodziny napraw wliczone w cenę ryczałtu. Niewykorzystana kwota przeznaczona zostanie na inne prace związane z urządzeniami uzgodnione z Zamawiającym. Jeśli kwota na naprawy zostanie wykorzystana wcześniej przed terminem zakończenia umowy, każda następna naprawa zostanie zlecona zgodnie z prawem zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505314000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wysokość marży doliczanej do używanych materiałów
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spsk2.pl/zp/pokaz2.php?n=252_2013
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach