Przetargi.pl
STAŁA KONSERWACJA ORAZ NAPRAWA CENTRAL WENTYLACYJNYCH I WENTYLATORÓW DACHOWYCH W BUDYNKACH O NUMERACH: 3 (DOM ASYSTNETA), 24, 55, 65, 66

Wojskowa Akademia Techniczna ogłasza przetarg

  • Adres: 00-908 Warszawa, ul. Kaliskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261 83 78 65 , fax. 261 83 97 23
  • Data zamieszczenia: 2015-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Akademia Techniczna
    ul. Kaliskiego 2 2
    00-908 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 261 83 78 65, fax. 261 83 97 23
    REGON: 01212290000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    STAŁA KONSERWACJA ORAZ NAPRAWA CENTRAL WENTYLACYJNYCH I WENTYLATORÓW DACHOWYCH W BUDYNKACH O NUMERACH: 3 (DOM ASYSTNETA), 24, 55, 65, 66
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest stała konserwacja oraz naprawa central wentylacyjnych i wentylatorów dachowych w budynkach o numerach: 3 (Dom Asystenta), 24, 55, 65, 66. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ. Specyfikację techniczną przeprowadzenia konserwacji central wentylacyjnych i wentylatorów dachowych zawiera załącznik nr 3A do SIWZ. 3. W cenę mają być wliczone wszelkie opusty, rabaty, marże, podatek VAT wymagany prawem, koszty związane z transportem: dowóz, wyładunek pod adres wskazany przez Zamawiającego. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności nie leżących po stronie Zamawiającego powodujących konieczność zmniejszenia usług w ujęciu wartościowym i ilościowym przedmiotu zamówienia, Zamawiający powiadomi Wykonawcę nie później niż w ciągu 30 dni po zaistnieniu takich okoliczności. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego powodu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego. 5. Zamawiający może dokonać zwiększenia przedmiotu zamówienia o nowe jednostki central wentylacyjnych i wentylatorów, przyjmując cenę usługi wynikającą z załącznika Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, bez zmiany ceny określonej w § 1 ust.2 umowy. Zmiana taka może być dokonana tylko za zgodą stron i na podstawie aneksu do umowy. 6. Wykonawca do naprawy, usuwania awarii musi użyć nowych, oryginalnych części zamiennych, zakupionych we własnym zakresie, zalecanych przez producenta danego urządzenia. 7. Wykonawca musi zabezpieczyć materiały i sprzęt niezbędny do wykonywania konserwacji. 8. W przypadku konieczności wymiany części zamiennych nie ujętych w załączniku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, Wykonawca przed wykonaniem usługi zobowiązany jest do przedstawienia kosztorysu i powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego. Kosztorys ofertowy Wykonawca jest zobowiązany przedstawić w ciągu 2 dni. Wykonanie naprawy będzie możliwe po rozeznaniu cenowym rynku i zaakceptowaniu kosztorysu przez Zamawiającego. 9. Przez konserwację należy rozumieć okresowe sprawdzenie central wentylacyjnych i wentylatorów połączone z czyszczeniem i regulacjami odpowiednich podzespołów oraz wymianą części normalnie zużywających się w czasie eksploatacji, zgodnie z zaleceniami producenta urządzenia. Materiały pomocnicze użyte do konserwacji i przeglądów urządzeń, robocizna oraz przejazdy w czasie trwania umowy wlicza się w wynagrodzenie umowne za konserwację. 10. Przez naprawę należy rozumieć przywrócenie sprawności technicznej niesprawnych urządzeń z możliwością wymiany zużytych lub uszkodzonych części, lub zespołów. Do naprawy Wykonawca wykorzysta części zamienne zakupione we własnym zakresie po wcześniejszej akceptacji przez Zamawiającego oferty cenowej przedstawionej przez Wykonawcę. 11. Przez awarię należy rozumieć stan niesprawności urządzenia uniemożliwiający jego funkcjonowanie, występujący nagle i powodujący jego niewłaściwe działanie lub całkowite unieruchomienie. 12. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę osób nie posiadających polskiego obywatelstwa, warunkiem koniecznym będzie złożenie przez Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana - wniosku o uzyskanie zgody na wstęp dla tych pracowników na zamknięty teren wojskowy zgodnie z procedurą określoną w Decyzji Nr 21/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10 lutego 2012r w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej- Dziennik Urzędowy MON 2012r. poz. 33).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507300001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, na czas związania ofertą, wadium w wysokości 6700,00 zł (sześć tysięcy siedemset złotych) przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 06.10.2015r. do godz. 09:00. Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego w wyżej wymienionym terminie, czyli datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione: 1) w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego: PEKAO S.A. Warszawa, ul. Towarowa 25, Nr 34 1240 5918 1111 0000 4910 0228. z dopiskiem: Stała konserwacja oraz naprawa central wentylacyjnych i wentylatorów dachowych w budynkach o numerach: 3 (Dom Asystenta), 24, 55, 65, 66; 2) w formie dopuszczonej przez art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Prawa zamówień publicznych - dowodem wniesienia wadium będzie załączony do oferty oryginał tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: GWARANCJA
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wat.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach