Przetargi.pl
STAŁA KONSERWACJA KLIMATYZATORÓW W BUDYNKACH WAT

Wojskowa Akademia Techniczna ogłasza przetarg

  • Adres: 00-908 Warszawa, ul. Kaliskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6837865 , fax. 022 6837977
  • Data zamieszczenia: 2009-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Akademia Techniczna
    ul. Kaliskiego 2 2
    00-908 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6837865, fax. 022 6837977
    REGON: 01212290000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    STAŁA KONSERWACJA KLIMATYZATORÓW W BUDYNKACH WAT
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    stała konserwacja i naprawa klimatyzatorów w budynkach Wojskowej Akademii Technicznej. W ramach stałego nadzoru serwisowego powinny być wykonane następujące czynności : a) czyszczenie urządzeń z zabrudzeń, b) dezynfekcja parowników, c) ocena wizualna stanu urządzenia, sprawdzenie mocowań, d) testowanie funkcji układów automatyki sterowania urządzenia e) sprawdzenie poprawności nastaw, oprogramowania sterowników ewentualnie wprowadzenie korekt w przypadkach uzasadnionych i uzgodnionych z użytkownikiem, f) sprawdzenie stanu zabezpieczenia instalacji czynnika chłodzącego przed uszkodzeniem, g) kontrola szczelności urządzenia i instalacji oraz usunięcie ewentualnych usterek i nieszczelności, h) w przypadkach awaryjnych podjęcie działań dla doraźnego i docelowego naprawienia układu, i) prowadzenie kart urządzeń dla urządzeń i instalacji zawierających powyżej 3 kg czynnika chłodzącego będącego substancją kontrolowaną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 6 sierpnia 2004 r. w sprawie wzoru karty urządzenia i instalacji zawierających substancje kontrolowane, j) prowadzenie książki kontroli (dla urządzeń i instalacji zawierających powyżej 3 kg czynnika chłodniczego będącego substancją kontrolowaną oraz urządzeń i instalacji i instalacji nie zawierających substancji kontrolowanych ). Przez konserwację należy rozumieć okresowe sprawdzenie klimatyzatorów połączone z czyszczeniem i regulacjami odpowiednich podzespołów oraz wymianą części normalnie zużywających się w czasie eksploatacji zgodnie z zaleceniami producenta urządzenia. Materiały pomocnicze użyte do konserwacji i przeglądów urządzeń oraz przejazdy w czasie trwania umowy wlicza się w wynagrodzenie umowne za konserwację. Przeglądy konserwacyjne wykonywane będą dwa razy w roku. Przez naprawę należy rozumieć przywrócenie sprawności technicznej niesprawnych klimatyzatorów z możliwością wymiany zużytych lub uszkodzonych części, lub zespołów. Do naprawy Wykonawca wykorzysta części zamienne zakupione we własnym zakresie. Zgodnie z Projektem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, dopuszcza się zmniejszenie dostaw przedmiotu umowy w ujęciu wartościowym, ilościowym i asortymentowym w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W przypadku wystąpienia okoliczności nie leżących po stronie Zamawiającego powodujących konieczność zmniejszenia usług w ujęciu wartościowym i ilościowym przedmiotu zamówienia, Zamawiający powiadomi Wykonawcę nie później niż w ciągu 30 dni po zaistnieniu takich okoliczności. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego powodu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego. Zgodnie z Projektem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, Zamawiający może dokonać zwiększenia przedmiotu zamówienia o nowe jednostki klimatyzatorów przyjmując cenę usługi wynikającą z załącznika nr 3 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zmiana może być dokonana tylko na podstawie aneksu do umowy. Zamawiający dopuszcza zmianę osób wskazanych w § 3 umowy ze strony Wykonawcy i Zamawiającego, w sytuacji nieprzewidzianej takiej jak np.: zgon, wyjazd za granicę, choroba, rozwiązanie stosunku pracy, zmiana miejsca zamieszkania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507300001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonywania oceny ww. warunków będzie odbywał się wg zasady spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez konsorcjum, powyższe oświadczenie składa lider konsorcjum oraz podpisuje każdy z podmiotów występujących wspólnie, łącznie z liderem konsorcjum. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wypełniony Wykaz osób biorących udział w realizacji przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik Nr 5 do SIWZ wraz z kopiami świadectw kwalifikacyjnych wydanych na podstawie rozporządzenia Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. Nr 89, poz. 828, Nr 129, poz. 1184 oraz Nr 141, poz. 1182 z 2005r.) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji i naprawy urządzeń wymienionych w grupie 1 w pkt 2 załącznika nr 1 do ww. rozporządzenia tj. urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1Kv - dla wszystkich osób biorących udział w realizacji przedmiotu zamówienia oraz z kopiami świadectw kwalifikacyjnych wydanych na podstawie art. 12 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o substancjach zubożających warstwę ozonową (Dz. U. Nr 121, poz. 1263) uprawniających do konserwacji i naprawy urządzeń zawierających substancje kontrolowane - minimum jedna osoba. 4.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów, potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - zał. nr 6 do SIWZ. Należy wykazać przynamniej jedną usługę obejmującą prace odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ponadto do oferty Wykonawca załącza: 7. Wypełniony Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący zał. nr 3 do SIWZ.. 8. Wypełniony Formularz ofertowy stanowiący załacznik nr 1 do SIWZ. 9. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów wymaganych postanowieniami pkt 5 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wat.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach