Przetargi.pl
ssukcesywne dostawy nabiału, tłuszczów, konserw rybnych, konserw mięsnych i innych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju

Zakład Karny ogłasza przetarg

  • Adres: 44268 Jastrzębie-Zdrój, ul. C. K. Norwida
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 759 230 , fax. 32 475 92 33
  • Data zamieszczenia: 2018-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny
    ul. C. K. Norwida 23
    44268 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 324 759 230, fax. 32 475 92 33
    REGON: 31980700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zakład Karny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ssukcesywne dostawy nabiału, tłuszczów, konserw rybnych, konserw mięsnych i innych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy nabiału, tłuszczów, konserw rybnych, konserw mięsnych i innych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz jego ilości z podzieleniem na poszczególne części określone zostały określone poniżej: Część I (Art. ogólnospożywcze) CPV 15890000-3 L.p. Nazwa produktu Ilość 1. Liść laurowy 25 kg 2. Ziele angielskie 45 kg 3. Majeranek 24 kg 4. Pieprz naturalny czarny mielony 220 kg 5. Papryka mielona (ostra) 120 kg 6. Przyprawa sucha warzywna (typu Vegeta lub równoważne) 330 kg 7. Ocet 650 l 8. Herbata ekspres (torebki 1.5g – opakowanie po 100 szt) 3500 opk 9. Sól jadalna jodowana 3300 kg 10 Przyprawa w płynie do zup 1800 kg 11 Kotlety sojowe 1300 kg 12 Dżem (wiaderka) 1000 kg 13 Marmolada (wiaderka) 1000 kg 14 Koncentrat pomidorowy 30% 3200 kg 15 Fasola Jaś średni (worki nie przekraczające 15 kg) 3000 kg 16 Groch łuskany worki nie przekraczające 15 kg) 2300 kg 17 Syrop wysokosłodzony (owocowy do sporządzania napojów, dopuszczalne . smaki malina, wiśnia, truskawka) w opak.0,2-2 litry 200 l 18 Zupa w proszku „Żurek” w opak. 1-5 kg.(termin przydatności do spożycia min. 5 miesięcy) 500 kg 19 Zupa w proszku „Barszcz biały” w opak. 1-5 kg.(termin przydatności do spożycia min. 5 miesięcy) 350 kg 20 Zupa w proszku „Pieczarkowa” w opak. 1-5 kg.(termin przydatności do spożycia min. 5 miesięcy) 500 kg 21 Zupa w proszku „Brokułowa” w opak. 1-5 kg.(termin przydatności do spożycia min. 5 miesięcy) 350 kg 22 Budyń bez cukru w opakowaniach 1-2 kg.(termin przydatności do spożycia min. 5 miesięcy) 130 kg 23 Cynamon mielony 50 kg 24 Czosnek granulowany 100 kg 25 Oregano 15 kg 26 Kminek 15 kg 27 Pietruszka zielona sucha 150 kg 28 Soczewica 550 kg 29 Koper suchy 100 kg 30 Musztarda (pojemniki waga do 5 kg) 300 kg Część II (Ryby) CPV 15220000-6 L.p. Nazwa produktu Ilość 1 Filet z mintaja „bez glazury” mrożony w technologii shatterpack (SHP) w opakowaniach kartonowych do 25kg - wygląd: brak oznak rozmrożenia, filety całe bez skóry, ości i obcych zanieczyszczeń; - zapach: właściwy dla ryb mrożonych, po rozmrożeniu zapach ryby świeżej, niedopuszczalny gnilny; - tkanka mięsna: jasna o naturalnej barwie, charakterystycznej dla danego gatunku, bez plam i przebarwień; po rozmrożeniu sprężysta, nie rozpadająca się, o prawidłowym zapachu; - właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brak zanieczyszczeń fizycznych, chemicznych, brak oznak i obecności pleśni, szkodników, brak zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakterii chorobotwórczych. Cechy dyskwalifikujące: filety z uszkodzoną glazurą Ryba mrożona musi posiadać co najmniej 30 dniowy termin przydatności do spożycia. Ryby muszą być dostarczane w oryginalnych, nieuszkodzonych, szczelnych , zamkniętych, prawidłowo oznakowanych w języku polskim opakowaniach, z podaną informacją dotyczącą nazwy produktu, ilości, terminu ważności oraz nazwy i adresu producenta 700 kg   2 Kotlet rybny – produkt garmażeryjny gotowy do spożycia. Zawartość ryby nie mniej niż 40% masy mięsnej. Opakowania kartonowe do 5kg - wygląd: brak oznak uszkodzenia, kotlety bez ości i obcych zanieczyszczeń; - zapach: właściwy dla ryby świeżej, niedopuszczalny gnilny; -właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brak zanieczyszczeń fizycznych, chemicznych, brak oznak i obecności pleśni, szkodników, brak zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakterii chorobotwórczych. Kotlety muszą posiadać co najmniej 5 dniowy termin przydatności do spożycia Kotlety muszą być dostarczane w oryginalnych, nieuszkodzonych, szczelnych , zamkniętych, prawidłowo oznakowanych w języku polskim opakowaniach, z podaną informacją dotyczącą nazwy produktu, ilości, terminu ważności oraz nazwy i adresu producenta 3700 kg Część III (Konserwy rybne) CPV 15240000-2 L.p. Nazwa produktu Ilość 1 Konserwa Szprot w sosie pomidorowym z samootwieraczem 1500 kg 2 Konserwa Sałatka rybna typu „Neptun” lub równoważne z samootwieraczem 2800 kg 3 Konserwa Paprykarz szczeciński z samootwieraczem 3000 kg 4 Konserwa Śledź w sosie pomidorowym z samootwieraczem 1500 kg (dowolne opakowanie o gramaturze w pełnych dziesiątkach gram np. 200g, 330g- nie dopuszcza się opakowań o wadze np. 225g, 175g, itp) Część IV (Tłuszcze) CPV 15412200-1 L.p. Nazwa produktu Ilość 1 Tłuszcz roślinny (typu margaryna) do smarowania pieczywa o zawartości tłuszczu min 20% w kostkach od 200g do 500g* 18000 kg 2 Tłuszcz roślinny do smarowania (typu masło roślinne lub równoważne) o zawartości tłuszczu od 60% do 80% w kostkach od 150g do 300g* 2500 kg 3 Olej roślinny** 2200 litrów *Termin do spożycia minimum 14 dni liczony od dnia dostawy **Termin przydatności do spożycia minimum 2 miesiące liczony od dnia dostawy Część V (Mleko granulowane) CPV 15511700-0 L.p. Nazwa produktu Ilość 1 Mleko odtłuszczone granulowane (minimalna zawartość białka - 34%, bez domieszki oleju roślinnego, dopuszcza się opakowania do 20 kg) 1500 kg Termin przydatności do spożycia minimum 2 miesiące liczony od dnia dostawy Część VI (Nabiał) CPV 15542100-0 L.p. Nazwa produktu Ilość 1 Ser twaróg półtłusty w kostkach o wadze 0,2-1kg 6800 kg 2 Serek fromage naturalny (w opakowaniu 100 gram) 1350 kg 3 Serek granulowany czysty (w opakowaniach od 100g do 200g) 650 kg 4 Śmietana 12% 2400 litrów 5 Ser topiony czysty (op. 100 gram) o zawartości tłuszczu nie mniej niż 27% 1700 kg 6 Jogurt owocowy 100-150g 3000 sztuk 7 Jogurt naturalny 100-150g 3000 sztuk 8 Serek kanapkowy 125 – 150g 650 kg 9 Serek homogenizowany 150-200g 4000 szt Termin do spożycia minimum 14 dni liczony od dnia dostawy Część VII (Konserwy mięsne) CPV 15131000-5 l.p. Nazwa produktu ilość 1 Pasztet drobiowy czysty (bez dodatków) w alupack o wadze w zakresie 90-130g w pełnych dziesiątkach gram, np. 90, 100, ..., 130g – nie dopuszcza się opakowań o wadze np. 95g, 105g, itp 2000 kg 2 Szynka mielona drobiowa sterylizowana w alupack o wadze w zakresie 90-130g w pełnych dziesiątkach gram, np. 90, 100, ..., 130g – nie dopuszcza się opakowań o wadze np. 95g, 105g, itp 2000 kg Termin przydatności do spożycia minimum 2 miesiące liczony od dnia dostawy * o wadze w zakresie 90-130g w pełnych dziesiątkach gram, np. 90, 100, ..., 130g - nie dopuszcza się opakowań o wadze np. 95g, 105g, itp) ** dowolne opakowanie o gramaturze w pełnych dziesiątkach gram np. 200g, 330g- nie dopuszcza się opakowań o wadze np. 225g, 175g, itp. Uwaga: aby oferta dotycząca danej części była ważna musi być kompletna tzn. zawierać ceny wszystkich art. wchodzących w skład danej części. Do oceny oferty brana jest pod uwagę tylko cena całej części. Asortyment będzie dostarczany sukcesywnie, zgodnie z indywidualnymi zamówieniami w okresie od 01.04.2018 (jednak nie wcześniej niż od dnia podpisania umowy) do 31.03.2019 według poniższych zasad: Nabiał– dostawy nie rzadziej niż 1-2 razy w tygodniu Tłuszcze– dostawy nie rzadziej niż 1-2 raz w tygodniu Konserwy rybne– dostawy nie rzadziej niż 1-2 razy w miesiącu Konserwy mięsne– dostawy nie rzadziej niż 1 - 2razy w miesiącu Artykuły ogólnospożywcze– dostawy nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu Ryby – dostawy nie rzadziej niż 1-2 razy w miesiącu Mleko granulowane – dostawy nie rzadziej niż 1 raz na 2 miesiące Wszystkie objęte zamówieniem produkty dostarczane będą w opakowaniach dopuszczonych do kontaktu z żywnością. Do każdego opakowania powinna być dołączona etykieta z opisem jego zawartości, powinno zawierać: nazwę dostawcy – producenta, adres, nazwę produktu, masę netto produktu, datę – termin produkcji i przydatności do spożycia (należy spożyć do ... miesiąc, rok), oraz warunki przechowywania. Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczany do zamawiającego w początkowym terminie jego przydatności do spożycia lub daty minimalnej trwałości. Termin przydatności do spożycia licząc od daty dostawy musi wynosić co najmniej 14 dni. 2. Przedmiot zamówienia, a także sposób jego przewozu powinien spełniać wymagania wymienione w obowiązujących krajowych i unijnych przepisach prawa dotyczącego produkcji i obrotu żywnością, a w szczególności: a) Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. Z 2015 poz. 594 z późn. zm.); b) Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2015 poz. 678 z późn. zm.); c) Rozporządzenia (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002r. ustanawiającego ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności (Dz. Urz. WE L 31 z 01.02.2002, str. 1; Dz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 15, t. 6, str. 463 z późn. zm.); d) Rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 1 - 54; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, tom 34, str. 319 – 337, z późn. zm.); e) Rozporządzenia (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz. Urz. UE L 338 z 13.11.2004 r., str. 4 – 17, z późn. zm.); f) Rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) nr 543/2011 ustanawiającego szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia Rady (WE) nr 1234/2007 w odniesieniu do sektora owoców i warzyw oraz sektora przetworzonych owoców i warzyw (Dz. U. UE. L.2011.157.1 z dnia 15 czerwca 2011r.); g) Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 czerwca 2007 r. w sprawie dostaw bezpośrednich środków spożywczych (Dz. U. z 2007 r. nr 112, poz. 774). /jeżeli dotyczy/ 3. Wykonawca zrealizuje dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego (44-268 Jastrzębie-Zdrój, ul. C.K. Norwida 23) własnym transportem, na własny koszt. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych. Koszty rozładunku przedmiotu zamówienia w całym okresie obowiązywania umowy ponosi Wykonawca. 4. Dostawy realizowane co najmniej od poniedziałku do soboty w godzinach 800-1200 w terminach i ilościach uzgodnionych z przedstawicielami Zamawiającego. Każde zamówienie złożone będzie za pośrednictwem telefonu, faxu bądź e-mail najpóźniej do godziny 14°° w dzień poprzedzający dostawę. Zamawiający zastrzega, iż wjazd do jednostki będzie odbywał się bez zbędnej zwłoki, jednakże czas wjazdu pojazdu Wykonawcy może być ograniczony względami bezpieczeństwa jednostki penitencjarnej, co w konsekwencji może wydłużyć czas oczekiwania na wjazd na jej teren. 5. Ilość przedmiotu zamówienia jest ilością maksymalną, jaką może zamówić Zamawiający i może ona ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego, przy czym proporcjonalnemu zmniejszeniu ulega również cena całkowita wynikająca z przeprowadzonego postępowania przetargowego. 6. Zamawiający, w okresie obowiązywania umowy, zobowiązuje się do odbioru od Wykonawcy dostaw asortymentu obejmujących 70% (siedemdziesiąt procent) ilości przedmiotu zamówienia wskazanego przez Zamawiającego. Zamawiający będzie żądał przy każdej dostawie wystawionego Handlowego Dokumentu Identyfikacyjnego. 7. Wymagania w zakresie znakowania i opakowań: a) Produkt oznakowany będzie zgodnie z obowiązującym prawem sanitarnym. Każde opakowanie transportowe musi zawierać etykietę zawierającą co najmniej następujące dane:  nazwę produktu ,  masę netto,  nazwę dostawcy-producenta, adres  kraj pochodzenia  warunki przechowywania oraz pozostałe informacje zgodnie z obowiązującym prawem.   b) Materiały opakowaniowe i opakowania powinny być przechowywane w warunkach nieobniżających ich jakości, a przed użyciem sprawdzone pod względem uszkodzeń, czystości i zapachu. 8. Zamawiający zobowiązuje jednocześnie Wykonawcę do tego, aby jakość dostarczanych artykułów spożywczych będących przedmiotem niniejszego zamówienia, sposób ich pakowania, a także rodzaj używanych opakowań zbiorczych oraz w stosowanych normach i powszechnie obowiązujących przepisach prawa powodowały obniżenie ponoszonych przez Zamawiającego kosztów przechowywania, przygotowania i dystrybucji dostarczanych artykułów i wytwarzanych z nich potraw jak również kosztów wywozu i utylizacji powstałych odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15890000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. 2. Zamawiający określa wadium na kwoty: a) Dla części I (art. Ogólnospożywcze) - 2000.00 złotych b) Dla części II (ryby) - 700.00 złotych c) Dla części III (konserwy rybne) - 1000.00 złotych d) Dla części IV (tłuszcze) - 2000.00 złotych e) Dla części V (mleko granulowane) - 500.00 złotych f) Dla części VI (nabiał) - 2000.00 złotych g) Dla części VII (konserwy mięsne) - 500.00 złotych W przypadku oferty składanej na kilka części kwoty wymaganego wadium należy zsumować. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) Pieniądzu; b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; c) Gwarancjach bankowych; d) Gwarancjach ubezpieczeniowych; e) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 06-03-2018r. do godziny 10:00 Nazwa i numer konta: Zakład Karny w Jastrzębiu-Zdroju, ul. C.K. Norwida 23 44-268 Jastrzębie Zdrój Konto: NBP O/O Katowice numer konta: 86 1010 1212 3069 0013 9120 0000 z dopiskiem „WADIUM DKW.2232.2.2018.OS dla części …..” Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed upływem terminu składania ofert zostało uznane konto zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach