Wojskowy Instytut Medyczny ogłasza przetarg
- Adres: 00-909 Warszawa, ul.Szaserów 128
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 681-67-49 , fax. 022 681-67-49
- Data zamieszczenia: 2009-10-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Instytut Medyczny
ul.Szaserów 128 128
00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 681-67-49, fax. 022 681-67-49
REGON: 01529448700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wim.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
sprzęt medyczny Urządzenie do terapii ruchowej dla chorych z niedowładami wiotkimi i spastycznymi wraz z przystawką kończyn górnych - 1szt Kardiologiczny System Rehabilitacyjny wraz z 2 cyklometrami - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
pakiet nr 1 Urządzenie do terapii ruchowej dla chorych z niedowładami wiotkimi i spastycznymi wraz z przystawką kończyn górnych - 1szt pakiet nr 2 Kardiologiczny System Rehabilitacyjny wraz z 2 cyklometrami - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331584006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: * posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, * posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadają pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia mu potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,* znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,* nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca:- spełnia przesłanki art. 22 ustawy oraz - nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, zobowiązany jest do dostarczenia nw. dokumentów (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wypełniony załącznik nr 1 do siwz; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Uwaga ! Brak jakiegokolwiek oświadczenia lub dokumentu, jak również złożenie go w nieodpowiedniej formie lub o niewłaściwej treści, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wim.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostosowanie do obowiązujących przepisów p. poż. wraz z przebudową pomieszczeń koniecznych do użytkowania obiektu zgodnie z przeznaczeniem - Pawilon szpitalny Nr 1 - wyposażenie specjalistycznego oddziału rehabilitacji neurologicznej
Dodano: 2015-10-12 - Dostosowanie do obowiązujących przepisów p.poż wraz z przebudową pomieszczeń koniecznych do użytkowania obiektu zgodnie z przeznaczeniem - Pawilon szpitalny nr 1 - wyposażenie hydroterapii i kinezyterapii
Dodano: 2015-09-17 - DOSTAWĘ SPRZĘTU MEDYCZNEGO z podziałem na 2 pakiety
Dodano: 2013-02-19 - dostawa urządzeń medycznych
Dodano: 2011-08-29 - Dostawa światłowodów światła czerwonego do lasera holmowego Stone Light (ZP-32/2009)
Dodano: 2009-03-19