Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 09-402 Płock, ul. Kościuszki 28
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 24 3645100, 3645124 , fax. 24 3645102, 3645249
- Data zamieszczenia: 2013-02-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
ul. Kościuszki 28 28
09-402 Płock, woj. mazowieckie
tel. 24 3645100, 3645124, fax. 24 3645102, 3645249
REGON: 61141659000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalplock.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWĘ SPRZĘTU MEDYCZNEGO z podziałem na 2 pakiety - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
DOSTAWĘ SPRZĘTU MEDYCZNEGO z podziałem na 2 pakiety: Pakiet Nr 1 - Stół rehabilitacyjny, co najmniej dwuczęściowy z regulacją wysokości - szt. 2 i szyna do ćwiczeń biernych stawu kolanowego i biodrowego - szt. 1; Pakiet nr 2 - Dwukanałowy aparat do elektroterapii - szt. 2; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331584006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalplock.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostosowanie do obowiązujących przepisów p. poż. wraz z przebudową pomieszczeń koniecznych do użytkowania obiektu zgodnie z przeznaczeniem - Pawilon szpitalny Nr 1 - wyposażenie specjalistycznego oddziału rehabilitacji neurologicznej
Dodano: 2015-10-12 - Dostosowanie do obowiązujących przepisów p.poż wraz z przebudową pomieszczeń koniecznych do użytkowania obiektu zgodnie z przeznaczeniem - Pawilon szpitalny nr 1 - wyposażenie hydroterapii i kinezyterapii
Dodano: 2015-09-17 - dostawa urządzeń medycznych
Dodano: 2011-08-29 - sprzęt medyczny Urządzenie do terapii ruchowej dla chorych z niedowładami wiotkimi i spastycznymi wraz z przystawką kończyn górnych - 1szt Kardiologiczny System Rehabilitacyjny wraz z 2 cyklometrami
Dodano: 2009-10-16 - Dostawa światłowodów światła czerwonego do lasera holmowego Stone Light (ZP-32/2009)
Dodano: 2009-03-19