Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Grudziądzka 159
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6398119, 6398166 , fax. 056 6398120
- Data zamieszczenia: 2015-09-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o.
ul. Grudziądzka 159 159
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6398119, 6398166, fax. 056 6398120
REGON: 87052597300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.torun.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzęt do zimowego utrzymania dróg - pługi drogowe i posypywarki soli - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch kompletów sprzętu przeznaczonego do zimowego utrzymania dróg. Każdy komplet składa się z jednego fabrycznie nowego z roku produkcji 2015 pługa drogowego przeznaczonego do pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej 16 Mg i jednego rozsypywacza soli o pojemność skrzyni ładunkowej na materiały uszarstniające (sól, piasek) nie mniejszej niż 4 m?. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w zał.6 siwz Rozdział II. Integralną częścią niniejszej siwz jest projekt umowy, którego postanowienia należy uwzględnić przygotowując ofertę. Zamawiający zakupi przedmiot zamówienia w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu. Wymagane warunki leasingu: 1) Zamawiający wymaga: 48 miesięcznego okresu leasingu. Raty leasingowe winny być przedstawione w harmonogramie spłat jako równe w całym okresie trwania umowy. Kalkulacja rat leasingowych winna zostać obliczona przez Wykonawcę przy zastosowaniu zmiennego kosztu pieniądza przy stawce WIBOR 1M z dnia wszczęcia postępowania i winna uwzględniać stałą marżę Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy. 2) zaangażowania środków własnych zwanych opłatą wstępną na poziomie 20 % wartości netto + podatek VAT przedmiotu umowy. 3) Zamawiający deklaruje wykup przedmiotu zamówienia w wysokości 10% wysokości początkowej dostarczonego przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 342100001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane - 5000 zł (pięć tysięcy złotych )
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpo.torun.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną