Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Grudziądzka 159
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6398119, 6398166 , fax. 056 6398120
- Data zamieszczenia: 2014-07-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o.
ul. Grudziądzka 159 159
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6398119, 6398166, fax. 056 6398120
REGON: 87052597300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzęt do zimowego utrzymania dróg - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch kompletów sprzętu przeznaczonego do zimowego utrzymania dróg składających się z jednego fabrycznie nowego z roku produkcji 2014 lub 2013 pługa drogowego przeznaczonego do pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej 16 Mg i jednego rozsypywacza soli o pojemność skrzyni ładunkowej na materiały zwalczające śliskość nie mniejszej niż 4 m?. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Rozdziale II siwz. Integralną częścią niniejszego zamówienia jest projekt umowy odrębny dla każdego zadania, którego postanowienia należy mieć n względzie przygotowując ofertę. Zamawiający podzielił zamówienie na 2 zadania: Zadanie 1. Sprzęt do zimowego utrzymania dróg - leasing operacyjny. Przedmiotem zamówienia dla tego zadania jest dostawa w formie leasingu operacyjnego 1 kompletu sprzętu do zimowego utrzymania dróg na który się składa pług odśnieżny i solarka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Rozdziale II siwz. Wymagane warunki leasingu: Zamawiający wymaga: 48 miesięcznego okresu leasingu. Raty leasingowe winny być przedstawione w harmonogramie spłat jako równe w całym okresie trwania umowy. Kalkulacja rat leasingowych winna zostać obliczona przez Wykonawcę przy zastosowaniu zmiennego kosztu pieniądza przy stawce WIBOR 1M i winna uwzględniać stałą marżę Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy. Zaangażowania środków własnych zwanych czynszem inicjalnym na poziomie 10 % wartości netto + podatek VAT przedmiotu umowy. Zamawiający deklaruje wykup przedmiotu zamówienia w wysokości 10% wysokości początkowej dostarczonego przedmiotu zamówienia. Zadanie 2 Sprzęt do zimowego utrzymania dróg. Przedmiotem zamówienia dla tego zadania jest dostawa 1 kompletu sprzętu do zimowego utrzymania dróg na który się składa pług odśnieżny i solarka. Zapłata po wykonaniu zamówienia w formie przelewu na rachunek wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Rozdziale II siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 342100001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpo.torun.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną