Przetargi.pl
Sprzęt do wyposażenia gabinetów w podziale na 13 zadań

Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 01-401 Warszawa, ul. Górczewska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 223 211 470 , fax. 223 211 406
  • Data zamieszczenia: 2020-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o.
    ul. Górczewska 89
    01-401 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 223 211 470, fax. 223 211 406
    REGON: 16441803000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.attis.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Prawa Handlowego art. 3 ust. 1 pkt 3 lit. a)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzęt do wyposażenia gabinetów w podziale na 13 zadań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu do wyposażenia gabinetów w podziale na 13 zadań do Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjnego i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o. o. w Warszawie przy ul. Górczewskiej 89. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzynaście oddzielnych zadań, jednocześnie jest to podział zamówienia na części (zadania): zadanie nr 1 – poz. 1; zadanie nr 2 - poz. 1; zadanie nr 3 - poz. 1;zadanie nr 4 - poz. 1;zadanie nr 5 - poz. 1;zadanie nr 6 - poz. 1;zadanie nr 7 - poz. 1;zadanie nr 8 - poz. 1;zadanie nr 9 - poz. 1;zadanie nr 10 - poz. 1;zadanie nr 11 - poz. 1;zadanie nr 12 - poz. 1;zadanie nr 13 - poz. 1; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają formularze asortymentowo - cenowe dla zadań nr 1-13 , stanowiące załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ Określenie przedmiotu zamówienia wg CPV: kod główny: 39150000-8 Różne meble i wyposażenie,33192300-5 meble medyczne z wyjątkiem łóżek i stołów,34911100-7 wózki,39831700-3 automatyczne dozowniki do mydła Przedmiot zamówienia dostarczony w ramach realizacji umowy musi być zakupiony w oficjalnym kanale sprzedaży. Przedmiot zamówienia dostarczony w ramach niniejszej umowy musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieregenerowany. Przez stwierdzenie "fabrycznie nowy" należy rozumieć przedmiot umowy zapakowany i dostarczony w opakowaniu oryginalnym, nienaruszonym i posiadać zabezpieczenie zastosowane przez producenta. Przedmiot zamówienia musi być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich. Przez "wadę fizyczną" należy rozumieć również jakąkolwiek niezgodność ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. We wszystkich przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w SIWZ. Użyte w SIWZ określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami: lub równoważne. Proponowane rozwiązania równoważne muszą być o takich samych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych lub je przewyższać. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Oferowany sprzęt posiada aktualne polskie lub obowiązujące w Unii Europejskiej świadectwa /certyfikaty dopuszczenia do stosowania. Oferowany przedmiot zamówienia, musi być na dzień składania ofert dopuszczony do sprzedaży i produkcji, jak również w dniu składania ofert nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. Wymaganie to musi być spełnione również w dniu realizacji dostawy po podpisaniu umowy. Przedmiot zamówienia musi być oznaczony znakiem CE. Okres gwarancji dla oferowanego sprzętu stanowiący przedmiot zamówienia: 1) dla zadań nr 1-11 musi wynosić minimum 12 miesięcy, 2) dla zadań nr 12 i 13 musi wynosić minimum 24 miesiące, od daty odbioru przedmiotu umowy stwierdzonego Protokołem Odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach