Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku ogłasza przetarg
- Adres: 37200 Przeworsk, ul. Słowackiego
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 648-97-24
- Data zamieszczenia: 2017-05-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku
ul. Słowackiego 17
37200 Przeworsk, woj. podkarpackie
tel. 016 648-97-24 - I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż wg. potrzeb zamawiającego masy mineralno - bitumicznej grysowo żwirowej „na gorąco” w sezonie 2017 - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
: Sprzedaż masy mineralno – bitumicznej grysowo – żwirowej „na gorąco” z przeznaczeniem do remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych ilości - wg potrzeb zamawiającego. Wytwórnia, z której Zamawiający będzie odbierał masę mineralno – bitumiczną musi znajdować się na terenie powiatu przeworskiego. Oferowana masa mineralno-bitumiczna powinna spełniać warunki techniczne przewidziane dla dróg o natężeniu ruchu KR-1 do KR-2, w przypadku udowodnionych niezgodności dostarczonego produktu koszty badań obciążają dostawcę (wytwórcę) a wartość zakwestionowanej dostawy zostanie obniżona o połowę. • zamówienie obejmuje sprzedaż masy mineralno bitumicznej „na gorąco”, z wytwórni oferenta, • ilość kupowanej masy – w trakcie całego sezonu partiami, których ilość i termin będzie zależeć od możliwości finansowych i realnych potrzeb zamawiającego; szacunkowa ilość zamówienia w ciągu całego sezonu to 400 ton; • odbiór masy z wytwórni oferenta zlokalizowanej na terenie Powiatu Przeworskiego – na koszt zamawiającego 3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP. 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp. 1) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. a) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót. Zamawiający ma na myśli wszystkich pracowników fizycznych, bezpośrednio zaangażowanych w procesie budowy. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową czy kierowców. b) Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej, będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). 2) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób , o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę ww. warunku. a) Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy imienny wykaz wszystkich osób, które będą brały udział w realizacji zamówienia ze wskazaniem podstawy dysponowania tymi pracownikami. W przedstawionym wykazie, wykonawca wymieni także osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji informacji o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę poprzez; - żądanie przedstawienia kserokopii umów o pracę, Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania zwrócenie się do właściwych urzędów o potwierdzenie faktu zatrudnienia u wykonawcy (lub podwykonawcy), legitymowania osób wykonujących roboty na placu budowy, b) Nieprzedłożenie przez wykonawcę kopii umów zawartych przez wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym zgodnie pkt 2a, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09240000-3
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa kationowej emulsji asfaltowej w roku kalendarzowym 2024 dla Zarządu Dróg Powiatowych w Dębicy
Dodano: 2024-01-26 - Dostawa kationowej emulsji asfaltowej
Dodano: 2020-12-30 - Sprzedaż wg. potrzeb zamawiającego emulsji asfaltowej K1-65 (drogowa, kationowa)
Dodano: 2020-02-18 - „Dostawa kationowej emulsji asfaltowej”
Dodano: 2020-01-28 - „Sprzedaż wg. potrzeb zamawiającego masy mineralno - bitumicznej grysowo żwirowej „na gorąco” w sezonie 2019”
Dodano: 2019-03-14 - Dostawa kationowej emulsji asfaltowej
Dodano: 2019-03-04 - „Sprzedaż wg. potrzeb zamawiającego emulsji asfaltowej K1-65 (drogowa, kationowa)”
Dodano: 2019-02-18 - Dostawa kationowej emulsji asfaltowej
Dodano: 2018-04-12 - Sprzedaż wg. potrzeb zamawiającego masy mineralno - bitumicznej grysowo żwirowej „na gorąco” w sezonie 2018
Dodano: 2018-03-22 - Sprzedaż wg. potrzeb zamawiającego masy mineralno - bitumicznej grysowo żwirowej „na gorąco” w sezonie 2018
Dodano: 2018-03-06