Przetargi.pl
Dostawa kationowej emulsji asfaltowej

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 39-200 Dębica, ul. Parkowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 146 803 155 , fax. 146 803 155
  • Data zamieszczenia: 2020-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Parkowa 28
    39-200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 146 803 155, fax. 146 803 155
    REGON: 85166523200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.rde.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kationowej emulsji asfaltowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa kationowej emulsji asfaltowej wg normy PN- EN 13808:2013 C65B3 PU/RC do powierzchniowych utrwaleń i remontów cząstkowych na drogach obciążonych ruchem KR1-KR4 a)Dostawę emulsji Wykonawca musi dostarczyć na wskazane przez Zamawiającego miejsce, w ciągu umówionego terminu ODM Brzostek lub ODM Pilzno. b)Nie zapewniamy ciągłego odbioru. c)Wielkość jednorazowej dostawy emulsji będzie wynosiła około 3,0 – 5,0 ton – w celu bezpośredniego wykorzystania emulsji do remontu. Zamawiający nie posiada odpowiedniego zbiornika, ani placu na magazynowanie emulsji. IV. ZAKRES DOSTAWY Szacunkowa ilość zamówienia obejmować będzie około 100 ton emulsji . Zamawiający gwarantuje odbiór 60% ilości dostawy, a pozostała część będzie zamawiana, jeśli wystąpi taka potrzeba. V.SPOSÓB REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Dostawa emulsji będzie następować sukcesywnie – wg potrzeb Zamawiającego. (loco Zamawiający)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09240000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą,15.3.5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; oraz inne dokumenty wymagane SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach