Nadleśnictwo Jugów ogłasza przetarg
- Adres: 57-430 Ludwikowice Kłodzkie, ul. Główna 149
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 074 8722452 , fax. 074 8722279
- Data zamieszczenia: 2010-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Jugów
ul. Główna 149 149
57-430 Ludwikowice Kłodzkie
tel. 074 8722452, fax. 074 8722279
REGON: 93102394800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.lasy.gov.pl/jugow
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zarządca Mienia Skarbu Państwa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż-kupno kamienia drogowego z przeznaczeniem na remonty i naprawy dróg leśnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamówienie dotyczy zakupu kamienia drogowego w asortymentach i ilościach określonych poniżej w pkt.2. Cena kamienia powinna zawierać koszty załadunku. Zamawiający będzie realizował zamówienie wg potrzeb maksymalnie do podanych ilości w złożonym zapotrzebowaniu do dnia 31.12.2010 r. Wymagane jest, aby Sprzedawca wskazał miejsce z którego Zamawiający będzie dokonywał odbioru kamienia. Rozliczenie zamówienia odbywać się będzie w okresach 14-dniowych, wg ilości pobranego materiału na podstawie wystawionej faktury przez Sprzedawcę. Do faktury należy dołączyć potwierdzenie przez kierowcę pobranych ilości, wg dokumentu WZ. 2. Zamówienie podzielono na trzy pakiety w których określono asortymenty i ilości kamienia wg zapotrzebowania na dany obszar terenu Nadleśnictwa Jugów. PAKIET I powinien zapewnić odbiór kamienia w odległości drogowej do 15 km. od miejsca: w m. Czerwieńczyce na krzyżówce w kierunkach: Nowa Wieś, Wojbórz, Bożków. lp Nazwa towary /wg. frakcji/ Ilość do zapotrzebowania T 1 Tłuczeń (kamień łamany) /frakcji 31-125 mm/ 600,- 3 Niesort /mieszanka / /frakcji 0-63 mm/ 400,- PAKIET II powinien zapewnić odbiór kamienia w odległości drogowej do 15 km. od miejsca: główne skrzyżowanie ze światłami w m. Słupiec. lp Nazwa towary /wg. frakcji/ Ilość do zapotrzebowania T 1 Tłuczeń (kamień łamany) /frakcji 31-125 mm/ 300,- 3 Niesort /mieszanka/ /frakcji 0-63 mm/ 200,- PAKIET III powinien zapewnić odbiór kamienia w odległości drogowej do 15 km. od miejsca: w m. Ludwikowice Kł. na krzyżówce w kierunku: Nowa Ruda, Jugów, Głuszyca. lp Nazwa towary /wg. frakcji/ Ilość do zapotrzebowania T 1 Tłuczeń (kamień łamany) /frakcji 31-125 mm/ 1.200,- 3 Niesort /mieszanka/ /frakcji 0-63 mm/ 400,- 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Sprzedawca może składać ofertę na dowolną ilość pakietów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441131408
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Pakiet nr I - 900,- zł. Pakiet nr II - 400,- zł. Pakiet nr III - 1.500,- zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w formach i na zasadach określonych w art. 45 ust 6 -8 ustawy Prawo zamówień publicznych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Sprzedawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2008 r. nr 171 poz.1058 z późn. zm) - wg właściwego załącznika nr 2 - 2.2 do SIWZ. 2. Złożenie oferty jest zgodne z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3.Wymagane jest, aby wskazane przez Sprzedawcę miejsce poboru kamienia, od punku centralnego w danym pakiecie, znajdowało się w odległości nie dalej niż 25 km. Oferta ze wskazanym miejscem odbioru odległym dalej niż 25 km podlegać będzie odrzuceniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający przyjmuje kserokopię p/w dokumentów, tylko takie, które są poświadczone zapisem /zgodne z oryginałem/ i podpisane przez Sprzedawcę lub upoważnioną przez niego osobę do podpisywania dokumentów. W przypadku upoważnienia osoby należy dołączyć stosowny dokument pełnomocnictwa. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu w przypadku gdy kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwość co do jej prawidłowości. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 2-2.2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków z Ustawy Prawo Zamówień Publicznych art.24 dokonana zostanie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych powyżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki te Sprzedawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe w myśl art. 26 pkt.3 i pkt. 4. Oferta Sprzedawcy wykluczonego z postępowania podlegać będzie odrzuceniu. 3. Potwierdzoną kopię aprobaty technicznej zgodności oferowanego kamienia z PN i dokumentem stwierdzającym iż, oferowany kamień nie stanowi zagrożenia dla środowiska i nadaje się do użycia przy budowie dróg. Niespełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: odległość odbioru kamienia od wyznaczonego miejsca w danym pakiecie
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl/jugow
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną