Przetargi.pl
Przewóz materiałów masowych i kubaturowych w roku 2010

Nadleśnictwo Jugów ogłasza przetarg

  • Adres: 57-430 Ludwikowice Kłodzkie, ul. Główna 149
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 074 8722452 , fax. 074 8722279
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Jugów
    ul. Główna 149 149
    57-430 Ludwikowice Kłodzkie
    tel. 074 8722452, fax. 074 8722279
    REGON: 93102394800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.lasy.gov.pl/jugow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zarządca Mienia Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przewóz materiałów masowych i kubaturowych w roku 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie: Transport materiałów masowych pojazdami przystosowanymi do ich przewozu. Głównym zadaniem będzie transport kamienia na drogi leśne wraz z rozścieleniem w koleinach oraz przewóz piasku wraz z posypywaniem dróg w okresie zimowym, a także przewóz materiałów kubaturowych. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Nie dopuszcza się powierzania robót podwykonawcom bez zgody zamawiającego. 4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 5. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Wymagany termin realizacji zamówienia: rozpoczęcie w dniu podpisania umowy, zakończenie 31.01.2011 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601221309
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000 PLN Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank BZ WBK S.A.I/O Nowa Ruda konto nr 18 1090 2330 0000 0005 9601 5415 przed upływem terminu składania ofert. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, tj.: do przewozu towarów masowych - samochody ciężarowe ogólnego przeznaczenia, a do transportu kamienia drogowego samochody samowyładowcze, 2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. do obsługi samochodów zatrudniają kierowców i operatorów posiadających uprawnienia niezbędne do obsługi posiadanego sprzętu, 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Dokumenty konieczne do przedłożenia w celu potwierdzenia spełnienia warunków wymienionych w pkt. 8: A: 1) oświadczenie stwierdzające, że osoby, które będą wykonywały zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia w zakresie kierowania pojazdami ciężarowymi po drogach publicznych oraz wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywały zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 7, 2) wykaz i opis, niezbędnych do wykonania zamówienia, samochodów specjalistycznych do przewozu towarów masowych - zał. nr 6. 3) oraz następujące dokumenty: a) aktualny odpis lub wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2008 r. nr 171 poz.1058 z późn. zm) - wg właściwego załącznika nr od 5 do 5.2 do SIWZ, c) złożenie oferty zgodnej z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełniania warunków wymienionych w pkt. 8 dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych powyżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki te Wykonawca spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. B. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1) każdy z Wykonawców oddzielnie musi złożyć oświadczenie na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2008 r. nr 171 poz.1058 z późn. zm.) - wg właściwego załącznika nr nr od 5 do 5.2 do SIWZ, 2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy; 3) Wykonawcy występujący wspólnie mogą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia; do oferty należy załączyć pełnomocnictwo; treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania pełnomocnika. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem lub z każdym Wykonawcą oddzielnie, w zależności od treści zawieranej umowy konsorcjum. 4) W miejscu na wpisanie Wykonawcy należy wpisać dane wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl/jugow
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną