Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego ogłasza przetarg
- Adres: 92-216 Łódź, ul. Czechosłowacka 8/10
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6757070 , fax. 042 6791780
- Data zamieszczenia: 2009-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego
ul. Czechosłowacka 8/10 8/10
92-216 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6757070, fax. 042 6791780
REGON: 00110276000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.csk.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż i instalacja zestawu aparatury do fototerapii promieniami UVA-1 na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego UM w Łodzi przy ul. Czechosłowackiej 8/10. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu aparatury do fototerapii promieniami UVA-1 na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, zgodnie z przedstawionym opisem technicznym przedmiotu zamówienia oraz minimalnymi parametrami urządzenia - Załącznik Nr 2 w części B SIWZ. Oznacza to, iż oferowane urządzenie musi spełnić określone wymogi i parametry. Parametry urządzenia mogą być korzystniejsze, nie mogą być gorsze niż określone w SIWZ. Nie spełnienie choćby jednego z wymogów technicznych czy minimalnych parametrów przedmiotu zamówienia spowoduje odrzucenie oferty. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza zaoferowanie w/w urządzenia lub równoważnego. Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres rzeczowy: - sprzedaż i dostawa zestawu aparatury do fototerapii promieniami UVA-1 do Kliniki Wenerologii i Dermatologii Centralnego Szpitala Klinicznego UM w Łodzi przy ul. Krzemienieckiej 5 do w/w wymienionego pomieszczenia; - instalacja zestawu: -posadowienie aparatury oraz montaż układu chłodzenia, -uruchomienie wszystkich jego funkcji, - przeprowadzenie szkolenia dla personelu wskazanego przez Zamawiającego w zakresie właściwej obsługi urządzenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy tj. osoby prawne, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia albo jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, które nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm. ) i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy j.w. - Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy. - Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 07.04.2004 r. - Dz. U. nr 19, poz. 177 z późn. zm. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.2006 r. - Dz. U. nr 87, poz. 605 z późn. zm. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia dostaw (o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna za spełnienie wymogu, jeśli Wykonawca przedstawi minimum jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia (na który składa ofertę) oraz przedstawi jej potwierdzenie w formie referencji. Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.2006 r. - Dz. U. nr 87, poz. 605 z późn. zm. w celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający może żądać następujących dokumentów: - polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (na kwotę nie mniejszą niż 200.000 PLN).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csk.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu medycznego
Dodano: 2016-07-27 - ZP/88/2016 - Rozbudowa Cyfrowego Systemu Mamografii Amulet Innovality dla Zakładu Diagnostyki Obrazowej Instytutu CZMP w Łodzi
Dodano: 2016-07-26 - Nr spr 130/ZP/16 Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 euro, nie przekraczającej 209 000 euro na dostawy sprzętu medycznego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.
Dodano: 2016-07-22 - ZP/108/2016 Dostawa platformy do sekwencjonowania NGS dla Zakładu Genetyki Instytutu CZMP w Łodzi
Dodano: 2016-07-20 - Nr spr 120/ZP/16 Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 euro, nie przekraczającej 209 000 euro na dostawy sprzętu medycznego i rękawic dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.
Dodano: 2016-07-12 - Dostawy narzędzi medycznych i wielorazowego sprzętu medycznego oraz sprzętu do rehabilitacji dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach
Dodano: 2016-06-22 - 110/ZP/16 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej 209 000 euro na dostawę sprzętu medycznego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.
Dodano: 2016-06-20 - Dostawy specjalistycznego kardiochirurgicznego sprzętu medycznego oraz jednorazowego sprzętu medycznego dla Oddziału Kardiochirurgii
Dodano: 2016-06-14 - 104/ZP/16 postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 euro, nie przekraczającej 209 000 euro na dostawę sprzętu medycznego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa aparatu USG do SPZOZ w Szczercowie
Dodano: 2016-05-31