Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony za zakup usług polegających na ochronie wskazanych obiektów w m. Łódź, m. Jeżewo oraz usługach monitoringu w m. Skierniewice na 2010 r.

Jednostka Wojskowa nr 4474 ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Konstantynowska 85
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 750 21 01 , fax. 042 750 20 15
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa nr 4474
    ul. Konstantynowska 85 85
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 042 750 21 01, fax. 042 750 20 15
    REGON: 47111699900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony za zakup usług polegających na ochronie wskazanych obiektów w m. Łódź, m. Jeżewo oraz usługach monitoringu w m. Skierniewice na 2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są świadczone na rzecz Zamawiającego usługi ochrony fizycznej osób i mienia realizowane zgodnie z przepisami o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 196, poz. 1631) oraz Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej w sprawie ochrony przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne terenów komórek i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej (Dz. U. z 1999 r. Nr 60, poz. 647 ze zm.) i innymi aktami wykonawczymi obowiązującymi w tym zakresie oraz Instrukcją o ochronie obiektów wojskowych OIN 3 2008. Poprzez ochronę fizyczną rozumie się działanie Wykonawcy za pośrednictwem odpowiednio wyposażonych (w środki przymusu bezpośredniego) i posiadających wymagane licencje pracowników ochrony, mające na celu zapobieganie przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu jednostki tj. wszystkich budynków kompleksu oraz mienia w nich się znajdującego zabezpieczonych fizycznie przez użytkowników poszczególnych pomieszczeń w tych budynkach, zgodnie z przekazanym wykazem, przeciwdziałanie powstaniu szkód wynikających z tych zdarzeń oraz niedopuszczenie do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony, a także zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom i osobom trzecim znajdującym się w tych kompleksach. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy ZADANIA: ZADANIE NR 1 - ochrona fizyczna kompleksu nr 2466 w m. Łódź, ul. Legionów 83; ZADANIE NR 2 - ochrona fizyczna kompleksu nr 5740 w m. Jeżewo; ZADANIE NR 3 - ochrona obiektu WKU w Skierniewice ul. Batorego 64a (wyposażonego w TUSiA) w systemie całodobowym, siłami Wykonawcy rozmieszczonymi poza obiektem, przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem mienia metodą monitorowania systemu alarmowego obiektu oraz metodą patrolową. 3. Zamawiający wyznacza osoby do zapoznania potencjalnych Wykonawców z przedmiotem zamówienia, tj.: Zadanie Nr 1 - kpt. Marek TRZONEK tel. 42 7504457, Zadanie Nr 2 - chor. sztab. Daniel MŁYNARSKI tel. 42 7502070, Zadanie Nr 3 - st. chor. Piotr WIPCZYŃSKI tel. 46 8342325 4. Zamawiający w celu zapoznania się potencjalnych Wykonawców z warunkami ochrony kompleksów wchodzących w skład Zadania Nr 2 wyznacza na dzień 19.11.2009r. godz. 9.00 w JW. 4474 Zgierz, ul. Konstantynowska 85 zbiórkę zainteresowanych Wykonawców realizacją tegoż zadania. Dla pozostałych Wykonawców wizje będą organizowane indywidualnie do dnia 24.11.2009r godz. 12:00 po telefonicznym uzgodnieniu terminu z osobą wskazaną w pkt 3. 5. Dla Wykonawców zainteresowanych złożeniem oferty na Zadania 1 i 3 wizje lokalne będą organizowane indywidualnie do dnia 24.11.2009r. godz. 12:00 po telefonicznym uzgodnieniu terminu z osobą wskazaną w pkt. 3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp.; e) posiadają załogi(patrole) interwencyjne złożone z licencjonowanych pracowników ochrony (licencja I stopnia); f) posiadają ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie usług w zakresie ochrony osób i mienia; g) posiadają świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego minim. III stopnia stwierdzające, że Wykonawca posiada zdolność do zapewnienia ochrony informacji niejawnych stanowiących tajemnicę państwową - dotyczy Zadania Nr 1 i 2 h) posiadają kancelarię niejawną o klauzuli Zastrzeżone dotyczy tylko Zadania Nr 2, i) uczestniczyli w wizji lokalnej organizowanej przez Zamawiającego, j) posiadają certyfikat zarządzania jakością w zakresie ochrony osób i mienia AQAP 2110:2006 - dotyczy Zadania Nr 1 i 2; k) posiadają funkcjonujące całodobowo centrum monitorowania - dotyczy Zadania Nr 3; l) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania - składa każdy z Wykonawców oddzielnie. m) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, n) posiadają polisę ubezpieczeniową OC zabezpieczającą powstałe szkody wyniku prowadzonej działalności do kwoty min 100 000,00 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, jakie musi załączyć Wykonawca do składanej oferty : 1. formularz ofertowy - załączniki nr 2 i/lub 2a i/lub 2b do SIWZ; 2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 i art. 24 ustawy Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ; 3. Warunki umowy (podpisana ostatnia strona formularza umowy) - załącznik nr 4 i/lub 4a i/lub 4b do SIWZ. 4. Oświadczenie o posiadaniu kancelarii niejawnej (załącznik nr 5 do SIWZ). Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia faktu posiadania kancelarii niejawnej przez Wykonawcę. 5. Oświadczenie o wyposażeniu wszystkich pracowników ochrony przewidzianych do realizacji zadania w jednolite umundurowanie oraz wyposażenie zgodnie z Ustawą o ochronie osób i mienia (załącznik nr 7 do SIWZ). 6. Oświadczenie o posiadaniu grupy interwencyjnej mogącej w czasie maksymalnie do 30 minut wesprzeć działania pracowników ochrony w obiekcie Zamawiającego w przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowych lub nadzwyczajnych - minimum 2 pracowników ochrony posiadających licencję I-stopnia wyposażonych w broń palną i ostrą amunicję, ustawowe środki przymusu bezpośredniego oraz własne środki łączności wraz z pojazdem gotowym do natychmiastowego użycia w przypadku zaistnienia bezpośredniego zagrożenia (załącznik nr 10 do SIWZ). 7. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na realizację usług ochronnych po ogłoszeniu mobilizacji, wprowadzeniu stanu wojennego lub w czasie wojny oraz przystąpieniu niezwłocznie po podpisaniu umowy do procedury objęcia przedsiębiorstwa militaryzacją na zasadach i w trybie określonym w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 21 maja 2002 w sprawie militaryzacji jednostek organizacyjnych wykonujących zadania na rzecz obronności lub bezpieczeństwa państwa - Dz.U. nr 78 poz. 707 (załącznik nr 8 do SIWZ). 8. zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, data wystawienia dokumentów nie może być wcześniejsza niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzającego odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Treść dokumentów powinna być w języku polskim, a jeśli są wystawione w języku obcym to z pełnym tłumaczeniem na język polski. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których powyżej mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Treść dokumentów powinna być w języku polskim lub z pełnym tłumaczeniem na język polski dokonanym przez tłumacza przysięgłego. 9. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie później niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 10. aktualną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, 11. kserokopię świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego minim.III stopnia dotyczy Zadania Nr 1 i 2, 12. kserokopię certyfikatu zarządzania jakością w zakresie ochrony osób i mienia AQAP 2110:2006 - dotyczy Zadania Nr 1 i 2; 13. kserokopię polisy ubezpieczeniowej OC zabezpieczającej powstałe szkody w wyniku prowadzonej działalności do kwoty min 100 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach