Gmina Miejska Świdnik ogłasza przetarg
- Adres: 21-040 Świdnik, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. (081) 468 66 25 , fax. 081 751 76 08
- Data zamieszczenia: 2009-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świdnik
ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15 15
21-040 Świdnik, woj. lubelskie
tel. (081) 468 66 25, fax. 081 751 76 08 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swidnik.tensoft.pl.
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż i dostawa zestawów obiadowych dla Miejskiego Centrum Usług Socjalnych im. Jana Pawła II w Świdniku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zadania jest sprzedaż i dostarczenie zestawów obiadowych (zupa, drugie danie, kompot), w termosach, do siedziby Zamawiającego oraz we wskazane miejsce, na terenie miasta Świdnika. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi : a)dostarczenie około 60 zestawów obiadowych (zupa, drugie danie, kompot) dziennie w tym : -50 zestawów do siedziby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych -10 zestawów pod wskazany adres na terenie miasta Świdnika b)dostarczanie zestawów obiadowych codziennie tj. od poniedziałku do piątku (oprócz dni świątecznych) c)dostarczanie zestawów obiadowych na godz. 13.00 d)dostarczenie zestawów obiadowych w termosach (wydawanie obiadów w miejscu Zamawiającego, przez pracowników Miejskiego Centrum Usług Socjalnych) e)dostarczenie zestawów obiadowych pod wskazany adres w pojemnikach jednorazowego użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania określone zostały w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555200001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 2000 zl
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, Ocena spełniania w/w warunków wymaganych zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 11 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z powyższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, o których niżej mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. Za osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy uznaje się osoby upoważnione do reprezentowania przedsiębiorcy, wskazane we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej bądź w stosownym pełnomocnictwie, które należy załączyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Jeżeli złożone kserokopie dokumentów będą nieczytelne lub będą budzić wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. W przypadku, gdy załączone do oferty dokumenty zostały sporządzone w języku obcym (w tym dokumenty składane przez wykonawcę zagranicznego) niezbędne jest przedstawienie ich tłumaczenia na język polski poświadczone przez wykonawcę 11.1. Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: Nr doku-mentu Nazwa dokumentu I. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu D 1Oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: D 2Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert D 3Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert D 4Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia D 5Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ) oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie; Wykonawca musi wykazać, iż wykonywał wcześniej usługi podobne do przedmiotu zamówienia (odnośnie prowadzenia stołówki lub innej placówki zbiorowego żywienia, dostarczania zestawów obiadowych ) - minimum jednej w przeciągu ostatnich 3 lat. D 6Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w punkcie poprzednim zostały wykonane należycie. II. Inne oświadczenia i dokumenty, których złożenie jest wymagane od wszystkich wykonawców D 7Dokument potwierdzający wniesienie wadium. D 8W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. D 9W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy. 11.2. Wykonawcy zagraniczni: Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z §2 i §4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swidnik.tensoft.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla IUNG-PIB w Puławach
Dodano: 2016-01-28 - Usługi cateringowe na potrzeby UMWL na rok 2016 [OP-IV.272.145.2015.MON]
Dodano: 2015-12-10 - Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla pacjentów szpitala i ZOL uwzględnieniem diet i kaloryczności dla SP ZOZ w Łęcznej, znak sprawy SP ZOZ -DZ/7/15
Dodano: 2015-03-12 - świadczenie usługi cateringowej dla uczestników warsztatów grupowych; konsultacji grupowych /wykładów grupowych; konsultacji grupowych /podsumowania prowadzonych przez ekspertów zewnętrznych w ramach projektu pn. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim OR.272.4.2015
Dodano: 2015-03-05 - Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla uczestników cyklu szkoleń/warsztatów prowadzonych przez ekspertów zewnętrznych wspomagających proces doskonalenia nauczycieli i dyrektorów biorących udział w sieciach współpracy i samokształcenia w ramach projektu pn. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli w powiecie kraśnickim
Dodano: 2015-02-12 - Obsługa cateringowa bankietu z okazji 70-lecia Państwowego Instytutu Weterynaryjnego - Państwowego Instytutu Badawczego
Dodano: 2015-01-15 - Zakup i dostawa zestawów obiadowych dla Miejskiego Centrum Usług Socjalnych im. Jana Pawła II w Świdniku
Dodano: 2014-12-11 - Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla uczestników cyklu szkoleń (warsztatów szkoleniowych rad pedagogicznych) prowadzonych przez ekspertów zewnętrznych wspomagających proces doskonalenia nauczycieli i dyrektorów szkół w ramach projektu pn. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli w powiecie kraśnickim realizowanego przez Powiat Kraśnicki
Dodano: 2014-12-04 - Świadczenie usług cateringowych podczas Wigilii Rady Miasta Lublin w 2014 roku w Lublinie
Dodano: 2014-10-17 - Świadczenie usługi cateringowej podczas staży u pracodawców w ramach projektu pn. VOCATIONAL PLACEMENT. Program stażowy u pracodawców dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Stanisława Staszica w Parczewie - III etap
Dodano: 2014-10-09