Gmina Łęczna ogłasza przetarg
- Adres: 21-010 Łęczna, Plac Kościuszki 5
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 7521150, 7520397 , fax. 081 7520242
- Data zamieszczenia: 2009-07-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łęczna
Plac Kościuszki 5 5
21-010 Łęczna, woj. lubelskie
tel. 081 7521150, 7520397, fax. 081 7520242
REGON: 43102005500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczna.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż i dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno w workach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż z dostawą 15 Mg mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno w workach. 2.Mieszanka mineralno - asfaltowa ma spełniać co najmniej nw. warunki: a) wyprodukowana na bazie emulsji olejowo - asfaltowej, b) właściwości pozwalające na stosowanie w temperaturach od - 20 stopni C do + 40 stopni C, c) przeznaczona do napraw głównie cząstkowych nawierzchni drogowych sposobem na zimno o kategorii KR1 do KR3, d) miejscowego wyrównania profilu, e) warunki stosowania masy mają być zgodne z (Wytycznymi napraw nawierzchni bitumicznych mieszankami na zimno), wyd. IBDiM, zeszyt 42/93. 3.Mieszanka mineralno - asfaltowa na zimno w workach o ciężarze maksymalnym 50 kg. 4.Dostawa w jednorazowej ilości nie mniejszej niż 0,7 Mg. 5.Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy rozumieć że zawsze w takim przypadku dopuszcza się oferty równoważne (to znaczy nie gorsze pod względem technicznym i jakościowym od wskazanych w opisie). 6.Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441136207
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: a)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. 2.Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. 3.Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Dokumenty, o których mowa w pkt 1 należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę-y uprawnioną-e do reprezentowania Wykonawcy. 3.W przypadku konsorcjum dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymienione w punkcie 1 lit. a i b przedstawia każdy z wykonawców oddzielnie. 4.W przypadku składania oferty przez konsorcjum: a)wykonawcy przedłożą wraz z ofertą umowę określającą strony umowy, cel działania, okres ważności umowy, sposób ich współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich, sposób odpowiedzialności (wymaga się solidarnej odpowiedzialności Wykonawców), b)w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, c)oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, d)Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub zostać przedłożone wraz z ofertą. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania (powinno z niego wynikać, że zostało udzielone określonemu podmiotowi i że ów podmiot powierzone mu czynności do wykonania przyjmuje). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawca; w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lecznagw-e.bip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa emulsji asfaltowej C65 B3 PU/RC w ilości do 70 Mg na bazę Zamawiającego.
Dodano: 2016-05-25 - Zakup wraz z dostawą do bazy sprzętowo - magazynowej Starostwa Powiatowego w Świdniku przy ul. Warsztatowej emulsji asfaltowej K 1-70
Dodano: 2016-04-04 - Sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego 180 ton drogowej kationowej emulsji modyfikowanej szybkorozpadowej C65 BP3 PU/RC do remontu dróg
Dodano: 2016-03-16 - Dostawa emulsji asfaltowej kationowej C65 B3 PU/RC w ilości 120 ton
Dodano: 2016-03-08 - Zakup wraz z dostawą do bazy sprzętowo - magazynowej Starostwa Powiatowego w Świdniku przy ul. Warsztatowej emulsji asfaltowej K 1-70
Dodano: 2016-03-08 - Zakup i dostawa emulsji asfaltowej C65 B3 PU/RC w ilości do 110 Mg na bazę Zamawiającego
Dodano: 2016-03-08 - Zakup asfaltu lanego
Dodano: 2016-02-19 - Zakup asfaltu lanego
Dodano: 2016-02-11 - Zakup i dostawa emulsji asfaltowej C65 B3 PU/RC w ilości do 10 Mg na bazę Zamawiającego.
Dodano: 2015-08-03 - Zakup i dostawa emulsji asfaltowej C65 B3 PU/RC w ilości do 12 Mg na bazę Zamawiającego
Dodano: 2015-07-02